
Скопје
18ᴼ /
18ᴼ



Компанијата „Волмарт“ ќе им исплати бонуси на вработените во своите продавници, како дел од иницијативата во која се вклучени 700.000 вработени. Вработените со скратено работно време и оние со полно работно време ќе имаат право на годишен бонус. Ова е идеја која произлезе од повратните информации од вработените во продавниците, изјави Џон Фурнер, извршен директор на „Волмарт“ во САД. За да стекнат право на бонус, вработените мораат да работат ...
Според податоците на словенечниот Завод за статистика извозот на Словенија во април бил зголемен за 48,8 отсто во однос на истиот период лани, а зголемување на бележи и увозот за 33,8 отсто. Словенечките компании во април годинава извезле стоки во вредност од 5,85 милијарди евра, од кои во ЕУ биле изевезени стоки во вредност од 2,68 милијарди евра , а 3,17 милијарди евра во други држави. Извозот во земјите членки на ЕУ на годишно ниво е ...
„Универекспорт“ отвори нов маркет во Суботица, на улицата Осми март, 20, што воедно е 199. продажен објект на компанијата во Србија. Новоотворениот објект кој се протега на површина од над 200 квадратни метри на потрошувачите им нуди широк асортиман на производи кој вклучува свежо овошје и зеленчук, месо како и пецива од сопствената пекарница. Како дел од асортиманот се извдојуваат пакуваното свежо месо од брендот Bačka, како и производите од ...
Компанијата „Кауфланд“ соопшти дека на потрошувачите ќе им биде овозможено да ги полнат електричните возила на сите 48 локации на компанијата низ Хрватска. Електронските полначи „Тера 53 ЦЈГ“ со моќност од 50кв ќе бидат поставени на 3 локации, „Тера 54 ЦЈГ“ со моќност од 50 кв, ќе бидат поставени на 8 локации, „Тера 65Л“ со моќност од 60кв ќе бидат поставени на 6 локации, а „Тера 124 ССТ“, со моќност од 120 кв ќе бидат поставени на 31 локација, ...
„Велпро“ кој е големопродажен сегмент на „Конзум“ потпиша нови договори за деловна соработка со три здруженија кои ги претставуваат малите трговци од различни краеви на Хрватска и со тоа ја потврди својата улога на верен партнер на малите трговци. Договорите беа потпишани со Задругата на трговци „Север плус“, Сојузот на задруги на мали трговци (СУМТ) и со Трговскиот сојуз ( Задруга на трговци од Задар и Сисак), кои заедно обединуваат речиси 500 ...
Регионалниот лидер во производство на здрава храна, „Виталиа“ и оваа година беше дел од саемот за приватна марка „ПЛМА- Амстердам“ привлекувајќи стотици посетители со своите здрави, функционални производи. Овој престижен настан, кој собра повеќе од 20,000 посетители и учесници од целиот свет, беше фокус на најновите трендови и иновации во различни индустрии, вклучувајќи ја и прехранбената, како и трендовите во развој на брендови за приватна ...
Компанијата „Лидл“ отвори уште два нови маркета во Србија и тоа уште еден во Белград во населбата Калуѓерица, на улицата Смедеревски пат, 39 и во Смедеревска Паланка на адресата Синѓеличева бр.13, кој е прв маркет на компанијата во овој град. Со овие отворања компанијата ја прошири својата продажна мрежа на 72 локации во 41 град во Србија, а бројот на вработени се зголеми за околу 80 нови колеги и колешки, соопштуваат од компанијата. Новите ...
Стипе Беванда, директор на „Сараевски кисељак“, која е членка на „Фортенова група“, потпиша нов колективен договор со претставникот на на Сидикатот „ППДувит“- БиХ, Мехмед Авдагиќ. Овој колективен договор претставува важен чекор за нашата компанија и вработените и е најдобар показател за нашиот континуиран фокус на осигурување на добри услови за работа. Со него не само што ги унапредивме материјалните услови за нашите вработени, туку поставивме и ...
„Дис“ е првата домашна трговска компанија која што во своите маркети ќе почне да користи разладни витрини базирани на системот на конверзија на фреонот во СО2. Овој потег претставува значаен чекор во намалување на емисиите на штетните гасови, соопштуваат од компанијата преку нивниот профил на „Линкедин“. Како пример за успешна конверзија на фреонот, компанијата го истакнува „Супер Дис“ во Златибор, додавајќи дека анализите покажале дека овој ...
Компанијата „Имлек“ традиционално со години го одбележува Светскиот ден на заштита на животната средина, а годинава својата ангажираност во зачувувањето на животната средина ја покажа со засадување на медоносни растенија и изградба на хотели за пчели. Во медоносниот парк „Силос“ во Белград, вработените на компанијата со заеднички сили засадуваа медоносни растенија, кои се важни поради привлекувањето на инсектите кои се клучни за развојот на ...
На 5 јуни, за струмичани вратите ги отвори реновираниот „Кам“ кој се наоѓа на ул Гоце Делчев бб. Новоуредениот „Кам“ е распространет на вкупна површина од 597 м², со зголемен капацитет од 35 паркинг-места, при што овозможува полесен пристап, поголема фукнционалност и прегледност при пазарењето. Во реновираниот и модерно уреден „Кам“ ќе пронајдете богат асортиман на производи од висок квалитет по ниски цени, од асортиманот на млечни и месни ...
Министерот за внатрешна и надворешна трговија на Србија, Томислав Момировоќ изјави дека трговската размена со Јапонија, минатата година изнесувала 330 милиони евра, а целта е во следните години таа да надмине над една милијарда евра годишно. Во текот на првиот ден од официјалната посета на економските делагации на Србија во Јапонија, Момировиќ истакна дека порастот на трговската размена може да се постигне единствено ако се привлечат нови ...
Сите држави членки на ЕУ, од јули годинава ќе мора да ги укинат обичните капачиња за пластичните шишиња до три литри и да ги заменат со капачиња кои се прикачени на шишето, пренесува „Б92“. Уште од 2018 година, ЕУ ја најави директивата за тоа како треба да се постапува со пластичните и картонските производи за еднократна употреба, со која се налага пијалаците да можат да се продаваат во пластични шишиња само доколку капачето биде прицврстено за ...
Компанијата „Палома“ го одбележа завршувањето на инвестициите вредни над 130 милиони евра во најсовремени технологии, со кои фабриката станува регионален центар за одржливо производство, квалитетни производи и услуги. Овие инвестиции ја осигуруваат долгорочната перспектива на традицијата на производство на хартија во Сладки Врх, како и ја одржуваат репутацијата на пазарната позиција на „Палома“ и на меѓународната „СХП група“. На настанот на кој ...
Продавницата е местото на „конечната вистина“ - тука се случуваат конкретни трансакции. Потрошувачите можеби сакаат одреден бренд, но таа љубов може да не е соодветно придружена со трансакции. Исто така, таа иста љубов кон брендот може да нè измами нас, маркетерите, така што често се фокусираме на „најлојалните купувачи“, иако голем дел од нашиот волумен доаѓа токму од оние што го купуваат производот само еднаш или двапати годишно АВТОР: ...
Лидерот на британскиот пазар „Теско“ и германскиот конкурент „Лидл“ влегоа во жестока битка за лојалност на купувачите во Обединетото Кралство. Новата иницијатива „Клубкард“ поддржана со вештачка интелигенција има за цел да ја направи програмата за награди на „Теско“ порелевантна за секој поединечен клиент. Лидерот на британскиот пазар мора да остане пред конкурентот „Лидл“, кој самиот ја унапредува сопствената програма за награди „Лилд плус“. ...
„Домашна трговија“ во чии рамки се вклучени маркетите „Сити“ и „Арома“ со отворе на новит маркет на „Сити“ во „Белград на вода“, продолжува со ширењето на својата малопродажна мрежа. Новиот маркет се простира на површина од 185 квадратни метри, во него на потрошувачите им се нуди асортиман од над 4.000 артикли, а во асортиманот се издвојуваат домашните и увозни брендови како и артиклите „To Go". На отворањетп на маркетот за посетителите бил ...
„Морисонс“ повторно воведува бесплатни картонски кутии како замена за традицоналните пластични ќеси. Од компанијата соопштуваат дека оваа иницијатива им дава втора шанса на кутиите кои инаку би биле рециклирани, а ова доаѓа како одговор на анкетата во чии рамки околу 67% од купувачите рекле дека го поддржуваат враќањето на оваа акција. Продолжуваме да им го олесниме купувањето на нашите потрошувачи и навистина сме задоволни што ги враќаме ...
„Морисонс“ повторно воведува бесплатни картонски кутии како замена за традицоналниет пластични ќеси. Од компанијата соопштуваат дека оваа иницијатива им дава втора шанса на кутиите кои инаку би биле рециклирани, а ова доаѓа како одговор на анкетата во чии рамки околу 67% од купувачите рекле дека го поддржуваат враќањето на оваа акција. Продолжуваме да им го олесниме купувањето на нашите потрошувачи и навистина сме задоволни што ги враќаме ...
Француската компанија „Касино“ соопшти дека има планови дополнително да продаде 90 од своите продавници на групацијата „Ле Мускетерс“, „Ошан рителј“ и „Карфур“. Оваа информација доаѓа после склучувањето на спогодба со овие компаии за продажбата на вкупно 287 продавници. Компанијата во мај продаде 121 продавница за 689 милиони евра, од кои „Ле Мускетерс“ купиле 66, „Ошан“ 32 и „Карфур“ 23 објекти. После оваа дополнителна продажба, преостанатите ...
Во мај годишната стапка на инфлација во Турција надмина 75 отсто. Според проценките на влада, цените на стоката за широка потрошувачка го достигнале врвот, а во јуни се очекува намалување на инфлацијата. Според официјалните податоци, годишната стапка на инфлација во мај изнесува 75,45 отсто, а во април таа изнесувала 69,8 отсто. На месечно ниво, цените на стоката за широка потрошувачка пораснале за 3,7 отсто, покажуваат податоците на турскиот ...
Со учество на дваесет учесници од седум компании, успешно заврши уште една работилница огранизирана од „Кликер Маркетинг“ и магазинот InStore. Работилницата се одржа на 29.мај во „Паблик рум“ на тема „Мотивација на тимови што носат резултати“ со Ениса Селмановиќ – Салкиќ, експерт за човечки ресурси, лидерство, личен, тимски и организациски развој. Со своите знаења и искуство, Ениса Селмановиќ - Салкиќ, повеќе од 18 години, им помага на ...
Потпретседателот на црногорската влада, Ник Џељошај соопшти дека продолжува мерката за ограничени цени, со која се ограничуваат цените на четирите основни производи, но и дека ќе се прошири списокот на уште неколку производи на кои ќе се примени ваквата мерка. Како што истакнува Џељошај, акцијата ќе биде продолжена за уште еден месец и ќе трае до крајот на јуни, после што ќе се разгледа можноста дали ќе продолжи повторно. Во следните 30 дена ќе ...
Со учество на дваесет учесници од седум компании, успешно заврши уште една работилница огранизирана од „Кликер Маркетинг“ и магазинот InStore. Работилницата се одржа на 29.мај во „Паблик рум“ на тема „Мотивација на тимови што носат резултати“ со Ениса Селмановиќ – Салкиќ, експерт за човечки ресурси, лидерство, личен, тимски и организациски развој. Со своите знаења и искуство, Ениса Селмановиќ - Салкиќ, повеќе од 18 години, им помага на ...
Германската компанија „Пени“ ја отвори својата прва автономна продавница во Романија, која ќе биде отворена 24 часа. Продавницата се наоѓа во Букурешт, таа се протега на површина од 349 квадратни метри и во неа има асортиман од 2.400 производи. Продажниот објект има 500 камери, 5.000 различни сензори и 200 единици за обработка на сликата, објави компанијата. Паметните камери автоматски ќе ги препознаваат производите и ќе создаваат виртуелна ...
Компанијата „Хенкел“ - Србија петта година по ред во соработка со Сојузот организации за подводни активности на Република Србија и Здружението „Калипсо“ го реализира проектот „ Ja сакам реката, а ти?“, чија цел е зачувување на водените површини ширум Србија. Минатиот викенд беа организирани две акции за чистење во Крушевац и Ужице. Во саботата, вработените во компанијата „Хенкел“ заедно со останатите соработници успешно исчистиле повеќе од 1,5 ...
Реномираната компанија „Бучен Козјак“ ДОО која повеќе од 4 децении е дел од македонската трпеза и е препознатлива со својот квалитет и традиционален начин на производство, го послави Светскиот ден на млекото – 1. јуни. Бидејќи главниот успех на компанијата е резултат на посветеноста, лојалноста и вредните раце на вработените кои заедно го сочинуваат големото семејство на „Бучен Козјак“, оваа година настанот беше организиран и посветен токму за ...
„Студенац“ го отвори осмиот круг за пријавување за донации во рамките на својот проект „Чекор поблиску до заедницата“ Поканата за аплицирање е упатена до сите здруженија и непрофитни организации од областите Далмација, Истра, Приморје, Лика и Горски котар кои придонесуваат за подобрување на квалитетот на животот и општата социјална корист во нивната заедница. Апликациите се прифаќаат од 3 јуни до 3 јули преку онлајн формуларот на веб-страницата ...
Француската малопродажна групација „Ле Мускетерс“ ги најави плановите за инвестирање на 240 милиони евра во Португалија до 2029 година. Како што пренесува „Журнал де ногоциос“, извршниот директор на португалската подружница, Педро Субтил, компанијата во следните години како дел од оваа инвестиција ќе создаде 3.000 нови работни места. Минатата година компанијата остварила пораст од 7,8% во Португалија, при што водечкиот синџир на групацијата, ...
Како што пренесува порталот sveonovcu.rs, во Србија пристигнаа продавниците „Вендобокс“ кои ќе се отворени по 24 часа и во кои производите ќе можат да се купуваат преку вендинг машини. „Вендобокс“ е нова франшиза која создадена пред нешто повеќе од една година во Унгарија, каде што моментално има над 40 продавници. Станува збор за продавници во кои се сместени вединг апарати во кои се нудат пијалаци, кафе и грицки, а имаат и АТМ уреди за ...