Воздушниот сообраќај во македонското небо се соочува со сериозни предизвици поради ограничувања во радарското покривање на терминалната маневрирачка зона на Скопје (Skopje TMA). Според достапните информации, хоризонталната радарска сепарација во оваа област изнесува 10 наутички милји, што е двојно повеќе од стандардот што се применува во европските терминални зони. Дополнителни проблеми произлегуваат од нефункционалноста на средниот надзорен ...
Радар на контролата на летање на скопскиот аеродром, наменет за следење нисколетечки летала при слетување, се расипал. Информацијата ја потврдија од М-НАВ, од каде што велат дека ова не влијание на безбедноста, туку на темпото со кое се одвива слетувањето, односно на бројот на авиони кои можат да се опслужат во еден час. Се работи на отстранување на техничкиот дефект. Од Синдикатот на контролорите на летање пред неколку месеци предупредија дека ...
Радар на контролата на летање на скопскиот аеродром, наменет за следење нисколетечки летала при слетување, се расипал. Информацијата ја потврдија од М-НАВ, од каде што објаснуваат дека ова не влијание на безбедноста, туку на темпото со коешто се одвива слетувањето, односно на бројот на авиони што можат да се опслужат во еден час. Се работи на отстранување на техничкиот дефект. Контролорите на летање пред неколку месеци предупредија дека опремата ...
Добивај вести на Viber Се расипал единствениот исправен радар во Контролата на летање на М-НАВ, на скопскиот аеродром. Од вчера наутро, контролорите не можат да ги следат авионите на ниска височина при нивното следување, објави СДК. Од двата радара на аеродромот – еден поставен врз Контролната кула и друг во нејзина близина – во функција бил само вториот, кој сега откажал. Делот кој треба да се замени треба да пристигне од Италија, а додека се ...
Воздушниот сообраќај во македонското небо се соочува со сериозни предизвици поради ограничувања во радарското покривање на терминалната маневрирачка зона на Скопје (Skopje TMA). Според достапните информации, хоризонталната радарска сепарација во оваа област изнесува 10 наутички милји, што е двојно повеќе од стандардот што се применува во европските терминални зони. Дополнителни проблеми произлегуваат од нефункционалноста на средниот надзорен ...