Жителите на Скопје повторно се соочуваат со сериозни проблеми во јавниот превоз, откако дел од приватните превозници одлучија да го прекинат превозот поради неисплатените долгови од страна на Јавното сообраќајно претпријатие (ЈСП). Според најавите од приватните превозници, автобусите нема да се вратат на улиците сè додека не бидат подмирени сите заостанати обврски, што значително го нарушува функционирањето на јавниот превоз во главниот град. ...
Приватните превозници тврдат дека ЈСП има долгови кон нив што датираат од јуни годинава, поради што тие се доведени во финансиски тешка состојба. Иако Советот на Град Скопје неодамна донесе одлука за зголемување на исплатата по километар за приватните превозници на 20 денари, тие сметаат дека тоа е само мал чекор напред. Жителите на Скопје повторно се соочуваат со сериозни проблеми во јавниот превоз, откако дел од приватните превозници одлучија ...
Жителите на Скопје повторно се соочуваат со сериозни проблеми во јавниот превоз, откако дел од приватните превозници одлучија да го прекинат превозот поради неисплатените долгови од страна на Јавното сообраќајно претпријатие (ЈСП). Според најавите од приватните превозници, автобусите нема да се вратат на улиците сè додека не бидат подмирени сите заостанати обврски, што значително го нарушува функционирањето на јавниот превоз во главниот град. ...
Приватните превозници тврдат дека ЈСП има долгови кон нив што датираат од јуни годинава, поради што тие се доведени во финансиски тешка состојба. Иако Советот на Град Скопје неодамна донесе одлука за зголемување на исплатата по километар за приватните превозници на 20 денари, тие сметаат дека тоа е само мал чекор напред. Целосната исплата на долговите останува нивен основен услов за повторно активирање на автобусите, пишува Плусинфо. ...
Приватните превозници тврдат дека ЈСП има долгови кон нив што датираат од јуни годинава, поради што тие се доведени во финансиски тешка состојба. Иако Советот на Град Скопје неодамна донесе одлука за зголемување на исплатата по километар за приватните превозници на 20 денари, тие сметаат дека тоа е само мал чекор напред. Целосната исплата на долговите останува нивен основен услов за повторно активирање на автобусите, пишува Плусинфо. ...