Германската организација за заштита на потрошувачите „Фудвоч“ ја додели овогодишната „награда“ за најзаблудувачки производ, таканаречениот Златен Виндбоител, на познатото чоколадо Милка. Чоколадото „Алпско млеко“ сега тежи 90 грама наместо претходните 100, додека цената е зголемена од 1,49 на 1,99 евра, пишува германски „Велт“. Пакувањето остана исто, па повеќето купувачи дури и не ја забележуваат промената. Ова значи дека чоколадото е ...
Организација на потрошувачи во Германија го прогласи чоколадото Alpine Milk на Milka за најголема измама, бидејќи во Германија беше намалено од 100 грама на 90 грама, додека цената беше зголемена од 1,49 на 1,99 евра. Германската организација за заштита на потрошувачите Foodwatch ја додели годинашната „награда“ за најзаведувачки производ, таканаречениот Golden Windbag, на познатото чоколадо Milka. Чоколадото Alpine Milk сега тежи 90 грама ...
Алпскиот бренд на чоколадо Милка е прогласен за „најдрска рекламна измама“ на годината во анкета на организацијата за права на потрошувачите Фудвоч, беше објавено во вторник. „Чоколадото Милка е школски пример за таканаречена „скратена инфлација“ и токму затоа потрошувачите ја прогласија за најдрска рекламна измама на годината“, се вели во соопштението на организацијата Фудвоч. „Скратена инфлација“ се користи за случаи кога производите не се ...
Секоја година, организацијата „Foodwatch“ доделува награда за најскандалозна маркетиншка измама. Овој пат, „Златната измама“ отиде кај чоколадото „Милка“. Производителот „Монделез“ е критикуван за својата практика на таканаречена „намалена инфлација“. Препорачано Милка ја освои „Златната измама“ (Goldener Windbeutel) оваа година. Од 2009 година, организацијата „Foodwatch“ ја доделува оваа награда за она што потрошувачите го сметаат за ...
Алпското чоколадо „Milka“ е прогласено за „најдрска рекламна лага“ на годината во истрагата на организацијата за права на потрошувачите Fodwatch, беше објавено во вторник. „Чоколадото Milka претставува промер за таканаречената ‘шринкфлејшн’ и токму затоа потрошувачите ја прогласија за најдрска рекламна лага на годината“, се вели во соопштението за медиумите на организацијата Fodwatch со седиште во Берлин. Терминот „Shrinkflation“ се користи за ...
Алпскиот бренд на чоколадо Милка доби медал за „најдрска рекламна лага“ на годината во истрагата на организацијата за заштита на правата на потрошувачите Фудвоч (Foodwatch). „Чоколадото Милка е школски пример за таканаречена „скратена инфлација“ и токму затоа потрошувачите ја прогласија за најдрска рекламна лага на годината“, се вели во соопштението на организацијата Фудвоч. „Скратена инфлација“ се користи за случаи кога цената на производите не ...
Алпското чоколадо „милка“ беше прогласено за „најдрска рекламна лага“ на годината во анкета на организацијата за заштита на потрошувачите Foodwatch. „Чоколадото „милка“ е учебник за таканаречена „скратена инфлација“ и токму затоа потрошувачите ја прогласија за најдрска рекламна лага на годината“, се вели во соопштението на организацијата Foodwatch. „Скратена инфлација“ се користи во случаи кога производите не се поскапуваат по секоја цена, туку ...