На синоќешниот поткаст „ВМРО-ДПМНЕ Зборува – Една година Влада“, гостуваше министерот за дигитална трансформација, Стефан Андоновски. Тој говореше за тоа дека од неговото доаѓање имаме нови 120 дигитални услуги, дека се намалени гужвите по шалтерите и дека најбараните услуги за граѓаните, веќе се на дофат побрзо и поефикасно од било кога, а доказ за тоа е зголемувањето на месечните корисници од 1000 на 6000 корисници. „Бројката се зголемува од ...

Новото Министерство за дигитална трансформација во изминатата една година од работењето обезбеди 120 нови услуги за граѓаните. Министерот Стефан Андоновски потсети дека граѓаните можат онлајн да ги добијат услугите на порталот uslugi.gov.mk, а со измените на Законот за електронски документи, за првпат, правно валидни документи можат да се добијат без физичко присуство, со електронски потпис, QR код, во електронска форма или испечатени. Тој рече ...

Вкупно 120 нови дигитални услуги, кои веќе ги користат над 170.000 граѓани, над 70 институции поврзани преку платформата за интероперабилност, прва Национална стратегија за сајбер безбедност и четири нови закони, вклучително и првиот Закон за сајбер безбедност се дел од реализираните активности на Министерството за дигитална трансформација кои ги презентираше министерот Стефан Андоновски по една година од работата на министерството. На денешната ...

,,Што постигнавме за една година-прво, услугите дојдоа до граѓаните, не обратно, истакна министерот за дигитална трансформација Стефан Андоновски на прес-конференција по повод првата годишнина од формирањето на Министерството. „120 нови услуги, бројка што постојано расте. И затоа повеќе од 170 илјади граѓани го препознаа тоа“, рече министерот, кој потсети дека граѓаните сега онлајн можат да ги добијат услугите на порталот uslugi.gov.mk, како и ...

,,Што постигнавме за една година-прво, услугите дојдоа до граѓаните, не обратно, истакна министерот за дигитална трансформација Стефан Андоновски на прес-конференција по повод првата годишнина од формирањето на Министерството. „120 нови услуги, бројка што постојано расте. И затоа повеќе од 170 илјади граѓани го препознаа тоа“, рече министерот, кој потсети дека граѓаните сега онлајн можат да ги добијат услугите на порталот uslugi.gov.mk, како и ...

Со особена чест и чувство на одговорност, денес ја одбележуваме првата година од формирањето на Министерството за дигитална трансформација – ново, но суштинско поглавје во политичкиот систем на Македонија – посочи меѓу другото Министерот за дигитална трансформација Стефан Андоновски на прес конференција по повод првата годишнина од формирањето на Министерството. ,,Што постигнавме за една година?Прво, услугите дојдоа до граѓаните, не обратно. 120 ...

Со особена чест и чувство на одговорност, денес ја одбележуваме првата година од формирањето на Министерството за дигитална трансформација – ново, но суштинско поглавје во политичкиот систем на Македонија – посочи меѓу другото Министерот за дигитална трансформација Стефан Андоновски на прес конференција по повод првата годишнина од формирањето на Министерството. – Што постигнавме за една година? Прво, услугите дојдоа до граѓаните, не обратно. ...

Со особена чест и чувство на одговорност, денес ја одбележуваме првата година од формирањето на Министерството за дигитална трансформација – ново, но суштинско поглавје во политичкиот систем на Македонија – посочи меѓу другото Министерот за дигитална трансформација Стефан Андоновски на прес конференција по повод првата годишнина од формирањето на Министерството. ,,Што постигнавме за една година?Прво, услугите дојдоа до граѓаните, не обратно. 120 ...

Министерот за дигитална трансформација, Стефан Андоновски, најави дека ќе бидат отворени сервисни терминали, каде што граѓаните ќе имаат пристап до основни услуги, како и закон за пристап на лицата со попреченост до веб-страниците и мобилните апликации на институциите.Андоновски рече дека во рок од една година има 120 нови дигитални услуги и дека со ова се намалени толпите на шалтерите.„Бројката се зголемува од 1.000 на 6.000 трансакции ...

Министерот за дигитална трансформација, Стефан Андоновски, најави дека ќе бидат отворени сервисни терминали, каде што граѓаните ќе имаат пристап до основни услуги, како и закон за пристап на лицата со попреченост до веб-страниците и мобилните апликации на институциите. Андоновски рече дека во рок од една година има 120 нови дигитални услуги и дека со ова се намалени толпите на шалтерите. „Бројката се зголемува од 1.000 на 6.000 трансакции ...

Министерот за дигитална трансформација Стефан Андоновски најави дека ќе се отворат терминали за услуги, на кои граѓаните ќе имаат пристап до основните услуги, како и закон за пристапност на лица со попреченост до веб страниците и до мобилните апликации на институциите. За една година има нови 120 дигитални услуги, намалени се гужвите по шалтерите, најбараните услуги за граѓаните се на дофат побрзо и поефикасно, вели министерот за дигитална ...

Министерот за дигитална трансформација, Стефан Андоновски вчера информира дека од неговото доаѓање на функцијата има нови 120 дигитални услуги, дека се намалени гужвите по шалтерите и дека најбараните услуги за граѓаните, веќе се на дофат побрзо и поефикасно од било кога, а доказ за тоа е, како што вели, зголемувањето на месечните корисници од 1000 на 6000 корисници. „Бројката се зголемува од 1000 трансакции месечно на 6000 трансакции месечно, ...

Министерот за дигитална трансформација Стефан Андоновски најави дека ќе се отворат терминали за услуги, на кои граѓаните ќе имаат пристап до основните услуги, како и закон за пристапност на лица со попреченост до веб страниците и до мобилните апликации на институциите. Препорачано За една година има нови 120 дигитални услуги, намалени се гужвите по шалтерите, најбараните услуги за граѓаните се на дофат побрзо и поефикасно, вели министерот за ...

За една година има нови 120 дигитални услуги, намалени се гужвите по шалтерите, најбараните услуги за граѓаните се на дофат побрзо и поефикасно, вели министерот за дигитална трансформација, Стефан Андоновски. – Бројката се зголемува од 1.000 на 6.000 трансакции месечно, а тоа многу јасно зборува дека луѓето ги користат електронските услуги многу повеќе од што ги користеле во минатото. Истовремено, можам да забележам дека гужвите на шалтерите, ...