Во маркетингот, најгласно се слават успесите – кампањите што добиле награди, производите што рушат рекорди, акциите што го надминале планираниот ROI. Но ако сум искрена, токму проектите што не донесоа очекувани резултати ме научија најмногу. Пишува: Полексена Јанкуловска, регионална маркетинг-менаџерка во „Бимилк“ Во текот на годините, зад себе имам многу идеи кои звучеа одлично на хартија, но не се реализираа според планот – било да се работи ...
Во маркетингот, најгласно се слават успесите – кампањите што добиле награди, производите што рушат рекорди, акциите што го надминале планираниот ROI. Но ако сум искрена, токму проектите што не донесоа очекувани резултати ме научија најмногу. Пишува: Полексена Јанкуловска, регионална маркетинг-менаџерка во „Бимилк“ Во текот на годините, зад себе имам многу идеи кои звучеа одлично на хартија, но не се реализираа според планот – било да се работи ...