Асоцијацијата за е-трговија ги анализираше најновите податоци објавени од Државниот завод за статистика за користење информатичко-комуникациски технологии во домаќинствата и од поединците во 2024 година, според кои се забележува пораст на направените онлајн купувања/нарачки за 10 процентни поени. 63.5% од македонските интернет корисници нарачале/купиле стоки или услуги преку интернет во последните 12 месеци наспроти 53.5% во истиот период ...
Скопје, 26 декември 2024 (МИА) - Во 2024 година кај нас како и во минатите години, граѓаните онлајн најмногу купувале облека, вклучително и спортска облека, чевли или додатоци како чанти и накит, соопшти Асоцијацијата за е - трговија на Северна Македонија која ги анализираше податоците објавени од Државниот завод за статистика за користење информатичко-комуникациски технологии во домаќинствата и од поединците во 2024 година, според кои се ...
Во 2024 година кај нас како и во минатите години, граѓаните онлајн најмногу купувале облека, вклучително и спортска облека, чевли или додатоци како чанти и накит, соопшти Асоцијацијата за е – трговија на Северна Македонија која ги анализираше податоците објавени од Државниот завод за статистика за користење информатичко-комуникациски технологии во домаќинствата и од поединците во 2024 година, според кои се забележува пораст на направените онлајн ...
Во последните 12 месеци, 63,5 % од македонските интернет-корисници нарачале или купиле стоки или услуги преку Интернет, што е зголемување во споредба со тој период минатата година за 10 %, соопшти Асоцијацијата за е-трговија (АЕТСМ), по анализа на податоците од Државниот завод за статистика. Македонците, како и во минатите години, најмногу купувале облека, вклучително и спортска облека, чевли или додатоци, на пример чанти и накит, посочија од ...
Во 2024 година кај нас како и во минатите години, граѓаните онлајн најмногу купувале облека, вклучително и спортска облека, чевли или додатоци како чанти и накит, соопшти Асоцијацијата за е - трговија на Северна Македонија која ги анализираше податоците објавени од Државниот завод за статистика за користење информатичко-комуникациски технологии во домаќинствата и од поединците во 2024 година, според кои се забележува пораст на направените ...
Во 2024 година кај нас како и во минатите години, граѓаните онлајн најмногу купувале облека, вклучително и спортска облека, чевли или додатоци како чанти и накит, соопшти Асоцијацијата за е – трговија на Северна Македонија која ги анализираше податоците објавени од Државниот завод за статистика за користење информатичко-комуникациски технологии во домаќинствата и од поединците во 2024 година, според кои се забележува пораст на направените онлајн ...
Во 2024 година кај нас како и во минатите години, граѓаните онлајн најмногу купувале облека, вклучително и спортска облека, чевли или додатоци како чанти и накит, соопшти Асоцијацијата за е – трговија на Северна Македонија која ги анализираше податоците објавени од Државниот завод за статистика за користење информатичко-комуникациски технологии во домаќинствата и од поединците во 2024 година, според кои се забележува пораст на направените онлајн ...
Граѓаните оваа година преку интернет најмногу купувале облека, вклучително и спортска облека, чевли или додатоци како чанти и накит. Според анализата на Асоцијацијата за е-трговија, забележан е пораст на онлајн купувањето за десет процентни поени. Дури 63.5 отсто од македонските интернет корисници купиле стоки или услуги преку интернет во последните 12 месеци наспроти 53.5 проценти во истиот период минатата година. Како што објави АЕТСМ, 90.2 ...
Во последните 12 месеци, 63.5% од македонските интернет корисници нарачале или купиле стоки или услуги преку интернет, што е зголемување во споредба со истиот период минатата година за 10%, соопшти денеска Асоцијацијата за е-трговија (АЕТСМ) по анализа на податоци од Државниот завод за статистика. Македонците како и во минатите години, најмногу купувале облека, вклучително и спортска облека, чевли или додатоци, на пример чанти и накит, посочија ...