Скопје
10ᴼ /
10ᴼ
По добиена пријава, со интервенција од Единицата за економски и компјутерски криминал при СВР Скопје, Агенцијата за храна и ветеринарство (АХВ) спроведе вонреден инспекциски надзор на возило во кое се превезувало храна со непознато потекло, на подрачјето во општина Чучер-Сандево. При извршениот надзор пронајдени се 1.060 килограми кршени ореви и 581 килограми кикирики во зачинета обвивка, во рефус состојба, без идентификација и без потребни ...
Во 2024 година, земјите од Европската унија произвеле 6,0 милиони тони тестенини во вредност од 9,1 милијарда евра. Во споредба со 2023 година, вредноста на производството на тестенини пораснала за 3%, додека произведената количина се намалила за 5%, покажуваат податоците на „Евростат“. Повеќе од две третини (69%) од вкупното производство на тестенини потекнува од Италија, со вкупно 4,1 милион тон. Шпанија е на второ место со 6% (367.000 тони), ...
„Карлсберг“ го претстави најмало пиво во светот: само 12 милиметри за одговорна консумација Пиварницата, со помош на истражувачкиот институт „Рисе“, компанијата „Гласкомпонент“ и уметничка специјализирана за минијатури, го претстави најмалото пиво во светот. Скромната големина од само дванаесет милиметри и безалкохолната содржина (0,005 центилитри) имаат за цел да ја поттикнат умерената консумација, истакнуваат од компанијата. За да ја ...
Германските трговци во септември работеа подобро отколку во август, но воздржаноста на населението при трошењето сè уште се чувствува. На трговците им останува да се надеваат на добра божиќна сезона, пренесува „дпа“. Септемвриските приходи на трговците на мало биле повисоки и во однос на августовските, и во однос на оние од пред 12 месеци, соопшти „Дестатис“. Во двете споредби, реалниот раст изнесувал 0,2 проценти, а номиналниот 0,1 процент на ...
Холандскиот трговец „Џамбо“ претстави нов систем за организирање на одделот со замрзнати производи во продавниците и воведе нови додатоци во асортиманот на замрзнати производи. Според истражувачката агенција „Ниелсен“, категоријата на свежо замрзнати производи бележи раст веќе неколку години, прометот на свежо замрзнати производи во Холандија се зголемил за 5% во 2024 година, а во 2025 за 7%. И во продавниците на „Џамбо“ е забележан пораст на ...
Како што забавува темпото и се прошируваат дефинициите за убавина, актерите во индустријата за убавина се соочуваат со нови предизвици – да ги освојат скептичните потрошувачи, да се приспособат на различните пазари и да ја докажат вредноста надвор од маркетиншката бучава. Извор: „Мекинзи“, www.mckinsey.com Глобалната индустрија за убавина, вредна 450 милијарди долари, миленик на FMCG-пазарот, беше „вжештена“, но дали моментумот на индустријата ...
Американските пржилници за кафе брзо ги трошат своите залихи додека го чекаат исходот од трговските преговори меѓу САД и Бразил, кои би можеле да одредат дали во иднина ќе мора да плаќаат значително повеќе за набавка на кафе од други земји. Бразил е најголем светски производител на кафе и обезбедува околу третина од потрошувачката во САД, но бразилските зрна практично исчезнале од американскиот пазар од август, кога администрацијата на ...
Како дел од својата посветеност за постојано подобрување на куповното искуство, „Тинекс“, заедно со својата мрежа на „Конто“ маркети, постојано инвестира во технологија и модерни продажни формати, воведувајќи најсовремени решенија за брзо, практично и иновативно пазарување. Во таа насока, „Тинекс“ во соработка со Mastercard ја реализира новата кампања што има за цел да ги поттикне потрошувачите да ги користат касите за самонаплата и да уживаат ...
Птичјиот грип ја загрозува една од најуспешните гранки на германското земјоделство. Побарувачката за месо од живина и за јајца никогаш не била поголема, јавува Федералниот завод за статистика, повикувајќи се на Агенцијата за земјоделство и прехрана, пренесува „дпа“. Потрошувачката на месо од живина по глава на жител минатата година достигна рекордни 13,6 килограми, што е пола килограм повеќе отколку во 2023 година. Дополнително, просечниот ...
Приходите на компанијата „Жабка“ пораснаа во третото тромесечје за 13,1%, достигнувајќи 1,72 милијарди евра, додека во првите девет месеци изнесоа 4,67 милијарди евра, што претставува раст од 14,1% во споредба со истиот период од минатата година. Прилагодената нето добивка во третото тромесечје изнесуваше 116,6 милиони евра, за 48% повеќе во однос на претходната година, додека од почетокот на годината порасна за 54,6%, достигнувајќи 149,8 ...
Холандскиот малопродажен синџир „Акшан“ започна со подготовки за влез на словенечкиот и хрватскиот пазар. Имено, компанијата ја именуваше Неда Вук Салабу за нова генерална директорка за Хрватска и Словенија, а досега се објавени неколку огласи за работа, пренесува „Сибиз“. Неделава беше лансирана и официјалната веб-страница на компанијата на хрватски јазик, која нуди информации за придобивките за сите заинтересирани за вработување, како и ...
Jameson, најпродаваното ирско виски во светот, во соработка со агенцијата„ЈДО“ го претстави новиот изглед на своето препознатливо портфолио. По редизајнот на Jameson Original во јуни оваа година, брендот сега го претстави и новиот дизајн за своите суперпремиум производи, Jameson Distiller’s Batch и Jameson Crested. Клучниот елемент на новиот дизајн, како што истакнуваат од компанијата, е слоганот Crafted for Smoothness at the Midleton ...
Министерката за внатрешна и надворешна трговија на Република Србија, Јагода Лазаревиќ, се сретна со претставници на францускиот трговски синџир „Карфур“, кој е заинтересиран за влез на српскиот пазар. Лазаревиќ изјави дека овој меѓународен трговски синџир има намера Србија да биде централен хаб, како и да ангажира голем број српски компании како добавувачи. Средбата беше одржана по иницијатива на „Карфур“, еден од водечките трговски синџири во ...
Трговскиот синџир „Морисонс“ ќе воведе електронски цени во сите свои 497 супермаркети, во соработка со компанијата „Вижн груп“. Со овој потег, „Морисонс“ станува првиот голем британски синџир супермаркети што ќе ја примени оваа технологија во целата своја малопродажна мрежа. Како што дигиталните иновации го менуваат малопродажниот пејзаж, постојано ги истражуваме технологиите што можат да ни помогнат уште подобро да им служиме на нашите ...
Цените на производите и услугите што се користат за лична потрошувачка во Босна и Херцеговина, измерени преку индексот на потрошувачки цени, во септември 2025 година во однос на претходниот месец, во просек биле повисоки за 0,2%, соопшти Агенцијата за статистика на БиХ. Гледано по групи според намената на потрошувачката (COICOP), во септември 2025 година во однос на претходниот месец, во просек е забележан раст на цените во групите алкохолни ...
„Жито група“ реализираше значајна инвестиција со средства обезбедени преку успешно спроведената јавна понуда на акции (IPO). Во погон е пуштена новата фотоволтаична електрана на Фабриката за сточна храна „Виталка“ во Осиек, вредна 1.150.000 евра. Електраната, со вкупна DC моќност од 1.715,03 kWp, се состои од 3.854 фотоволтаични панели поставени покрај погонот на фабриката. Се очекува годишно да произведува 1.934,1 MWh електрична енергија, што ...
Компанијата „Хајнекен“ соопшти дека по триесет годишна соработка партнерството со УЕФА Лигата на шампионите ќе заврши во август 2027 година. Ова, секако, е емотивен момент за нас. Донесовме стратешка одлука да го насочиме нашето спонзорство кон платформи каде што вложувањата се сразмерни со создавањето вредност, со што се обезбедува поврат на инвестицијата, се наведува во соопштението на компанијата. Од компанијата додаваат дека и понатаму ...
Прометот на стоки во малопродажба во Република Србија во септември 2025 година, во однос на истиот месец претходната година, бил поголем во тековни цени за 7,0%, а во постојани цени за 4,7%, соопшти Републичкиот завод за статистика. На месечно ниво, е забележан пад на прометот од 4,5% во тековни цени и од 2,9% во постојани цени. Прометот во трговијата со храна, пијалоци и тутун на годишно ниво пораснал за 5,1% во тековни и 2,7% во постојани ...
Компанијата „Ахолд Делез“ најави планови за инвестирање 860 милиони долари во изградба на нов дистрибутивен центар во Берлингтон, Северна Каролина. Објектот ќе додаде повеќе од 93.000 квадратни метри на дистрибутивната мрежа на компанијата и ќе ги снабдува продавниците на „Фуд Лион“ со свежи и замрзнати прехранбени производи. Инвестицијата во овој објект е инвестиција во нашите потрошувачи кои им веруваат на нашите брендови за да ги хранат ...
На 7 ноември, во рамки на „Скопје Виски Фест 2025“, во хотел „Мериот“, светски познатиот Пол Сфирлеа, еден од водечките Diageo тренери во Источна Европа, ќе одржи ексклузивен Singleton Multisensory Masterclass – настан што ветува незаборавно искуство за сите вистински љубители на виски. Настанот, организиран во соработка со Gemak Trade, овластениот застапник на „Дијаџио“ за Македонија, ќе понуди единствено мултисензорно патување низ три различни ...
Продавницата на „Кауфланд“ во Захорска Бистрица е прва од ваков тип во Европа, изградена главно од дрво, што претставува зачеток на нов правец кон одржлива градба. Овој прототип ги комбинира еколошките карактеристики со локализирана комерцијална понуда. За време на обиколката на продавницата, се издвојуваат четири стратешки области како клучни за концептот: одржливост, локално втемелување, експертиза во свежите категории и однос цена–вредност. ...
Кон крајот на септември заврши третата по ред акција за собирање пластични шишиња во хуманитарни цели. Овојпат, „Лидл“ - Словенија ја поддржа невладината организација Здружение на први посредници“ . Организацијата ја сочинуваат граѓани кои, иако најчесто немаат медицинско образование, реагираат на повици од диспечерските служби во случаи кога е загрозен човечки живот. Во акцијата, граѓаните на Словенија заедно собраа 507.009 пластични шишиња, ...
Кон крајот на септември заврши третата по ред акција за собирање пластични шишиња во хуманитарни цели. Овојпат, „Лидл“ - Словенија ја поддржа невладината организација Здружение на први посредници“ . Организацијата ја сочинуваат граѓани кои, иако најчесто немаат медицинско образование, реагираат на повици од диспечерските служби во случаи кога е загрозен човечки живот. Во акцијата, граѓаните на Словенија заедно собраа 507.009 пластични шишиња, ...
На 7 ноември, во рамки на „Скопје Виски Фест 2025“, во хотел „Мериот“, светски познатиот Пол Сфирлеа, еден од водечките Diageo тренери во Источна Европа, ќе одржи ексклузивен Singleton Multisensory Masterclass – настан што ветува незаборавно искуство за сите вистински љубители на виски. Настанот, организиран во соработка со Gemak Trade, овластениот застапник на „Дијаџио“ за Македонија, ќе понуди единствено мултисензорно патување низ три различни ...
Компанијата „Пепсико“ по речиси 25 години, претстави нов корпоративен идентитет со слоганот Food. Drinks. Smiles. Нашиот нов изглед е повеќе од обичен логотип, тој е симбол на трансформација што ја одразува енергијата, оптимизмот и амбицијата на компанијата „Пепсико“ во 2025 година и понатаму. Од нашата посветеност на потрошувачите и иновациите кои оживуваат преку нашите брендови, до фокусот на поедноставување и модернизација, како и напорите за ...
Во периодот од 1 јануари до 30 септември 2025 година „Жито Лукс“ оствари раст од 4% во обемот на продажба, како резултат на континуирано зголемената побарувачка за производите од своето бренд портфолио. Добивката пред оданочување изнесува 23 милиони денари, што претставува благо намалување во однос на истиот период лани, поради пораст на трошоците за основни суровини, енергија и работна сила. Побарувачката на добро познатите и препознатливи ...
Ако генеративната вештачка интелигенција (ChatGPT, Midjourney, Gemini…) беше искрата што го разбуди светот, тогаш агентската вештачка интелигенција е пламенот што ќе го редефинира начинот на кој компаниите функционираат. Автор: Јован Димитров, сертифициран експерт за дигитална трансформација (CDTE), Центар за дигитална трансформација, „ГоДигитал“ Ние, што работиме на дигиталната трансформација, сме сведоци на можеби највозбудливата фаза досега ...
„Сеинсберис“ го слави 25-годишното постоење на линијата Taste the Difference со лансирање на „Discovery“ – нова понуда на храна со ресторански квалитет. Со повеќе од 50 внимателно избрани производи, асортиманите Taste the Difference Discovery овозможуваат лесно импресионирање на гостите или подигнување на нивото на мирна домашна вечера, се наведува во соопштението на компанијата. Подигнувањето на нивото на секој оброк по достапна цена беше во ...
„Алди“ -Унгарија ја зајакна достапноста на својата онлајн услуга за купување и го удвои бројот на населените места во кои оваа услуга е достапна. Трговскиот синџир ја започна онлајн продажбата пред пет години, во ноември 2020 година, овозможувајќи им на потрошувачите во Унгарија да нарачуваат производи од понудата на овој дисконтен синџир. Производите ги подготвуваат лични купувачи од компанијата „Рокш“, кои потоа ги испорачуваат на ...
„Алкалоид“ годинава го забележа своето 22. учество на најреномираниот светски собир во областа на фармацијата – CPhI (Convention of Pharmaceutical Ingredients). Под мотото „Во срцето на фармацевтската индустрија“, CPhI се одржува од 28 до 30 октомври во Франкфурт, Германија, а тимот на „Алкалоид“ и оваа година има репрезентативно и современо саемско претставување, преку кое недвосмислено ја пренесува компаниската парола Здравјето пред сѐ! За ...