
Скопје
21ᴼ /
21ᴼ



Според последниот извештај на Центарот за управување со кризи (ЦУК), имало вкупно 1.625 повици на Единствениот број за итни случаи 112, од кои поливината биле наменети за полицијата. „Реални повици за итни случаи биле 39,82%, а 60,18% други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Со примањето во ЦУК на овие ‘други’ повици се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите институциите ...
Во Центарот за управување со кризи (ЦУК), според последниот извештај, имало вкупно 1.323 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,91 отсто, а 60,09 проценти други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Од Центарот за управување со кризи велат дека со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат од непродуктивни за нив, ...
Во Центарот за управување со кризи, според последниот извештај, имало вкупно 1.323 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,91%, а 60,09% други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите институциите во Системот за управување со кризи коишто се за ...
Скопје, 9 декември 2023 (МИА) - Во Центарот за управување со кризи (ЦУК), според последниот извештај, имало вкупно 1.625 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,82 отсто, а 60,18 проценти други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни, информираат од ЦУК. Со примањето во ЦУК на овие „други“ повици, велат дека се растоваруваат од ...
Скопје, 9 декември 2023 (МИА) - Во Центарот за управување со кризи (ЦУК), според последниот извештај, имало вкупно 1.323 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,91 отсто, а 60,09 проценти други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Од Центарот за управување со кризи велат дека со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат ...
Во Центарот за управување со кризи (ЦУК), според последниот извештај, имало вкупно 1.323 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,91 отсто, а 60,09 проценти други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Од Центарот за управување со кризи велат дека со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат од непродуктивни за нив, ...
Во Центарот за управување со кризи, според последниот извештај, имало вкупно 1.323 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,91%, а 60,09% други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите институциите во Системот за управување со кризи коишто се за ...
Во Центарот за управување со кризи, според последниот извештај, имало вкупно 1.323 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,91%, а 60,09% други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите институциите во Системот за управување со кризи коишто се за ...
Во Центарот за управување со кризи (ЦУК), според последниот извештај, имало вкупно 1.323 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,91 отсто, а 60,09 проценти други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Од Центарот за управување со кризи велат дека со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите ...
Во Центарот за управување со кризи , според последниот извештај, имало вкупно 1.323 повици на бројот за итни случаи 112. Реални повици за итни случаи биле 39,91 отсто, а 60,09 проценти други, именувани како неитни повици, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни, информираат од ЦУК. Со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите институциите во Системот за управување со ...
Во Центарот за управување со кризи, според последниот извештај, имало вкупно 1.323 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,91%, а 60,09% други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите институциите во Системот за управување со кризи коишто се за ...
Во Центарот за управување со кризи (ЦУК), според последниот извештај, имало вкупно 1.625 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,82 отсто, а 60,18 проценти други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни, информираат од ЦУК. Со примањето во ЦУК на овие „други“ повици, велат дека се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите институциите ...
Во Центарот за управување со кризи, според последниот извештај, имало вкупно 1.323 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,91%, а 60,09% други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите институциите во Системот за управување со кризи коишто се за ...
Добивај вести на Viber Во Центарот за управување со кризи, според последниот извештај, имало вкупно 1.323 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи, како што информираат од ЦУК, биле 39,91 отсто, а 60,09 отсто други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите ...
Во Центарот за управување со кризи (ЦУК), според последниот извештај, имало вкупно 1.323 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,91 отсто, а 60,09 проценти други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Од Центарот за управување со кризи велат дека со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите ...
Во Центарот за управување со кризи (ЦУК), според последниот извештај, имало вкупно 1.625 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,82 отсто, а 60,18 проценти други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни, информираат од ЦУК. Со примањето во ЦУК на овие „други“ повици, велат дека се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите институциите ...
Во Центарот за управување со кризи, според последниот извештај, имало вкупно 1.323 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,91%, а 60,09% други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите институциите во Системот за управување со кризи коишто се за ...
Во Центарот за управување со кризи (ЦУК), според последниот извештај, имало вкупно 1.625 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,82 отсто, а 60,18 проценти други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни, информираат од ЦУК. Со примањето во ЦУК на овие „други“ повици, велат дека се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите институциите ...
Во Центарот за управување со кризи, според последниот извештај, имало вкупно 1.323 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,91%, а 60,09% други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите институциите во Системот за управување со кризи коишто се за ...
Во Центарот за управување со кризи, според последниот извештај, имало вкупно 1.323 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,91%, а 60,09% други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите институциите во Системот за управување со кризи коишто се за ...
Скопје, 8 декември 2023 (МИА) - Во Центарот за управување со кризи, според последниот извештај, имало вкупно 1 625 повици на Единствениот број за итни случаи 112, од кои „реални“ повици за итни случаи биле 39,82 отсто, а 60,18 проценти други, именувани како „неитни повици“. Како што соопштуваат денеска од ЦУК, согласно генералната природа на настаните кон полиција биле упатени 51,10 отсто од повиците од 112 во ЦУК, кон Итната медицинска помош ...
Во Центарот за управување со кризи, според последниот извештај, имало вкупно 1 625 повици на Единствениот број за итни случаи 112, од кои „реални“ повици за итни случаи биле 39,82 отсто, а 60,18 проценти други, именувани како „неитни повици“. Како што соопштуваат денеска од ЦУК, согласно генералната природа на настаните кон полиција биле упатени 51,10 отсто од повиците од 112 во ЦУК, кон Итната медицинска помош 41,85 проценти, кон пожарникарите ...
Во Центарот за управување со кризи, според последниот извештај, имало вкупно 1.625 повици на Единствениот број за итни случаи 112, од кои „реални“ повици за итни случаи биле 39,82 отсто, а 60,18 отсто други, именувани како „неитни повици“. Како што соопштуваат денеска од ЦУК, согласно генералната природа на настаните кон полиција биле упатени 51,10 отсто од повиците од 112 во ЦУК, кон Итната медицинска помош 41,85 отсто, кон пожарникарите биле ...
Во Центарот за управување со кризи, според последниот извештај, имало вкупно 1 625 повици на Единствениот број за итни случаи 112, од кои „реални“ повици за итни случаи биле 39,82 отсто, а 60,18 проценти други, именувани како „неитни повици“. Како што соопштуваат денеска од ЦУК, согласно генералната природа на настаните кон полиција биле упатени 51,10 отсто од повиците од 112 во ЦУК, кон Итната медицинска помош 41,85 проценти, кон пожарникарите ...
Во Центарот за управување со кризи, според последниот извештај, имало вкупно 1 625 повици на Единствениот број за итни случаи 112, од кои „реални“ повици за итни случаи биле 39,82 отсто, а 60,18 проценти други, именувани како „неитни повици“. Како што соопштуваат денеска од ЦУК, согласно генералната природа на настаните кон полиција биле упатени 51,10 отсто од повиците од 112 во ЦУК, кон Итната медицинска помош 41,85 проценти, кон пожарникарите ...
Во Центарот за управување со кризи, според последниот извештај, имало вкупно 1 625 повици на Единствениот број за итни случаи 112, од кои „реални“ повици за итни случаи биле 39,82 отсто, а 60,18 проценти други, именувани како „неитни повици“. Како што соопштуваат денеска од ЦУК, согласно генералната природа на настаните кон полиција биле упатени 51,10 отсто од повиците од 112 во ЦУК, кон Итната медицинска помош 41,85 проценти, кон пожарникарите ...
Во Центарот за управување со кризи, според последниот извештај, имало вкупно 1.625 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,82%, а 60,18% други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите институциите во Системот за управување со кризи коишто се за ...