Социјалната мрежа "Instagram" им нуди на одбрани креатори на содржини во САД до 20.000 долари за да привлечат нови корисници на платформата, во обид да ја зајакне својата позиција во однос на конкурентите како "TikTok" и "YouTube". Станува збор за пилот-програмата на "Instagram" наречена „Referrals“ (Препораки), која не е достапна за сите, туку само за креатори со седиште во САД, на кои прво им се обраќа самата компанија. Програмата функционира ...

Instagram им нуди на одредени креатори на содржина во САД до 20.000 долари за да го поттикнат сообраќајот кон апликацијата за да ја зајакне својата позиција против конкурентите TikTok и YouTube. Ова е пилот проект на Instagram, „Referrals,“ и не е достапен за сите креатори, туку само за оние со седиште во САД со кои компанијата првпат контактира. Програмата работи така што на креаторите им плаќа 100 долари за секој нов корисник кој ќе се ...

Социјалната мрежа Instagram им нуди на одбрани креатори на содржини во САД до 20.000 долари за да привлечат нови корисници на платформата, во обид да ја зајакне својата позиција во однос на конкурентите како TikTok и YouTube. Станува збор за пилот-програмата на Instagram наречена Referrals (Препораки), која не е достапна за сите, туку само за креатори со седиште во САД, на кои прво им се обраќа самата компанија. Програмата функционира на ...

Instagram објави дека има нова програма за креатори на содржини на платформата, во обид да ја зајакне својата позиција во однос на конкуренцијата. Социјалната мрежа Instagram им нуди на одбрани креатори на содржини во САД до 20.000 долари за да ги привлечат луѓето кон апликацијата, во обид да ја зајакне својата позиција во однос на конкурентите TikTok и YouTube. Ова е пилот-проектот „Препораки“ (Referrals) на Instagram и не е достапен за сите ...

Instagram објави дека има нова програма за креатори на содржини на платформата, во обид да ја зајакне својата позиција во однос на конкуренцијата. Социјалната мрежа Instagram им нуди на одбрани креатори на содржини во САД до 20.000 долари за да ги привлечат луѓето кон апликацијата, во обид да ја зајакне својата позиција во однос на конкурентите TikTok и YouTube. Ова е пилот-проектот „Препораки“ (Referrals) на Instagram и не е достапен за сите ...