Добивај вести на Viber По успешно завршената кампања за предрезервации „Не се нервирај – Предрезервирај“, компанијата Анхоч ја продолжува својата поддршка за студентите со новата кампања „Чекаше и Дочека“, со која официјално започнува реализацијата на студентските ваучери за 2025 година. Изминатиов период беше особено предизвикувачки, со најавени над 50.000 студентски ваучери и големи очекувања од младите, ИТ секторот се најде пред сериозен ...

По успешно завршената кампања за предрезервации „Не се нервирај – предрезервирај“, компанијата „Анхоч“ ја продолжува својата поддршка за студентите со новата кампања „Чекаше и дочека“, со која и официјално почнува реализацијата на студентските ваучери за 2025 година. Изминатиов период беше особено предизвикувачки, со најавени над 50.000 студентски ваучери и големи очекувања од младите, ИТ секторот се најде пред сериозен предизвик да обезбеди ...

По успешно завршената кампања за предрезервации „Не се нервирај – Предрезервирај“, компанијата Анхоч ја продолжува својата поддршка за студентите со новата кампања „Чекаше и Дочека“, со која официјално започнува реализацијата на студентските ваучери за 2025 година. Изминатиов период беше особено предизвикувачки, со најавени над 50.000 студентски ваучери и големи очекувања од младите, ИТ секторот се најде пред сериозен предизвик да обезбеди ...

По успешно завршената кампања за предрезервации „Не се нервирај – Предрезервирај“, компанијата Анхоч ја продолжува својата поддршка за студентите со новата кампања „Чекаше и Дочека“, со која официјално започнува реализацијата на студентските ваучери за 2025 година. Изминатиов период беше особено предизвикувачки, со најавени над 50.000 студентски ваучери и големи очекувања од младите, ИТ секторот се најде пред сериозен предизвик да обезбеди ...

По успешно завршената кампања за предрезервации „Не се нервирај – Предрезервирај“, компанијата Анхоч ја продолжува својата поддршка за студентите со новата кампања „Чекаше и Дочека“, со која официјално започнува реализацијата на студентските ваучери за 2025 година. Изминатиов период беше особено предизвикувачки, со најавени над 50.000 студентски ваучери и големи очекувања од младите, ИТ секторот се најде пред сериозен предизвик да обезбеди ...

По успешно завршената кампања за предрезервации „Не се нервирај – Предрезервирај“, компанијата Анхоч ја продолжува својата поддршка за студентите со новата кампања „Чекаше и Дочека“, со која официјално започнува реализацијата на студентските ваучери за 2025 година. Изминатиов период беше особено предизвикувачки, со најавени над 50.000 студентски ваучери и големи очекувања од младите, ИТ секторот се најде пред сериозен предизвик да обезбеди ...

По успешно завршената кампања за предрезервации „Не се нервирај – Предрезервирај“, компанијата Анхоч ја продолжува својата поддршка за студентите со новата кампања „Чекаше и Дочека“, со која официјално започнува реализацијата на студентските ваучери за 2025 година. Изминатиов период беше особено предизвикувачки, со најавени над 50.000 студентски ваучери и големи очекувања од младите, ИТ секторот се најде пред сериозен предизвик да обезбеди ...