
Скопје
14ᴼ /
14ᴼ



Домашниот бруто-производ (БДП) во еврозоната забележа пораст во првиот квартал од 2025 година, зголемувајќи се за 0,3 проценти во споредба со претходниот квартал, информира Евростат. Овој исход е поскромен од претходната проценка за пораст од 0,4 проценти, но сепак ги надминува прогнозите на аналитичарите од јануари. Од поголемите економии, Германија оствари квартален прогрес од 0,2 проценти, Шпанија ги надмина предвидувањата со експанзија од ...
Прометот во индустријата е зголемен за 1,8 отсто во март годинава во споредба со март минатата година, објави Државниот завод за статистика. Според статистичките податоци, во март годинава во споредба со претходниот месец, прометот во индустријата е зголемен за 9,1%, а во првиот квартал годинава споредено со истиот период лани за 2,9%. Во вкупниот промет, во март годинава во споредба со ланскиот март има зголемување од 5,3% кај производство на ...
Компанијата, под својата приватна етикета K-Classic, го претстави првото чоколадо без какао. Производите се создадени со употреба на ChoViva, алтернатива на чоколадо без какао, развиена од стартап компанијата Planet A Foods. ChoViva се прави со печење семки од сончоглед заедно со растителни масти и шеќер, создавајќи препознатлив вкус на чоколадо без какао. Оваа одржлива алтернатива, за разлика од зрната какао, не потекнува од тропските предели, ...
Трговскиот синџир „Жито“ на 10 мај отвори нов маркет во Струмица. Ова е третиот „Жито“ во овој град и 78. објект во малопродажната мрежа на трговецот. Локацијата на новиот „Жито“ е на улицата Мајка Тереза, бр. 5. Како што информираат од компанијата, во него потрошувачите ги очекува широк асортиман на производи, промотивни понуди, љубезен персонал и прекрасна атмосфера. Ова е голем чекор за нас и доказ дека заедно со нашите верни купувачи можеме ...
Компанијата „Кеа“, која е дел од малопродажниот синџир „Студенец“ од минатата есен, отвори нова продавница во Радље об Драви. Купувачите имаат широк избор на прехранбени производи достапни во 144 м² продажен простор - од локално одгледувано овошје и зеленчук, млечни производи и свежо месо, како пекарски специјалитети и смрзната храна. Продавницата во Радље об Драви е важна пресвртница во проширувањето на мрежата „Сту.маркет“, со која сакаме да ...
„Диа“ продолжува да инвестира во силна логистичка мрежа со цел да ја зајакне својата понуда во Андалузија со отворање на нов логистички центар во општина Дос Ерманас, во Севиља. Новиот центар, со вкупна вредност од 50 милиони евра, ќе го опслужува западниот дел на Андалузија (Севиља, Кадис и Уелва), односно вкупно 235 продавници. Центарот се протега на површина од 53.000 квадратни метри, вклучувајќи 24.000 квадратни метри простора за ладење и ...
Компанијата „Лидл“ соопшти дека изградбата на новиот дистрибутивен центар во Херенталс напредува многу брзо. Според нив, неодамна е достигнато највисокото ниво на објектот, со што грубата фаза на градбата е речиси целосно завршена. Станува збор за инвестиција вредна 122 милиони евра, а новиот центар ќе се простира на површина од 43.000 квадратни метри. Центарот ќе ги снабдува продавниците низ поширокиот регион околу Антверпен. Објектот ќе биде ...
Нашата земја ги гледа мигрантите не само како работна сила, туку како носители на знаење, искуство, културна размена и економски потенцијал. Регулираното вклучување на странски работници придонесува кон подигнување на продуктивноста, развојот на трудоинтензивни индустрии и стабилизирање на вработеноста, кажа министерот за економија и труд Бесар Дурмиши на регионалната конференција за трудова миграција што се одржува во Будва, во организација на ...
Групацијата „Жапка“пријави продолжување на растот на продажбата во првиот квартал на 2025 година од 6,0%, поддржана од ширењето на продажната мрежа, растот на продажбата преку дигитални канали и континуиран развој во Романија. Прилагодената ебитда достигна 596 милиони полски злоти (135 милиони евра) во овој период, што претставува раст од 15% во однос на претходната година. Овој раст го одразува зголемениот обем на работењето и проширувањето на ...
Компанијата „Хенкел“ – БиХ, во соработка со Црвениот крст на БиХ, со финансии и донација на производи ги поддржа жителите на Јабланица, Коњица и другите места погодени од минатогодишните поплави, а исто така со донацијата се поддржаа и жителите на Приједорје и широкиот регион на северна и северозападна БиХ, кои во март годинава претрпеа значителни штети од временските неприлики. Вкупната вредност на помошта е над 328 000 конвертибилни марки (167 ...
Трговскиот синџир „Шпар“ официјално влезе на пазарот во Руанда, во соработка со „Сава сити“, која ќе биде носител на лиценцата на „Шпар“ за оваа држава. Првата продавница во „Руанда“ на „Шпар“ беше отворена во април 2025 година во главниот град Кигали. Продавницата се протега на 570 квадратни метри, а ентериерот и распоредот на продавниците се направени во соработка со експертите од „Шпар интернационал“. Во продавницата купувачите ги очекува ...
Компанијата „Виолета“ во соработка со агенцијата „Брукета&Жилниќ&Греј“ го престави редизајнот на амбалажата за својата тоалетна хартија. Овој визуелен исчекор се темели на постоечкиот идентиет на брендот и на изгледот на амбалажата, преку систематизација на информациите и поедноставување на елементите, кои во комбинација донесуваат модерен и складен изглед, истакнуваат од агенцијата „Брукета&Жилниќ&Греј. Новиот дизајн ги ...
„Алкампо“ која е шпанската подружница на францускиот синџир „Ошан“ најави промени како дел од планот за реструктурирање на работењето. Компанијата поминува низ длабока трансформација, и затоа „Алкампо“ во последниве години ги зголемува своите инвестиции со цел да одговори на новите потрошувачки трендови, објаснуваат од компанијата. Имено, за да се прилагоди на новите навики на купување, каде што потрошувачите преферираат помали, попогодни ...
Премиерот Христијан Мицкоски денеска најави дека доколку се утврди драстично зголемување на цените на прехранбените производи на крајот на месецов ќе бидат применети мерки кои ќе траат до крајот на годината. Откако на крајот на минатиот месец завршија владините мерки за ограничување на маржите за дел од прехранбените производи, Министерот за економија и труд, Бесар Дурмиши, на прес конференција на 8 мај истакна дека нема значително зголемување ...
Богдан Новаковиќ е назначен за менаџер за продажба за „Нестле“ за пазарите во Северна Македонија и Косово. Новаковиќ веќе 10 години е дел од компанијата „Нестле“. Започнал во компанијата како дел од тимот за теренска продажба, а потоа како Trade Marketing експерт работел на категориите кафе, кулинарски производи и кондиторија. На пазарот на Србија имал значајна улога како менаџер за клучни купувачи, како и во поставувањето и развојот на ...
Од индустриски ножеви до нанотехнологија: Како новите решенија ги подобруваат квалитетот, ефикасноста и безбедноста во месната индустрија Извор: The Food Institute Преработката на месо и живина е индустрија од 280 милијарди долари во САД и таа продолжува да расте. Синџирот на снабдување, од преработувачот до ресторанот или масата на купувачот, е долго патување, а природата на преработката на месо бара секоја фаза од ова патување да се заврши ...
Во денешната динамична и високо конкурентна е-трговија компаниите се соочуваат со постојаните предизвици на задоволување на потребите на клиентите, намалување на трошоците и одржување на конкурентноста. Пишува: Бобан Младеновски,менаџер за транспорт во „Теско“, Boban.Mladenovski@tesco.com Ефикасното управување со логистиката во е-трговијата е од пресудно значење за успехот на компаниите. Во денешната динамична и високо конкурентна е-трговија ...
Градот Ниш во иднина би можел да биде дел од логистиката на интернет-гигантот „Алибаба“, најави градоначалникот на Ниш, Драгослав Павловиќ, по потпишувањето на Меморандум за разбирање со кинеската метропола Хангџоу. Овој документ отвора нова фаза во соработката меѓу двата града и се надоврзува на претходно потпишаното писмо за намери за зајакнување на „дигиталниот пат на свилата“, пишува „eКапија“. Павловиќ додаде дека на состанокот станало ...
Компанијата „ДТЛ Персу“ продолжува со спроведување на акцијата „Вашето здравје – наша вредност“, во рамки на која организира бесплатни здравствени проверки во своите маркети. Акцијата вклучува мерење на крвен притисок и ниво на шеќер во крвта, како и стручни совети од лиценцирани здравствени работници, без закажување, чекање и без никакви трошоци. Целта на кампањата е да им се доближи на луѓето она што е најважно, а најчесто запоставено, грижата ...
„Лидл“ - Словенија и здружението „Еколози без граници“ започнаа акција за собирање на отпадните масла за јадење, кое може да се одложи пред 14 продавници на „Лидл“ низ Словенија. Кога маслото за јадење не се одложува правилно, тоа има бројни негативни последици врз животната средина: ги запушува одводите, ги зголемува трошоците за одржување на канализацијата, создава масни наслаги (т.н. „fatberg“), а има и штетно влијание врз природата бидејќи ...
„Лидл“ - Словенија и здружението „Еколози без граници“ започнаа акција за собирање на отпадните масла за јадење, кое може да се одложи пред 14 продавници на „Лидл“ низ Словенија. Кога маслото за јадење не се одложува правилно, тоа има бројни негативни последици врз животната средина: ги запушува одводите, ги зголемува трошоците за одржување на канализацијата, создава масни наслаги (т.н. „fatberg“), а има и штетно влијание врз природата бидејќи ...
Потрошувачките цени во Србија во април 2025 година биле за 4,0% повисоки во споредба со истиот месец од претходната година, соопшти Републичкиот завод за статистика. Цените на производите и услугите за лична потрошувачка во април 2025 година, во однос на март 2025 година, во просек биле повисоки за 0,3%, додека во споредба со декември 2024 година биле зголемени за 1,5% во просек. Гледано по главни групи на производи и услуги класифицирани ...
Повеќе од половина (54%) Британци веруваат дека програмите за лојалност во супермаркетите повеќе им користат на трговците отколку на купувачите, покажуваат нови податоци, известува „Конвинијенс стор“, пренесува „Гроусери газет“. Според најновото истражување на компанијата „Ипсос“, во кое учествувале повеќе од 1.000 купувачи, 95% од Британците на возраст од 16 до 75 години поседуваат барем една картичка за лојалност. Сепак, 64% веруваат дека ...
Продажбата на групацијата „Џеронимо Мартис“ пораснала за 3,8% во првиот квартал од 2025 година (+1,9% по постојните курсеви), и покрај негативното влијание на календарот, односно фактот дека Велигден оваа година се паднал во вториот квартал. EBITDA (добивка пред камати, даноци и амортизација) пораснала за 3,8% (+1,2% по постојани курсеви), а EBITDA маржата останала на исто ниво како и претходната година – 6,3%. Нето приходот изнесувал 127 ...
Официјални претставници на Соединетите Американски Држави (САД) и Кина соопштија дека постигнале договор во времетраење од 90 дена, со кој се укинува поголемиот дел од царините на увоз кои двете земји си ги воведоа меѓусебно, со цел да продолжат со преговорите за трговските спорови. Берзите ширум светот нагло пораснаа по ова соопштение, откако трговскиот конфликт меѓу САД и Кина во голема мера ја наруши светската економија. Трговскиот ...
Како одговор на динамичниот раст на трговскиот синџир „Жапка“ официјално отвори нов логистички центар во местото Конти Вроцлавскје. Во првата фаза од работата, објектот ќе опслужува околу 1.500 продавници во областа на Вроцлав. Магацинскиот простор зафаќа 35.000 квадратни метри, со можност за проширување за дополнителни 6.500 квадратни метри. Логистичкиот центар е полуавтоматизиран објект кој комбинира современа технологија со работа на ...
Референтната мерка за светските цени на прехранбени производи се зголеми во април, поттикната од повисоките цени на житарките, месото и млечните производи, соопшти Организацијата за храна и земјоделство на Обединетите нации (ФАО). Имено, индексот на ФАО на цените на храната, кој ги следи месечните промени на меѓународните цени на прехранбени производи, во просек изнесувал 128,3 поени во април, што претставува зголемување од 1,0% во однос на март ...
Трговскиот синџир „Дис“ соопшти дека во Белград на улицата Војвода Степа 310А, отвориле нов „Супер Дис“ маркет. Маркетот, кој се простира на површина од 656 метри квадратни, на потрошувачите им нуди асортиман од повеќе од 5.000 производи, меѓу кои и повеќе од 700 производи од приватната трговска марка Dobro. Дополнително, на потрошувачите им се достапни и „Дис“ пазарот со свежо овошје и зеленчук, како и пекарница со свежи печива. Извор: ...
Moja kravica и оваа година беше верен пријател на најмладите, поддржувајќи ја детската трка во рамки на манифестацијата Охрид трчаТ, што се одржа на стадионот „Билјанини извори“. Трката прераснува во убава традиција што ги обединува првачињата од Охрид и Дебарца – над 500 деца кои со ентузијазам и насмевка ја истрчаа својата прва спортска трка. Како бренд кој се грижи за здравиот раст и среќното детство, Moja kravica обезбеди слатко изненадување ...
Со големи попусти и забавна атмосфера со DJ, dm на 8 мај ја отвори својата уште поубава, реновирана дрогерија во ТЦ Штип City Mall. Со ова, dm покажа дека е компанија која секогаш се труди на своите купувачи да им обезбеди најпријатна атмосфера и услови за пазарување. Дрогеријата на dm во Штип City Mall, која се отвори во 2023 година по повеќе од две години работа, на крајот на месец март беше затворена заради реновирање. По повеќе од еден ...