Според последниот извештај на Центарот за управување со кризи (ЦУК), имало вкупно 1.625 повици на Единствениот број за итни случаи 112, од кои поливината биле наменети за полицијата. „Реални повици за итни случаи биле 39,82%, а 60,18% други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Со примањето во ЦУК на овие ‘други’ повици се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите институциите ...

Во Центарот за управување со кризи (ЦУК), според последниот извештај, имало вкупно 1.323 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,91 отсто, а 60,09 проценти други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Од Центарот за управување со кризи велат дека со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат од непродуктивни за нив, ...

Во Центарот за управување со кризи, според последниот извештај, имало вкупно 1.323 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,91%, а 60,09% други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите институциите во Системот за управување со кризи коишто се за ...

Скопје, 9 декември 2023 (МИА) - Во Центарот за управување со кризи (ЦУК), според последниот извештај, имало вкупно 1.625 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,82 отсто, а 60,18 проценти други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни, информираат од ЦУК. Со примањето во ЦУК на овие „други“ повици, велат дека се растоваруваат од ...

Скопје, 9 декември 2023 (МИА) - Во Центарот за управување со кризи (ЦУК), според последниот извештај, имало вкупно 1.323 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,91 отсто, а 60,09 проценти други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Од Центарот за управување со кризи велат дека со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат ...

Во Центарот за управување со кризи (ЦУК), според последниот извештај, имало вкупно 1.323 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,91 отсто, а 60,09 проценти други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Од Центарот за управување со кризи велат дека со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат од непродуктивни за нив, ...

Во Центарот за управување со кризи, според последниот извештај, имало вкупно 1.323 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,91%, а 60,09% други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите институциите во Системот за управување со кризи коишто се за ...

Во Центарот за управување со кризи, според последниот извештај, имало вкупно 1.323 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,91%, а 60,09% други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите институциите во Системот за управување со кризи коишто се за ...

Во Центарот за управување со кризи (ЦУК), според последниот извештај, имало вкупно 1.323 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,91 отсто, а 60,09 проценти други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Од Центарот за управување со кризи велат дека со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите ...

Во Центарот за управување со кризи , според последниот извештај, имало вкупно 1.323 повици на бројот за итни случаи 112. Реални повици за итни случаи биле 39,91 отсто, а 60,09 проценти други, именувани како неитни повици, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни, информираат од ЦУК. Со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите институциите во Системот за управување со ...

Во Центарот за управување со кризи, според последниот извештај, имало вкупно 1.323 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,91%, а 60,09% други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите институциите во Системот за управување со кризи коишто се за ...

Во Центарот за управување со кризи (ЦУК), според последниот извештај, имало вкупно 1.625 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,82 отсто, а 60,18 проценти други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни, информираат од ЦУК. Со примањето во ЦУК на овие „други“ повици, велат дека се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите институциите ...

Во Центарот за управување со кризи, според последниот извештај, имало вкупно 1.323 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,91%, а 60,09% други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите институциите во Системот за управување со кризи коишто се за ...

Добивај вести на Viber Во Центарот за управување со кризи, според последниот извештај, имало вкупно 1.323 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи, како што информираат од ЦУК, биле 39,91 отсто, а 60,09 отсто други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите ...

Во Центарот за управување со кризи (ЦУК), според последниот извештај, имало вкупно 1.323 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,91 отсто, а 60,09 проценти други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Од Центарот за управување со кризи велат дека со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите ...

Во Центарот за управување со кризи (ЦУК), според последниот извештај, имало вкупно 1.625 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,82 отсто, а 60,18 проценти други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни, информираат од ЦУК. Со примањето во ЦУК на овие „други“ повици, велат дека се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите институциите ...

Во Центарот за управување со кризи, според последниот извештај, имало вкупно 1.323 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,91%, а 60,09% други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите институциите во Системот за управување со кризи коишто се за ...

Во Центарот за управување со кризи (ЦУК), според последниот извештај, имало вкупно 1.625 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,82 отсто, а 60,18 проценти други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни, информираат од ЦУК. Со примањето во ЦУК на овие „други“ повици, велат дека се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите институциите ...

Во Центарот за управување со кризи, според последниот извештај, имало вкупно 1.323 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,91%, а 60,09% други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите институциите во Системот за управување со кризи коишто се за ...

Во Центарот за управување со кризи, според последниот извештај, имало вкупно 1.323 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,91%, а 60,09% други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите институциите во Системот за управување со кризи коишто се за ...

Скопје, 8 декември 2023 (МИА) - Во Центарот за управување со кризи, според последниот извештај, имало вкупно 1 625 повици на Единствениот број за итни случаи 112, од кои „реални“ повици за итни случаи биле 39,82 отсто, а 60,18 проценти други, именувани како „неитни повици“. Како што соопштуваат денеска од ЦУК, согласно генералната природа на настаните кон полиција биле упатени 51,10 отсто од повиците од 112 во ЦУК, кон Итната медицинска помош ...

Во Центарот за управување со кризи, според последниот извештај, имало вкупно 1 625 повици на Единствениот број за итни случаи 112, од кои „реални“ повици за итни случаи биле 39,82 отсто, а 60,18 проценти други, именувани како „неитни повици“. Како што соопштуваат денеска од ЦУК, согласно генералната природа на настаните кон полиција биле упатени 51,10 отсто од повиците од 112 во ЦУК, кон Итната медицинска помош 41,85 проценти, кон пожарникарите ...

Во Центарот за управување со кризи, според последниот извештај, имало вкупно 1.625 повици на Единствениот број за итни случаи 112, од кои „реални“ повици за итни случаи биле 39,82 отсто, а 60,18 отсто други, именувани како „неитни повици“. Како што соопштуваат денеска од ЦУК, согласно генералната природа на настаните кон полиција биле упатени 51,10 отсто од повиците од 112 во ЦУК, кон Итната медицинска помош 41,85 отсто, кон пожарникарите биле ...

Во Центарот за управување со кризи, според последниот извештај, имало вкупно 1 625 повици на Единствениот број за итни случаи 112, од кои „реални“ повици за итни случаи биле 39,82 отсто, а 60,18 проценти други, именувани како „неитни повици“. Како што соопштуваат денеска од ЦУК, согласно генералната природа на настаните кон полиција биле упатени 51,10 отсто од повиците од 112 во ЦУК, кон Итната медицинска помош 41,85 проценти, кон пожарникарите ...

Во Центарот за управување со кризи, според последниот извештај, имало вкупно 1 625 повици на Единствениот број за итни случаи 112, од кои „реални“ повици за итни случаи биле 39,82 отсто, а 60,18 проценти други, именувани како „неитни повици“. Како што соопштуваат денеска од ЦУК, согласно генералната природа на настаните кон полиција биле упатени 51,10 отсто од повиците од 112 во ЦУК, кон Итната медицинска помош 41,85 проценти, кон пожарникарите ...

Во Центарот за управување со кризи, според последниот извештај, имало вкупно 1 625 повици на Единствениот број за итни случаи 112, од кои „реални“ повици за итни случаи биле 39,82 отсто, а 60,18 проценти други, именувани како „неитни повици“. Како што соопштуваат денеска од ЦУК, согласно генералната природа на настаните кон полиција биле упатени 51,10 отсто од повиците од 112 во ЦУК, кон Итната медицинска помош 41,85 проценти, кон пожарникарите ...

Во Центарот за управување со кризи, според последниот извештај, имало вкупно 1.625 повици на Единствениот број за итни случаи 112. „Реални“ повици за итни случаи биле 39,82%, а 60,18% други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат од непродуктивни за нив, службите институциите во Системот за управување со кризи коишто се за ...

weather icon

Скопје

21ᴼ / 21ᴼ
3.6
43%
1014
weather icon

Белград

16ᴼ / 14ᴼ
2.06
62%
1017
weather icon

Загреб

17ᴼ / 15ᴼ
4.63
42%
1018
weather icon

Софија

16ᴼ / 16ᴼ
4.63
42%
1015
weather icon

Сараево

19ᴼ / 19ᴼ
6.08
46%
1015
weather icon

Љубљана

14ᴼ / 12ᴼ
2.57
62%
1018
weather icon

Атина

29ᴼ / 25ᴼ
4.92
42%
1011
weather icon

Тирана

22ᴼ / 22ᴼ
2.57
43%
1013
weather icon

Подгорица

22ᴼ / 22ᴼ
2.57
38%
1014
weather icon

Букурешт

15ᴼ / 13ᴼ
7.6
75%
1014
weather icon

Будимпешта

16ᴼ / 15ᴼ
2.24
39%
1017
weather icon

Истанбул

23ᴼ / 23ᴼ
4.63
46%
1014
Currency

61.525

Currency

54.7197

Currency

72.5882

Currency

35.0525

Currency

39.3474

Currency

65.9858

Currency

7.58851

Currency

0.66459

Currency

0.37613

Currency

0.52851

Currency

1.41594

Currency

0.63798

Иридиум

134266.78

Алуминиум

2.39

Кобалт

42.99

Никел

15352.50

Рутениум

19869.16

Калај

31.47

Сребро

1050.65

Злато

107959.96

Бакар

9.23

Паладиум

31121.92

Платина

31329.90

Родиум

172810.26

Цинк

2.58