Неквалитетната услуга, промени во условите на претплатничкиот договор, високи сметки и раскинување на договор со наплата на пенали, се најчестите причини поради кои граѓаните минатата година побарале од Агенцијата за електронски комуникации (АЕК) да посредува во решавање на спор. Годинава до регулаторното тело пристигнале 346 барања за решавање спор, наспроти 363 регистрирани во 2024 година, информираат од АЕК. Од вкупниот број донесени ...

Неквалитетна услуга, измени на услови од претплатнички договор, висока сметка и раскинување на договор со наплата на казнени пенали, се најчестите причини поради кои граѓаните лани се обратиле до Агенцијата за електронски комуникации (АЕК) со барање за решавање спор. До регулаторното тело годинава пристигнати се 346 барања за решавање спор наспроти 363-те регистрирани во 2024 година, изјавија за МИА од АЕК. Од вкупниот број на донесени ...

Неквалитетна услуга, измени на услови од претплатнички договор, висока сметка и раскинување на договор со наплата на казнени пенали, се најчестите причини поради кои граѓаните лани се обратиле до Агенцијата за електронски комуникации (АЕК) со барање за решавање спор. До регулаторното тело годинава пристигнати се 346 барања за решавање спор наспроти 363-те регистрирани во 2024 година, изјавија за МИА од АЕК. Од вкупниот број на донесени решенија, ...

Неквалитетна услуга, измени на услови од претплатнички договор, висока сметка и раскинување на договор со наплата на казнени пенали, се најчестите причини поради кои граѓаните лани се обратиле до Агенцијата за електронски комуникации (АЕК) со барање за решавање спор. До регулаторното тело годинава пристигнати се 346 барања за решавање спор наспроти 363-те регистрирани во 2024 година, изјавија за МИА од АЕК. Од вкупниот број на донесени решенија, ...