Социјалните медиуми се трансформираат од платформи за споделување и комуникација во силни алатки за е-трговија, што го прави трендот на продажба преку социјални мрежи еден од водечките во 2025 година. Оваа еволуција е поттикната од зголеменото вклучување на алгоритми кои се базираат на вештачка интелигенција за персонализирано препорачување на производи, како и од имплементацијата на интегрирани опции за плаќање кои овозможуваат купување без ...

Оваа трансформација е резултат на зголеменото користење на алгоритми со вештачка интелигенција кои обезбедуваат персонализирани препораки за производи, како и воведувањето на интегрирани опции за плаќање кои овозможуваат извршување на купувања без напуштање на социјалните мрежи. Овие случувања не само што ја подобруваат удобноста за корисниците, туку и значително го зголемуваат бројот на конверзии од обични гледачи во купувачи, отворајќи нови ...

Оваа трансформација е резултат на зголеменото користење на алгоритми со вештачка интелигенција кои обезбедуваат персонализирани препораки за производи, како и воведувањето на интегрирани опции за плаќање кои овозможуваат извршување на купувања без напуштање на социјалните мрежи. Овие случувања не само што ја подобруваат удобноста за корисниците, туку и значително го зголемуваат бројот на конверзии од обични гледачи во купувачи, отворајќи нови ...

Бизнис Продажба на социјалните мрежи – тренд во 2025 30.03.2025г. Социјалните медиуми се трансформираат од платформи за споделување и комуникација во силни алатки за е-трговија, што го прави трендот на продажба преку социјални мрежи еден од водечките во 2025 година. Оваа еволуција е поттикната од зголеменото вклучување на алгоритми кои се базираат на вештачка интелигенција за персонализирано препорачување на производи, како и од ...

Социјалните медиуми се трансформираат од платформи за споделување и комуникација во силни алатки за е-трговија, што го прави трендот на продажба преку социјални мрежи еден од водечките во 2025 година. Оваа еволуција е поттикната од зголеменото вклучување на алгоритми кои се базираат на вештачка интелигенција за персонализиранопрепорачување на производи, како и од имплементацијата на интегрирани опции за плаќање кои овозможуваат купување без ...

Договор

1 час - МРТ - +2