Скопје
0ᴼ /
0ᴼ
Рускиот малопродажен синџир „Фикс прајс“ планира да ги отвори своите први продавници во Србија во првиот квартал од 2026 година, соопшти компанијата. Со тоа, Србија се приклучува на листата пазари на кои оваа дисконтна мрежа го проширува своето работење. Според податоците од Агенцијата за стопански регистри, „Фикс прајс“ во септември ја регистрираше својата фирма-ќерка „Фикс прајс РС“. Српската фирма е во целосна сопственост на „Фикс прајс груп ...
По година и пол чекање и бројни гласини, рускиот дисконтен синџир „Мере“ ја отвори својата прва продавница во Будимпешта, објави весникот „Вилагаздасаг“. Трговскиот синџир во Унгарија не работи под името „Мере“, туку под брендот „Баскет плус“. Првата продавница се наоѓа на улицата Бешенце, во 18. округ на Будимпешта. Претходно беше објавено дека, според регистарот, продавницата има вкупна површина од 779 квадратни метри, од кои 570 квадратни ...
Иако и веганските вина и органските вина делат посветеност на одржливост, тие не се исти. Прописите за органско вино забрануваат одредени адитиви, како желатин или крвен албумин, но сепак дозволуваат белки од јајца и казеин. Спротивно на тоа, веганските вина ги избегнуваат сите животински производи, користејќи само средства на растителна основа. Приреди: Редакцијата на InStore Во последните години винската индустрија бележи значајни промени — ...
„Биедронка“ воведува хибриден формат во Словачка кој ги комбинира дисконтната продажба на храна со значаен асортиман за здравје и убавина. Концептот е насочен кон рурални области со слаба понуда на асортиман за хигиена и козметика, истовремено одговарајќи на високата чувствителност на словачките потрошувачи кон вредност и локални производи. Пишува: Себастијан Ренак, меѓународен ритејл аналитичар Главната продавница на „Биедронка“ во Словачка ...
Шпанскиот трговски синџир „Диа“ најави дека ќе инвестира повеќе од 70 милиони евра во проширување и модернизација на својата логистичка мрежа. Оваа амбиција, која е дел од стратешкиот план на компанијата за периодот 2025–2029, наречен Growing every day, предвидува „Диа“ до 2029 година да го зголеми логистичкиот простор во Шпанија за повеќе од 145.000 квадратни метри, што претставува раст од 40% во однос на постојните капацитети. Иницијативата ...
Трајче Цветановски е лидер со над 20 години искуство во управување, трговија и развој на малопродажни и производствени компании. Како генерален директор на синџирот маркети КАМ, првиот и најголем хард-дисконтер во Македонија, тој ја води компанијата кон нови успеси, со фокус на ефикасност, пораст и иновации во малопродажбата. Неговата кариера почнува во трговијата и извозот, како менаџер за извоз и увоз во „Макола-КМ“ и подоцна како менаџер за ...
Австрискиот трговски синџир „Била“ го проширува својот асортиман на производи со намалена содржина на шеќер, особено во категоријата на слатки и основни прехранбени производи. Како што истакнуваат претставници на компанијата на својата интернет-страница, во рамките на овој проект соработуваат со австриската компанија „Неох“, а во избрани производи користат засладувачот Zero+, кој содржи повеќе од 90% растителни влакна и има минимално влијание ...
Австрискиот трговски синџир „Била“ го проширува својот асортиман на производи со намалена содржина на шеќер, особено во категоријата на слатки и основни прехранбени производи. Како што истакнуваат претставници на компанијата на својата интернет-страница, во рамките на овој проект соработуваат со австриската компанија „Неох“, а во избрани производи користат засладувачот Zero+, кој содржи повеќе од 90% растителни влакна и има минимално влијание ...
„Алби центар“ отвори нов продажен објект во Обреновац, на адреса Цар Лазар 1а . Овој осми по ред продажен објект на првиот српски дистрибутер се протега на 1.200 квадратни метри. Во понудата на продавницата има асортиман од 1.500 артикли. Во новата продавница работат 11 вработени, а има две каси. Исто така, за купувачите е обезбеден паркинг со 30 места. Неколку дена претходно, компанијата отвори нова продавница во Јагодина. Извор: Instore.rs ...
„Алби центар“ отвори нов продажен објект во Обреновац, на адреса Цар Лазар 1а . Овој осми по ред продажен објект на првиот српски дистрибутер се протега на 1.200 квадратни метри. Во понудата на продавницата има асортиман од 1.500 артикли. Во новата продавница работат 11 вработени, а има две каси. Исто така, за купувачите е обезбеден паркинг со 30 места. Неколку дена претходно, компанијата отвори нова продавница во Јагодина. Извор: Instore.rs ...
Европскиот пазар на пиво продолжува да бележи долгорочен пад, при што производството, потрошувачката и извозот опаѓаат веќе петта година по ред. На овој тренд укажува новиот извештај „Еуропиан бир трендс 2025“ на здружението „Д Бреверс оф Јуроп“. Извештајот посочува бројни и трајни предизвици со кои се соочува секторот. Потрошувачката на пиво во угостителството, во пабови, кафулиња и ресторани која некогаш сочинуваше една третина од вкупната ...
Трговскиот синџир „Џамбо“ планира до крајот на 2029 година сите количини на какао шти користи за своите приватни трговски марки да ги набавува преку одржливи синџири на снабдување. „Џамбо“ има намера постепено да го трансформира својот асортиман на -производи од какао, со цел до крајот на 2027 година 50% од производите од сопствените брендови да содржат какао набавено на одржлив начин. Компанијата, исто така, планира да обезбеди т.н. референтна ...
Во 2025 година, 20 отсто од компаниите во Европската унија со 10 или повеќе вработени користеле технологии на вештачка интелигенција (ВИ) за вршење на своето работење, што покажува солиден раст од 6,5 процентни поени (пп) во споредба со 13,5 отсто во 2024 година, покажуваат податоците на Европската канцеларија за статистика „Еуростат“. Во споредба со 2021 година (7,7 отсто) и 2023 година (8,1 отсто), употребата на ВИ технологии станува сè ...
„Пивара Скопје“ и „Ракометна Федерација на Македонија“ (РФМ) официјална страница го одбележаа 45-годишното партнерство со потпишување нов договор за спонзорство. За нас, ова не е само спонзорство, туку долгорочна посветеност кон македонскиот ракомет, неговиот развој и иднина. Горди сме што продолжуваме да стоиме зад спорт кој обединува генерации и носи радост на целата македонска нација. Благодарност на РФМ, селекторот, капитенот и целата екипа: ...
Европскиот пазар на пиво продолжува да бележи долгорочен пад, при што производството, потрошувачката и извозот опаѓаат веќе петта година по ред. На овој тренд укажува новиот извештај „Еуропиан бир трендс 2025“ на здружението „Д Бреверс оф Јуроп“. Извештајот посочува бројни и трајни предизвици со кои се соочува секторот. Потрошувачката на пиво во угостителството, во пабови, кафулиња и ресторани која некогаш сочинуваше една третина од вкупната ...
„Биедронка“ воведува хибриден формат во Словачка кој ги комбинира дисконтната продажба на храна со значаен асортиман за здравје и убавина. Концептот е насочен кон рурални области со слаба понуда на асортиман за хигиена и козметика, истовремено одговарајќи на високата чувствителност на словачките потрошувачи кон вредност и локални производи. Пишува: Себастијан Ренак, меѓународен ритејл аналитичар Главната продавница на „Биедронка“ во Словачка ...
„Лидл“ - Австрија најави проширување на возниот парк со електрични возила за достава и до крајот на годинава ќе имаат 20 електрични камиони. Во логистичкиот центар на „Лидл“ во Лакирхен на крајот на минатиот месец беше отворена нова станица за полнење за електрични возила. Од компанијата додаваат дека новата мрежа на полначи ќе ги поддржува дополнителните електрични возила во синџирот за снабдување. До 2030 година, „Лидл“ планира воведување на ...
Отворен е „Веро Џамбо“ маркет во Гевгелија, со што компанијата ја реализираше својата најголема инвестиција во јужниот регион на државата. Отворањето помина во знакот на семејната забава и радоста. Најмладите посетители уживаа во целодневната програма исполнета со музика, дружење со маскоти, цртање на лице и игри со сапунени меури, што го претвори првиот работен ден на маркетот во вистински настан за градот. Сместен во новиот трговски центар ...
Производите на приватните трговски марки континуирано го зголемуваат својот удел на пазарот во Португалија уште од 2011 година, а во 2024 година учествуваат со 47% од продажбата во прехранбениот сектор, што претставува раст во однос на 45,2% од претходната година. Оваа бројка, во вредност од 8,6 милијарди евра, претставува најголем удел во најмалку последните 14 години, според податоците на Националниот институт за статистика. Воедно укажува ...
Словенечките трговци во текот на минатата година оствариле приходи од вкупно 4,4 милијарди евра , што е за пет отсто повеќе во однос на претходната година, но сите забележале пониска добивка. Растот на приходите е забавен, додека пазарните притисоци, зголемувањето на трошоците и падот на маржите влијаеле врз профитабилноста. Најголем раст на приходите, втора година по ред, остварил „Шпар“ (+6,1%), кој воедно во малопродажбата го престигна ...
Храната во Македонија е најевтина во цела Европа. Според најновите податоци на „Евростат“, разликите во цените на храната низ Европа се значајни, одредени земји нудат најповолни цени, додека во други купувањето најмногу го оптоварува семејниот буџет. Храната е еден од најголемите трошоци за европските домаќинства, со просек од 11,9% во ЕУ, додека во Романија достигнува 20%. Цените се според индексот на „Евростат“, каде што просечната цена на ...
Храната во Македонија е најевтина во цела Европа. Според најновите податоци на „Евростат“, разликите во цените на храната низ Европа се значајни, одредени земји нудат најповолни цени, додека во други купувањето најмногу го оптоварува семејниот буџет. Храната е еден од најголемите трошоци за европските домаќинства, со просек од 11,9% во ЕУ, додека во Романија достигнува 20%. Цените се според индексот на „Евростат“, каде што просечната цена на ...
Инспекциските служби на Агенција за храна и ветеринарство (АХВ), на граничниот премин Ќафасан, спречија увоз на над 26 тони замрзнат пилешки батак без коска поради неисполнување на условите за увоз. Пратката со 2167 пакувања по 12 килограми замрзнато пилешко месо, по донесеното Решение за забрана за увоз од официјалните ветеринари на АХВ, вратена е во земјата извозник - Бразил. Забраната за увоз е изречена бидејќи пратката била во спротивност со ...
Не треба да е само маркетиншка иницијатива, туку долгорочна развојна политика насочена кон зајакнување на националната економија преку зголемување на домашното производство и намалување на увозната зависност. Пишува: Бранко Азески, претседател на Стопанската комора на Северна Македонија и генерален извршен директор на „ГС1 Македонија“ Кампањата „Македонско најдобро“, чија цел е да ја подигне свеста на македонскиот потрошувач дека со купување ...
Во обид да ја обезбеди иднината на својот синџир на снабдување со ориз и да ги поддржи земјоделските заедници кои се соочуваат со последиците од климатските промени, „Марс фуд & нутришн“, производител на брендови како Ben's Original, Tasty Bite и Seeds of Change, најави инвестиција од 20 милиони долари во одржливо набавување на ориз во текот на следната декада. Оваа инвестиција, која ќе се реализира преку новата платформа на „Марс“ - ...
Кампањата „Заедно за топол дом, љубов и грижа за секое дете“ што „Витаминка“ ја реализираше преку Stobi Filps, успешно заврши и резултираше со донација од 1.000.000 денари за СОС Детско село. Средствата ќе бидат искористени за Советувалиште за психолошка поддршка и специјална едукација со рехабилитација на СОС Детско село. Благодарение на поддршката од граѓаните за акцијата со која од секој купен Stobi Flips се издвојуваше дел, со собраните ...
На плоштадот Поеларт во Брисел, „Карфур“ во рамки на Божиќниот пазар, премиерно го претстави „Д Бокс“ својот прв мобилен маркет на простор помал од 50 м ². Концептот е смислен така што на посетителите им нуди повеќе од обично купување, па покрај основната понуда, тие можат да уживаат и во топли напитоци и слатки вкусови. „Д Бокс“ ќе биде отворен до 4 јануари 2026 година. Оваа привремена инсталација е составена од модуларни контејнери што се ...
Отворена е нова продавница на „Идеа“ во Даниловград на улица Баја Секулиќ. Модерниот објект со површина од 347 квадратни метри е осмислен така што купувањето да биде брзо, едноставно и прегледно. Како што наведуваат од компанијата, продавницата нуди внимателно одбрани производи и разновидна понуда, со посебно истакнати сектори за свежо месо и деликатеси, пекара со секојдневно свежо печен леб и печива, како и богата понуда на овошје и зеленчук. ...
Заменик-министерот за економија и труд, Марјан Ристески зеде учество на панел дискусија со наслов „Бизнис и Млади“ која се одржа во рамки на Саемот на бизниси од Пелагонискиот регион „ПЕЛО ФОРУМ 2025“ во Битола. На панел-дискусијата претставници од здруженијата на млади, бизнис секторот, државни и локални институции дискутира за поголемо вклучување на младите во стопанските текови во Пелагонискиот регион, како и предизвиците со кои се соочуваат ...
Директорката на Централниот регистар, Анита Стамнова, денеска соопшти дека во земјава се активни околу 80.000 компании, а за 40 отсто бил зголемен бројот на оние кои поднесуваат електронски сметки. Според Стамнова, сѐ помала е тендензијата на бизнисот за работање со документи во хартиена форма. Имаме зголемување на бројот на отворени, наспроти затворени компании. Евидентен е интересот кај бизнисот за дигитализирано, електронско работење, ...