
Скопје
19ᴼ /
19ᴼ



Грижата за вработените и постојаното унапредување на условите за работа, како клучни стратешки цели на „Алкалоид“, се препознаени и афирмирани и од стручните здруженија од областа на безбедноста и здравјето при работа. По повод одбележувањето на Светскиот ден за безбедност и здравје при работа, 28 април, под мотото „БЗР од мали нозе – за идните генерации“, „Алкалоид“ се здоби со две признанија, и тоа за најдобар правен субјект кој реално и ...
На 14 мај, „Рагуза руфтоп – 360“ беше центар на светот за убавина за повеќе од 200 посетители кои ја почувствуваа моќта на инспирацијата и научија многу нови „типс&трикс“ за нега и убавина! Најголемиот европски дрогериски ланец dm дрогерие маркт со Школа за убавина „Арт“ организираше незаборавен настан за убавина кој беше наменет за сите оние на кои dm им е омилено место за пазарување, релаксација и забава, но и за „мејкап“ љубителите кои ...
На 14 мај, „Рагуза руфтоп – 360“ беше центар на светот за убавина за повеќе од 200 посетители кои ја почувствуваа моќта на инспирацијата и научија многу нови „типс&трикс“ за нега и убавина! Најголемиот европски дрогериски ланец dm drogerie markt со Школа за убавина „Арт“ организираше незаборавен настан за убавина кој беше наменет за сите оние на кои dm им е омилено место за пазарување, релаксација и забава, но и за „мејкап“ љубителите кои ...
Компанијата „Делез“ во ракмите на најновата кампања привремено го промени своето име во „Белез“, со цел да ја истакне важноста на локалните производи. Слоганот на компанијата„Изберете локално, изберете „Белхаизе“, кој ќе трае еден месец, е инспириран од престоечките избори во Белгија. Компанијата покрај тоа ќе вклучи и посебни акции како и постери низ своите продавници со слоганите „За подобро општество“, „Поблиску до граѓаните“ итн. Ги ...
„Нелт група“ и УНИЦЕФ го претставија новото стратешко партнерство кое е насочено кон зајакнување на децата и младите во стекнувањето на компетенции за 21.век. Оваа иницијатива, во рамките на која „Нелт“ ќе издвои 1,3 милиони американски долари во период од три години, претставува најобемна соработка досега меѓу УНИЦЕФ и компанија од Србија. Тригодишното партнерство ќе се фокусира на зајакнување на образовните системи во Србија, Северна ...
„Конзум“ продолжува да ја предводи листата на топ 10 малопродажни синџири во Хрватска кога станува збор за остварените приходите во 2023 година. По него е „Лидл“ , „Шпар“ е на третото место. Кога станува збор за нето добивката, на прво место се најде „Лидл“, а потоа „Плодине.“ Имено, Конзум во 2023 година оствари приход од 1,88 милијарди евра (раст од 17,6 отсто) со нето добивка од 18,4 милиони евра (раст од 4,2 отсто). Приходите на „Лидл“ ...
Според пресметките на Сојузот на самостојните синдикати на Босна и Херцеговина, синдикалната потрошувачка кошничка во април изнесувала 2,930,20 конвертибилни марки. Од Сојузот потсетуваат дека просечната исплатена плата во федерацијата во февруари годинава изнесувала 1.315 км, а со одлуката на владата минималната плата изнесува 619 км. При креирањето на потрошувачката кошница на , земена е предвид просечната плата исплатена во а Босна и ...
„Алберт Хеин“ е првата компанија од малопродажниот сектор во светот која преку производите од сопствената трговска марка транспаретно со потрошувачите ќе го сподели нивното влијание врз климата. За да го постигне ова, компанијата соработуваше со виенскиот стартап „Климате тех иноко“ и со платформа „Саас“ која е управувана од вештачка интелигенција и е насочена кон декарбонизирање на храната. Платформата им овозможува на компаниите, брендовите и ...
Почнува голема летна авантура во „Веро“ во која најсреќниот купувач ќе освои многу вредна награда – паричен ваучер од 400.000 денари. Наградната игра „Ура за летна авантура“ трае од 15 мај до 28 јуни и е наменета за сите купувачи во „Веро“ маркетите кои ќе направат сметка од над 350 денари од означените промотивни производи. Секоја таква сметка носи по еден купон со кој се стекнува право на учество во наградната игра. Купоните треба да се ...
Во продавницата на трговскиот синџир „Лидл“ на улицата Воислав Илиќ број 4, за потрошувачите е пуштена во употреба првата самоуслужна каса. Со пуштањето во употреба на самоуслужните каси за потрошувачите, компанијата го започна процесот на воведување на овој тип на каса во своите продавници, а во следниот период потрошувачите кои купуваат во други продавници на „Лидл“ ќе можат да го очекуваат ваквиот вид плаќање и услуги . Со воведување каси за ...
Во Белград се одржа „Ракија фест“ на кој се преставија производителите на на овој алкохолен пијалак, а најдобрите од нив освоија награди. Извозот на ракија од Србија од година во година бележи пораст и се проценува дека во моментов изнесува околу 25 милиони евра. Производителите на ракија велат дека сакаат да ги зачуваат старите и автохотони сорти на сливи, како што се црвената ранка, пожегача и чачанска убавица, кои претставуваат исклучителна ...
Трговскиот синџир „Дино“ објави дека освари пораст на приходите од 20,3% во првиот квартал од годинава во однос на истиот период минатата година. Остварениот приход во првиот квартал изнесува 6,7 милијарди полски злоти (1,6 милијарди евра. Свежите производи, особено овошјето и зеленчукот, лебот и свежото месо произведени од фабриката „Агро-Риџина“, во овој период учествуваат со 41 отсто од вкупниот приход на компанијата, објави компанијата. ...
На 13.05.2024 се одржа презентација на истражување на тема „Навигација во иднината: Синџир на снабдување, дигитализација однесување на потрошувачи во FMCG индустријата во Северна Македонија”. На презентацијата беа изнесени дел од главните заклучоци од истражувањето и препораките за развој на индустријата за широка потрошувачка во Северна Македонија, за кое беше користено истражување со потрошувачи и интервјуа со домашните компании. Во 2023-та ...
Од 17. до 19. мај во „Дајмонд мол“ ќе се одржи фестивал на македонски домашни производи под мотото „Вкус и традиција“. Изложувачи на фестивалот ќе бидат 15 домашни производители на традиционални прехранбени производи и пијалаци. Организаторите соопштуваат дека посетителите ќе можат да вкусат и да набават домашен путер и масло од лешник, производи од тартуфи, комбуха, афион, бобинки и бадем, домашно зреено месо и сувомеснати производи, сирење, ...
„Алди“ стана првиот супермаркет во Велика Британија кој се префрли на 100% рециклирана пластика за пакување на безалкохолните пијалаци од сопствениот бренд и за својата флаширана вода. Новото пакување, кое ги исклучува капакот и етикетата, ќе биде за целата палета на безалкохолни пијалоци од приватната трговска марка на компанијата. Знаеме дека нашите купувачи се грижат за тоа како се пакуваат нивната храна и пијалаци, како и за нивното ...
Во организација на Регионалната иницијатива за рурална соработка ( Д регионал рурал девелопмент стандинг ворк груп ин Соут Еастерн Јуроп – СВГ) од денеска до сабота во Скопје ќе се одржува „Винска школа“. Во рамки на „Винската школа“ учесниците ќе добијат знаења од областа на лозарството, базирани на најновите техники и иновации. Предавањата ќе бидат организирани во два модула „Меѓународен вински маркетинг и промоција на локалниот вински ...
„Амазон“ ги најави плановите за лансирање на нови онлајн продавници на ирскиот пазар во 2025 година, чиј домен ќе биде amazon.ie. Компанијата соопшти дека вебс траницата ќе овозможи „локализирано искуство во купувањето“ со асортиман од над 100 милиони производи, вклучувајќи повеќе артикли од ирски брендови Лансирањето на продавницата Amazon.ie ќе биде одлична вест за ирските купувачи и со нетрпение очекуваме да ги отвориме нејзините виртуелни ...
Според податоците на „Еуростат“, годишната стапка на потрошувачките цени на кафето во ЕУ во март годинава била еден отсто во споредба со 13,5 отсто во март минатата година, со што се приближува на нивото од јули 2021 година. Стапката на инфлација кај кафето е во пад од октомври 2022 година, кога била највисока (17,4 отсто), после брзиот пораст кој започнал во октомври 2021 година. Иако растот на цените на кафето во ЕУ генерално забавува, сепак ...
Според податоците на „Еуростат“, годишната стапка на потрошувачките цени на кафето во ЕУ во март годинава била еден отсто во споредба со 13,5 отсто во март минатата година, со што се приближува на нивото од јули 2021 година. Стапката на инфлација кај кафето е во пад од октомври 2022 година, кога била највисока (17,4 отсто), после брзиот пораст кој започнал во октомври 2021 година. Иако растот на цените на кафето во ЕУ генерално забавува, сепак ...
Советот на Народната банка одржа редовна седница на која беше разгледан и усвоен најновиот Квартален извештај во чии рамки се вклучени и макроекономските проекции на Народната банка. По усвојувањето на Извештајот, гувернерката ги претстави макроекономските проекции пред јавноста, на конференцијата за печатот.Макроекономските проекции за периодот 2024 − 2026 година упатуваат главно на слична макроекономска слика како и во октомвриските проекции. ...
Компанијата „Ахолд Делез“ ги надмина очекувањата во првиот квартал и ги потврди своите насоки за годинава, кои се поттикнати од доброто работење во Европа. Групацијата која управува со трговските синџири „Стоп Шоп“, „Џиант“, „Фуд лион“ и „Ханафорд“ во САД и со трговските синџири „Алберт Хеин“ и „Делез“ во Холандија и Белгија, остварилаподобрување на маржата во текот на првиот квартал во Европа за 0,3 процентни поени, но и пад од 0,2 процентни ...
На седницата на Надзорниот одбор на „Краш“, Маријана Кнежевиќ – Тудиќ е именувана за нова претседателка на управата на компанијата. Новата функција, Кнежевиќ – Тудиќ ќе ја преземе на 20.јуни, а на оваа позиција доаѓа од позицијата член на управата на „Краш“ Новата претседателка на управата на „Краш“ ја започнала својата кариера во компанијава во 2000 година како приправничка, после дипломирањето на Прехранбено – биотехнолошкиот факултет. Во ...
„Волмарт“ ја лансира новата приватна трговска марка под името Bettergoods, во која поголемиот дел до производите ќе бидат поевтини од пет долари. Bettergoods за нас е повеќе од приватна трговска марка, таа ја претставува посветеноста во уживањето во единствените кулинарски вкусови по неверојатни цени за нашите потрошувачи, изјави Скот Морис, потпретседател за приватните трговски марки во „Волмарт“ Асортиманот од оваа приватна трговска марка ...
Претставниците на „Лидл на 23.мај свечено ќе го постават камен темелникот на првиот логистичко – дистрибутивен центар во БиХ. Се работи за Центар чија изградба веќе е започната на локацијата Лепеница, помеѓу Сараево и Кисељак, за што претходно пишуваше InStore . Изградбата на објектот, кој ќе се протега на површија од 60.000 квадратни метри, ќе чини 100 милиони евра. Како што пренесува банкар.ме, капацитетот на дистрибутивниот центар ќе ...
Компанијата „Нестле“ планира да инвестира 180 милиони евра (една милијарда реали) до 2026 година во проширувањето на производствените капацитети и продажбата на производите Nescafe со зголемен фокус на младите потрошувачи. Во моментов сме посветени на зголемената потрошувачка на кафе во Бразил. Бразилците дневни пијат од четири до шест шолји кафе, а нашата мисија е кафето да биде квалитетно, изјави Валериа Пардал, директорка за брендот Nescafe ...
„Бритвик“, производителот на брендовите на „Пепсико“ во Велика Британија, претстави ограничено издание на Pepsi. Како што објаснуваат од компанијата, целта на новиот производ е „да се спротивстави на вообичаените очекувања кога се во прашање кола пијалaците“. Pepsi Electric ги отелотворува преференциите на потрошувачите за свежи, специјални вкусови, вклучително и задолжителната енергична сина кола, која ќе го привлече вниманието на купувачите ...
„Фереро“ ја отвори својата прва фабрика за преработка на чоколада во Северна Америка како дел од инвестицијата вредна 75 милиони долари. Фабриката од 70.000 метри квадратни ќе произведува чоколадо за некои од популарните брендови на компанијата како Ferrero Rocher и Butterfinger. Донесувањето на децениското искуство на „Фереро“ во производството на висококвалитетно чоколадо од светска класа во Илиноис - срцето на американската прехранбена и ...
Компанијата објави продажба што ги надмина очекувањата на аналитичарите во првиот квартал, поттикната од продажбата на производите за чистење Lysol, Dettol и Finish. Според компанијата, нето-продажбите во овој период се зголемија за 1,5%, надминувајќи ги очекувањата на аналитичарите за пораст од 0,9%. Обемот на продажба падна за 0,5% во кварталот, што е под очекувањата на аналитичарите за пад на обемот од 3,2%. Сепак, обемот на продажба во ...
„Меркатор-С“ стана првиот зелен трговски синџир во Србија, што значи дека користи електрична енергија која целосно се добива од обновливи извори. На овој начин продавниците „Идеа“, „Рода“ и Меркатор“ низ Србија ќе ги намалат емисиите на јаглерод диоксид за 33% во 2024 година, а за дури 50% во 2025 година. Преминот на компанијата „Меркатор-С“ кон користење на електрична енергија добиена од обновливи извори е дел од стратегијата ESG на ...
Вратени се старите цени за осигурување од автоодговорност при регистрација на возилата. Комисијата за автомобилска одговорност при Министерството за финансии препорача, а Владата на 2 мај донесе одлука цените на задолжителното осигурување од автоодговорност да се вратат на нивото пред 25 април, кога се покачија за 15,44 отсто. Осигурителните компании од вчера почнаа да ја применуваат одлуката која е објавена во Службен весник и ги вратија ...