Скопје
2ᴼ /
2ᴼ
Компаниите „Кит Го маркети“ и „Вива фреш стор“ започнаа нова бенефициска програма која им овозможува на сите нивни вработени да пазаруваат со ексклузивни попусти од 10% до 50% во повеќе од 50 продажни места низ Македонија. Оваа бенефициска програма започнува од 01.12.2025 год., и е дел од долгорочната стратегија на компанијата за создавање на најголемата партнерска мрежа во Македонија, која ги поврзува вработените со бројни партнерски компании и ...
Францускиот малопродажен гигант „Е.Леклер“ се подготвува да го забрза своето ширење во „convenience“ секторот, што претставува голем пресврт во однос на неговиот традиционален модел на хипермаркети, пренесува „ПЛМА“. Компанијата, долго поврзувана со големи продажни центри во предградијата, сега се подготвува да им парира на „Карфур“ и „Касино“ на нивниот терен, во урбаните центри на Франција. Овој потег ја одразува промената во навиките на ...
Компанијата „Шпар“ ја претстави ознаката „einfach OHNE“ („едноставно БЕЗ“), која е одобрена од Институтот за испитување на прехранбени производи. Оваа ознака ја носат производи кои не содржат конзерванси, засилувачи на вкус, ароми или бои. Веќе повеќе од 830 производи од трговските марки на „Шпар“ ја носат оваа ознака, а нивниот број, како што истакнуваат од компанијата, секојдневно се зголемува. Каде и да е можно, се потпираме на природноста и ...
„Кам“ е најпрепознатливиот македонски бренд и компанија во која граѓаните имаат најголема доверба меѓу 200 најголеми домашни претпријатија формирани по осамостојувањето на Македонија, покажа новото истражување на агенцијата „Инсајдер ИД“. Анализата е реализирана за потребите на „Кам“ со цел да се истражи пазарот со објективни параметри кои осигуруваат транспарентност и релевантност на резултатите. Податоците уште еднаш ја потврдуваат силата на ...
„Витаминка“ започна со формална имплементација на ESG (Environmental, Social, Governance) принципите преку современата VSME рамка за репортирање, која овозможува систематски пристап кон одржлива практика, корпоративна одговорност и транспарентно управување. На информативната и консултативна средба што се одржа во просториите на компанијата, беа разгледани приоритетните области од ESG доменот и беа споделени очекувањата, обврските и придобивките ...
Шпанскиот малопродажен гигант „Меркадона“ ја зацврсти својата позиција како најценетиот трговец во Европа, според најновите податоци на „Ниелсен IQ“. Досега, во 2025 година, купувачите на „Меркадона“ потрошиле 37% од нивниот вкупен буџет за производи за широка потрошувачка токму во овој трговски синџир што претставува најголем удел на потрошувачка меѓу сите европски трговци. Показателот „share of wallet“ го одразува уделот од потрошувачката што ...
Групацијата „Фортенова“ и групацијата „Жито“ ќе потпишат договор за купопродажба за компаниите „Звијезда плус“ д.о.о. и „Звијезда“ д.о.о. – Љубљана, со кој групацијата „Жито“ ќе стекне 100% удел во двете компании. Потпишувањето на договорот означува завршување на преговорите за стекнување, а трансакцијата ќе биде финализирана по добивањето одобрение од Агенцијата за заштита на пазарната конкуренција. Со преземањето на „Звијезда, компанија со 109 ...
Со усвојувањето на измените на Законот за финансиска поддршка на инвестициите во август годинава и со дополнителните измени што ќе се финализираат до крајот на годината, се создава стабилна, јасна и транспарентна рамка која ќе овозможи поквалитетни инвестиции, отворање на нови работни места и зголемување на продуктивноста во економијата. Овие законски измени ќе придонесат кон забрзан економски раст и повисок животен стандард за граѓаните, што ...
Компанијата „Даути комерц“ официјално е призната како носител на сертификатот „Фер со потрошувачите“, што го доделува Организацијата на потрошувачите на Македонија (ОПМ). Овој сертификат е потврда за долгорочната посветеност на компанијата кон создавање и одржување на фер, транспарентни и одговорни односи со потрошувачите. Преку постојано унапредување на своите деловни практики, „Даути комерц“ го става потрошувачот во центарот на своето ...
Групацијата „Фортенова“ и групацијата „Жито“ ќе потпишат договор за купопродажба за компаниите „Звијезда плус“ д.о.о. и „Звијезда“ д.о.о. – Љубљана, со кој групацијата „Жито“ ќе стекне 100% удел во двете компании. Потпишувањето на договорот означува завршување на преговорите за стекнување, а трансакцијата ќе биде финализирана по добивањето одобрение од Агенцијата за заштита на пазарната конкуренција. Со преземањето на „Звијезда, компанија со 109 ...
Реновираната продавница на „Идеа“ во Бар, на адреса булевар 24 Ноември, повторно ги отвори своите врати за потрошувачите. Како што истакнуваат од компанијата, потрошувачите ги очекува модернизирана продавница со унапредена понуда, подготвена да одговори на потребите на современите купувачи. Реновираната продавница се протега на површина од 678 квадратни метри, вработува 35 лица и на потрошувачите им нуди удобно купување со 30 паркинг места. Со ...
Со вкупен промет од 3,72 милијарди денари што претставува раст од 21,21 отсто, компанијата dm drogerie markt забележа уште една успешна година со што дополнително ја зацврсти позицијата меѓу водечките малопродажни синџири на македонскиот пазар. Вкупните инвестиции во изминатата година изнесуваа 133 милиони денари, што сведочи за континуиран развој на продажната мрежа, воведување нови технолошки решенија и континуирано одржливо работење. dm ...
„Шпар“ официјално ја отвори својата тринаесетта продавница во Мелија, Малта. Со отворањето на оваа продавница што дополнително се зајакнува присуството на брендот и неговата посветеност кон заедниците ширум островот. Продавницата е со површина од 300 м² и нуди целосно искуство на купување на едно место, осмислено за да ги задоволи секојдневните потреби на локалното население. Новата продававница е отворена 24 часа дневно, седум дена во неделата, ...
Годишната инфлација во еврозоната, според првичната проценка на „Евростат“, статистичката служба на Европската унија, изнесувала 2,1% во октомври 2025 година, што претставува намалување во однос на 2,2% во септември. Гледано по главните компоненти на инфлацијата во еврозоната, највисока годишна стапка е забележана кај услугите (3,4%, во споредба со 3,2% во септември), потоа храна, алкохол и тутун (2,5%, во споредба со 3,0%), неенергетски ...
Во рамките на својот општествено-одговорен проект „Чекор поблиску до природата“, компанијата „Студенац“, во соработка со „Хрватски шуми“, организираше голема акција за пошумување на подрачјето кај кампот Медена, во близина на Сегет. Станува збор за дел од шумата којa на почетокот на годината беше зафатен од пожар, а со заедничкото садење на 250 борови садници, околу 50 вработени во „Студенац“ и партнерите на проектот придонесоа за обновување на ...
Народната банка дејствуваше одлучно за да ja зачува макроекономската и финансиската стабилност во економијата. Како и повеќето централни банки во регионот и пошироко, беа преземени сеопфатни пакет-мерки насочени кон стабилизирање на инфлацијата, зачувување на стабилноста на девизниот курс и зајакнување на финансиската стабилност.“ Ова го истакна гувернерот д-р Трајко Славески на конференцијата којашто се одржа во Тирана, Албанија, во ...
„Алди“ го редизајнираше својот асортиман на леб од кисело тесто Specially Selected и воведе нова амбалажа од хартија, со што ќе отстрани околу 67 тони пластика годишно од својот синџир на снабдување. Малопродажниот синџир му даде на овој асортиман посветол и поживописен дизајн преку производите Specially Selected White, Seeded и Dark Rye Sourdoughs, пренесува „Гроусери газет“. Овој потег е дел од напорите на дисконтерот да ја намали употребата ...
Grand кафе во Босна и Херцеговина во изминатиот период интензивно работеше на подигнување на свеста за ракот на дојка во рамките на кампањата „Ајде да имаме време за она што е важно“. Имено, компанијата лансираше посебно промотивно пакување со розева шолја, од чија што продажба донираше една конвертибилна марка на здружението „Тинк пинк“ за бесплатни прегледи. Половина од средствата беа собрани преку продажбата на промотивното пакување, додека ...
Заменик-министерот за економија и труд, Марјан Ристески се обрати на стручна конференција на тема „Создавање на зелени работни места во Македонија - Можности за вработување во контекст на управување со отпад, национални паркови, одржлив туризам и зелена грижа во рурални средини“, која е во организација на амбасадата на Австрија и австриското федерално министерство на за труд, социјални работи, здравствена заштита и заштита на потрошувачите. На ...
Одборот на директори на компанијата „Дијаџио“ го именуваше Дејв Луис за нов извршен директор и извршен член на одборот, со стапување на должност на 1 јануари 2026 година. Луис е докажан извршен директор со богато искуство во областа на маркетингот и градењето на брендови, соопшти компанијата. Ни претставува задоволство што можеме да му посакаме добредојде на Дејв како нов извршен директор на „Дијаџио“. По обемна и темелна глобална потрага, ...
Grand кафе во Босна и Херцеговина во изминатиот период интензивно работеше на подигнување на свеста за ракот на дојка во рамките на кампањата „Ајде да имаме време за она што е важно“. Имено, компанијата лансираше посебно промотивно пакување со розева шолја, од чија што продажба донираше една конвертибилна марка на здружението „Тинк пинк“ за бесплатни прегледи. Половина од средствата беа собрани преку продажбата на промотивното пакување, додека ...
Оваа динамична и профитабилна нова сфера ги менува правилата на игра за брендовите, претворајќи ги случајните скролачи во лојални купувачи и градејќи одржлива вредност за малопродажбата. Извор: „Керни“, www.co.kearney.com Во ерата на социјалната трговија, каде што забавата и купувањето се спојуваат во едно, секое скролање може да се претвори во продажба. Во 2025 година социјалната трговија не е само моден поим, туку е пресвртна точка. Со повеќе ...
Жителите на Лепоглава и околината од неодамна можат да купуваат во новата маркет-месарница на „Пивац“. Во новиот продажен објект на „Пивац“ купувачите ги очекува проширена понуда на свежо месо и месни деликатеси од сопственото производство на групацијата, како и широк избор на други прехранбени и непрехранбени производи од познати домашни и странски брендови. Новиот продажен објект се простира на речиси 90 квадратни метри и е опремена според ...
Групацијата „Хенкел“ во третиот квартал забележа пад на продажбата од 6,3%, на 5,1 милијарда евра, додека органската продажба порасна за 1,4%. Органскиот раст на продажбата во третиот квартал беше поддржан од регионите Северна Америка, „ИМЕА“ (Индија, Блиски Исток и Африка) и Азија–Пацифик, додека Европа и Латинска Америка забележаа пад. Деловната единица за „Технологии за лепила“ оствари продажба од 2,7 милијарди евра во овој период, што ...
Трговската компанија „Гомекс“ продолжува со ширењето на својата продажна мрежа низ Србија со отворање на својата четврта продавница во Вршац и прва продавница на компанијата во Неузина. Објектот во Неузина има две каси и шест вработени, купувачите ќе можат да најдат сè што им е потребно за секојдневно пазарење, од основни намирници до омилените брендови на „Гомекс“, се наведува во соопштението. Продавницата во на „Гомекс“ во Вршац нуди уште ...
Започнувањето на проектот „Кон безбедна и здрава работна средина во Северна Македонија“ претставува значаен чекор во унапредувањето на националната политика за безбедност и здравје при работа, истакна денес министерот за економија и труд, Бесар Дурмиши во своето обраќање на официјална промоција на Проектот. Заштитата на здравјето и животот на работниците е темелна вредност и законска обврска, но пред сè морална должност на сите. Со овој проект ...
Малопродажниот синџир претстави ново пакување на свежите билки во саксии, кое ги заменува пластичните саксии со лесни, целосно рециклирачки од полипропилен. Тенката PP чаша ги штити корените и одржува соодветна влажност, што придонесува за свежина и интензивен мирис на билките, а купувачите можат да ги складираат директно во пакувањето или, доколку сакаат, да ги пресадат во свои саксии или градина. Како што објави компанијата, веќе 50% од ...
Горан Чачиќ е новиот менаџер за продажба и директор на „Кока-Кола ХБЦ“ - Словенија Тој доаѓа на оваа позиција откако претходните две години беше менаџер за теренска продажба за Хрватска. Нина Јуванц, поранешна менаџерка за продажба на „Кока-Кола ХБЦ“ - Словенија, ја презеде улогата на менаџер за развој на категоријата кафе за деловната единица Адриа. Голема чест ми е да водам тим мотивирани професионалци кои во Словенија се грижат нашите ...
Компанијата БАТ воведе иновативна технологија за проценка на возраста на купувачите на продажните места, за да се спречи продажба на тутунски и никотински производи на малолетници. Станува збор за напреден систем за проценка на возраста, кој користи камера на мобилен уред или специјален терминал и за само неколку секунди проценува дали лицето е полнолетно, без потреба од лични документи и без складирање или споделување на какви било податоци. ...
Компанијата „Перутнина Птуј С Повелиќ Србац“, членка на еден од регионалните лидери во производството на пилешко месо и преработки, групацијата „Перутнина Птуј“, свечено го отвори новиот производен погон со капацитет од околу 27 милиони размножувачки јајца годишно. Оваа инвестиција вредна 15 милиони КМ (повеќе од 7,5 милиони евра) претставува важен чекор во понатамошниот развој на компанијата и зголемување на производните капацитети за домашното ...