Компанијата Мета воведува „тинејџерски профили“ на својата социјална мрежа Фејсбук и апликацијата Месинџер. Исто како и со Инстаграм, компанијата ќе започне автоматски да ги префрла помладите тинејџери на нови сметки како дел од задолжителните родителски контроли и ограничувања за тоа со кого можат да испраќаат пораки и да комуницираат. Компанијата првпат ја воведе функцијата на Инстаграм минатата есен и сега има 54 милиони тинејџери со повеќе ...

Компанијата Мета воведува „тинејџерски профили“ на својата социјална мрежа Фејсбук и апликацијата Месинџер. Исто како и со Инстаграм, компанијата ќе започне автоматски да ги префрла помладите тинејџери на нови сметки како дел од задолжителните родителски контроли и ограничувања за тоа со кого можат да испраќаат пораки и да комуницираат. Компанијата првпат ја воведе функцијата на Инстаграм минатата есен и сега има 54 милиони тинејџери со повеќе ...

Компанијата Meta воведува „тинејџерски профили“ на својата социјална мрежа Facebook и апликацијата Messenger. Слично како што беше случај со Instagram, компанијата ќе почне автоматски да ги префрла помладите тинејџери на нови сметки, што е дел од задолжителната родителска контрола и рестрикции поврзани со тоа кому можат да испраќаат пораки и со кого можат да воспостават интеракција. Компанијата првично ја претстави оваа функција на Instagram ...

Компанијата Meta воведува „тинејџерски профили“ на својата социјална мрежа Facebook и апликацијата Messenger. Исто како и Instagram, компанијата ќе започне автоматски да ги префрла помладите тинејџери на нови сметки, како дел од задолжителните родителски контроли и ограничувања за тоа со кого можат да испраќаат пораки и да комуницираат. Компанијата прв пат ја претстави функцијата на Instagram минатата есен и сега има 54 милиони тинејџери со ...

Компанијата Мета воведува „тинејџерски профили“ на својата социјална мрежа Фејсбук и апликацијата Месинџер.Исто како и со Инстаграм, компанијата ќе започне автоматски да ги префрла помладите тинејџери на нови сметки како дел од задолжителните родителски контроли и ограничувања за тоа со кого можат да испраќаат пораки и да комуницираат.Компанијата првпат ја воведе функцијата на Инстаграм минатата есен и сега има 54 милиони тинејџери со повеќе ...