Индексот на цените на храна на Организацијата за храна и земјоделство на Обединетите нации (ФАО) во април изнесуваше 119,1 поен, што е за 0,3 отсто повеќе од еден месец порано. Цените на житарките во овој период пораснаа за 0,3%, по три последователни месеци пад, додека цените на оризот паднаа за 1,8 поени. Индексот на цените на растително масло и во април порасна за 0,3 отсто во однос на еден месец претходно, достигнувајќи го својот максимум ...

Преку интензивна континуирана комуникација и соработка, како и реализација на низа конкретни активности, винарската визба „Тиквеш“ продолжува да го унапредува и зајакнува стратешко партнерство со лозарите, со крајна цел - натамошно подигнување на квалитетот на грозјето и виното, како и унапредување на целокупното лозарство во земјата. Во рамки на веќе воспоставената платформа за стратешката соработка со лозарите, во „Тиквеш“ се одржа нова ...

Индексот на цените на храна на Организацијата за храна и земјоделство на Обединетите нации (ФАО) во април изнесуваше 119,1 поен, што е за 0,3 отсто повеќе од еден месец порано. Цените на житарките во овој период пораснаа за 0,3%, по три последователни месеци пад, додека цените на оризот паднаа за 1,8 поени. Индексот на цените на растително масло и во април порасна за 0,3 отсто во однос на еден месец претходно, достигнувајќи го својот максимум ...

Членка на групацијата „Фортенова“ најави дека планира да инвестира 4,2 милиони евра во подобрување на условите за работа на своите вработени во текот на 2024 година. Вработените ќе добијат нови поволности како празнични подароци за први мај и новогодишни празници, како и регрес за годишен одмор. За овогодинешните првомајски празници се издвоени 120 евра за околу 2.600 вработени. Нашите вработени се најголемата сила на нашата компанија, а нашата ...

Со секоја нова година, компаниите повторно почнуваат „од нула“, поставувајќи ги своите цели и земајќи го предвид сето тоа што е научено од претходната година. Автор: Кристијан Матијашевиќ, маркетинг-консултант, „Абнормал“, kristijan.matijasevic@abnormal.agency Разбирањето на движењата на различните трендови и стекнувањето релевантни сознанија се клучни за порастот. Во FMCG-секторот, чувствителноста на потрошувачите на малопродажните цени е еден ...

Поттикнати од успехот постигнат на првата конференција, ја најавуваме втората Конференција за недвижности на 22 мај во Скопје, во DoubleTree by Hilton Skopje. Конференцијата е иницирана и во организација на ФОРТОНМКА, а ко-организатор е маркетинг агенцијата „Кликер маркетинг“. Зошто силно веруваме во моќта на соработката и во најважната движечка сила на индустријата за комерцијален недвижен имот - луѓето, и годинава Конференцијата за недвижности ...

На 15 мај, по повод одбележувањето на Светскиот ден на семејството, „Бимилк“ ќе биде домаќин на ексклузивен настан посветен на нејзините вработени-родители на деца до 12 годишна возраст, како и за психолозите, педагозите и дефектолозите во битолските предучилишни и училишни установи. Настанот, кој ќе се одржи во дворот на „Бимилк“, ќе биде еднодневен семинар предводен од д-р Ранко Рајовиќ, познат експерт за детски развој и основач на системот за ...

Компанијата објави пораст од 1,4% на нето-приходот на 9,29 милијарди долари во првиот квартал, надминувајќи ги очекувањата на аналитичарите дека нето-приходот ќе достигне до 9,16 милијарди долари. Органскиот нето-приход на компанијата во овој период порасна за 4,2%, поттикнат од повисоките цени, стабилната побарувачка и продажбата на бизнисот со гуми за џвакање, објави компанијата. Во Азија, Блискиот Исток и Африка, компанијата забележа пораст ...

Малопродажбата во Србија во март забележа пораст од 6,6% на годишна основа, по порастот од 8,8% во февруари, објави Републичкиот завод за статистика на Србија. На месечна основа, во март малопродажбата е зголемена за 12,2 отсто, по падот од 0,3 отсто во февруари. Малопродажбата со храна, пијалаци и тутун во овој период е зголемена за 7,5%, наспроти порастот од 9,2% во февруари. Малопродажбата со непрехранбени производи бележи пораст од 6,2%, а ...

Лебот и печивата во последните години во Германија се натпросечно поскапи. Од 2019 година, цените на пекарските производи се зголемени за повеќе од една третина, 34,3 отсто, објави Сојузниот завод за статистика по повод Денот на германскиот леб, кој се слави на 5 мај. Во истиот период потрошувачките цени се зголемени во просек за 17,3 отсто. Статистичарите објаснија дека потрошувачите морале да издвојат многу повеќе пари, особено за леб и ...

Глобалната потрошувачка на вино минатата година падна на најниско ниво од 1996 година, бидејќи инфлацијата ги доведе цените на рекордно ниво и ги одложи потрошувачите кои веќе се борат со помала куповна моќ, соопшти Меѓународната организација за вино и вино (OIV). Тие процениле дека светската потрошувачка во 2023 година била 221 милион хектолитри (mhl), што е намалување од 2,6% во споредба со 2022 година и 7,5% под 2018 година. Хектолитар е ...

Групацијата „Подравка“ и во 2024 година ќе продолжи со позитивниот тренд на зголемување на резултатите и профитабилноста. Во првите три месеци од годинава приходите од продажба изнесуваат 191,8 милиони евра, што е за 15,9 милиони евра или за 9,1% повеќе во однос на првиот квартал од минатата година. Приходите на сегментот храна изнесуваат 146,5 милиони евра и се повисоки за 14,8 милиони евра или 11,3% во однос на истиот период од 2023 година. ...

ПЕТАР ЌОРЛУКА, сопственик на компанијата “Виолета“ од Босна и Херцеговина, ќе биде еден од говорниците на 6 FMCG SUMMIT 2020 што ќе се одржи на 26 ноември во организација на магазинот InStore и агенцијата „Кликер маркетинг“. Темата на која ќе зборува е: „Вистинските потези за успех“. Петар Ќорлука со сопствен приватен бизнис започнува уште далечната 1990 година, а во 2002 година го активира производството на средства за хигиена. Тогаш го ...

Кога едно лице основа фирма или се одлучило да прифати позиција на управител, тоа знае дека за обврските кон трети лица одговара фирмата. Меѓутоа, во нашето даночно законодавство постои исклучок познат под институтот даночен гарант Пишуваат: Мартин Бошкоски и Ивана Илиеска, адвокати во „Лаличиќ и Бошкоски“ Кога едно лице основа фирма или се одлучило да прифати позиција на управител, тоа знае дека за обврските кон трети лица одговара фирмата. ...

Максимално сме ориентирани кон новите технологии и кон проверените бизнис-партнери затоа што сме воочиле дека користа од нив значи заштедување време и фокусирање на вработените кон создавање нови иницијативи и идеи. Приредила: Јелена Лазариќ, jelena@b2bmedia.org Деловниот пат до неговата сегашна позиција како директор на „Подравка“ за секторот малопродажба, Андро Жиго го започнал пред 14 години од позицијата трговски претставник. Во меѓувреме ...

Локалните супермаркети го зголемуваат својот удел на пазарот во Централна и Југоисточна Европа и покрај силната меѓународна конкуренција. Особено во Полска и Романија, големата разлика помеѓу руралните и урбаните области обезбедува мали формати со можности за проширување. Сервисните пултови за свежи производи играат главна улога во придобивањето на традиционално ориентираните купувачи. Исто така, дисконтерите ги подобруваат концептите на нивните ...

Создадено е времето за ренесанса на хард дисконт форматот во Европа. Но победничката стратегија не значи нужно враќање на времето назад и копирање на високоефикасните концепти на „Алди“ и „Лидл“ од почетокот на веков, кои беа водени од преполните асортимани со приватни трговски марки. Напротив, новиот вид на овие едноставни формати би можел да се основа на националните и локалните брендови. Пишува: Себастијан Ренак, меѓународен ритејл аналитичар ...

FMCG-самитот, што магазинот InStore веќе втора година по ред успешно го организира во Белград, Сараево, Скопје и во Загреб, на 24 ноември го проследија многубројни учесници во преполната сала на хотелот „Краун плаза". На FMCG самитот, InStore на едно место собра неколку стотици претставници на трговскиот сектор и на другите поврзани индустрии во Србија и во регионот. Дури 448 учесници од 141 компанија од Србија и од земјите од опкружувањето имаа ...

Врвни професионалци од земјава, Јадранскиот Регион, Белгија и од САД споделија клучни знаења од своето богато искуство. Повеќе од 1.450 посетители го проследија 7. FMCG summit, кој се одржа на 28 октомври, во организација на магазинот InStore и агенцијата „Кликер маркетинг“. Како и претходната година, седмиот по ред самит се одржа онлајн и беше целосно бесплатен за следење, а со тоа достапен и за многу поширока публика. Осум врвни професионалци ...

Според податоците на шпанскиот Институ за статистика (ИНЕ), стапката на инфлација во Шпанија, мерена според стандардите на ЕУ, изнесува 3,4 отсто за период од 12 месеци до април, што е пораст во однос на 3,3 годишно отсто измерено до март. Овој резултат главно е последина на зголемувањето на цените на гасот, споредено со минатогодишниот април, затоа што владата ги прекина мерките кои ги презеде за ублажување на инфлацијата откако започна војната ...

На почетокот на април започна нов циклус на проектот на „Кауфланд“ - школа за овошје и зеленчук за учебната 2024/2025 година. Овој малопродажен синџир годинава го поедностави процесот на аплицирање за својот долгогодишен проект, а заклучно со 28 април, на конкурсот се пријавија 272 Основни училишта од цела Хрватска, што е воедно и најголем број апликации во текот на осумте години постоењето на проектот. Училиштата ги испратија своите апликации, ...

Во јануари во Хрватска е забележан пад на вредноста на увозот веќе десетти месец по ред, но растот се забележува пораст на извозот за прв пат од април 2023 година. Вредноста на извозт во јануари 2024 година во однос на истиот месец една година претходно, пораснала за 1,8%, односно на 1,7 милијарди евра, соопшти Државниот завод за статистика. Падот на вредноста на увзот во овој период изнесувала 3,1%, достигнувајќи 2,9 милијарди евра. На месечно ...

Украинската антимонополска комисија (АМСУ) му дала лиценца на словенечкиот производител на живина, „Перутнита птуј“ д.о.о, на огранокот на украниската групација „МНП“ и на албанската компанија „Балкан инвестмент груп“, да основаат заедничка фирма „Перутнита Птуј Албанија“ Во март, албанскиот регулатор за пазарна конкуренција го одобрил основањето на заедничката компанија. Според договорот, словенечката компанија ќе има 81% удел во заедничкат ...

На улицата „Петар Прлја“ во Подгорица е отворен нов супермаркет на „Воли“ Објектот е на површина од 700 квадратни метри, нуди над 5.000 артикли, меѓу кои се издвојува асортиманот на приватната трговска марка на компанијата IzVOLITE. Супермаркетот поседува и пекарница, деликатеси, како и посебно одделние за свежо овошје и зеленчук. Маркетот дише во посебна атмосфера. Бевме инспирирани од духот на старата Подгорица и автентичноста на Стар варош, ...

Компанијата со седиште во Швајцарија објави органски пораст на нето-продажбите од 12,6% во првиот квартал, на 2,22 милијарди евра, надминувајќи ги очекувањата на аналитичарите за пораст од 9,5%. Обемот на органска продажба се зголеми за 1,8% во овој период, поттикнат од добрите перформанси на пазарите во развој и растење, објави компанијата. Органските нето приходи од продажба на пазарите во развој се зголемени за 19%, додека на пазарите во ...

Со цел да се истакне големото значење за заштитата на пчелите и биодиверзитетот во Босна и Херцеговина, „Нелт група“ и „Монделез Интернешнл“ го покренаа проектот „Спас за пчелите, за доброто на сите“ Со воспоставување соработка со Сојузот на пчелари на Федерацијата Босна и Херцеговина и Здружението на пчелари на Република Српска, иницијаторите на проектот планираат да обезбедат 10.000 садници липа, костен, дива цреша, унгарски багрем, лаванда и ...

Мајонезот на „Звијезда“ втора година по ред е на првото место на листата на „Брендскор“ во Хрватска, а тоа го потврдува истражувањето на „Ипсос брендплус“. Според истражувањето мајонезот на „Звијезда“ го освоил првото место во изборот од 1.456 брендови. Покрај тоа, во топ 10 брендови на хрватскиот пазар биле уште три производи од „Звијезда“, соопштува компанијата преку својот профил на „Линкедин“. Односно, на второто место е сончогледовото ...

За да ја задоволи потрошувачката за премиум кафе, „Нестле“ го лансира Nespresso на индискиот пазар. На потрошувачите во Индија, кафето Nespresso ќе им биде достапно онлајн, а покрај тоа компанијата во следниот период планира да отвори две продавници во Делхи. Nespresso веќе 40 години е посветено во унапредување на искуството со кафето преку својот препознатлив вкус и одржливост. Од 2011 година од Индија го набавуваме зеленото кафе и возбуден ...

Со раст на оперативните приходи од 25%, на обемот на инвестиции и на добивката во првото тримесечје споредено со истиот период минатата година, „Реплек АД“ продолжи со успех да го реализира бизнис планот за 2024 година и својата долгорочна развојна стратегија која се темели на зголемување на продажбата на странските и на домашниот пазар, на иновациите во портфолиото на производи, како и на значителни вложувања во технолошкиот напредок и во ...

Во пресрет на Велигден, „Имлек“ традиционално донираше производи за штитениците од Прифатлиштето за деца – Белград, „СОС Детско село“ – Сремска Каменица, Центарот за заштита на доенчиња и за задружението „Витези на насмевката“ – Нови САД. Велигденската традиција на кршење на јајца ќе се дополнува со пакетчиња млечни производи со чоколадно млеко Moja kravica, чоколадно млеко – чоко карамел Moja kravica, милкшејк Moja kravica со вкус на шумски ...

weather icon

Скопје

16ᴼ / 16ᴼ
0.51
59%
1013
weather icon

Белград

18ᴼ / 17ᴼ
0.0
63%
1011
weather icon

Загреб

18ᴼ / 18ᴼ
1.03
59%
1011
weather icon

Софија

12ᴼ / 12ᴼ
1.54
71%
1013
weather icon

Сараево

16ᴼ / 16ᴼ
1.39
59%
1012
weather icon

Љубљана

15ᴼ / 12ᴼ
0.51
79%
1012
weather icon

Атина

19ᴼ / 16ᴼ
0.45
75%
1012
weather icon

Тирана

16ᴼ / 16ᴼ
1.03
82%
1012
weather icon

Подгорица

17ᴼ / 17ᴼ
3.09
59%
1013
weather icon

Букурешт

17ᴼ / 17ᴼ
1.03
57%
1012
weather icon

Будимпешта

18ᴼ / 15ᴼ
1.03
67%
1010
weather icon

Истанбул

15ᴼ / 15ᴼ
3.6
48%
1013
Currency

61.525

Currency

54.091

Currency

71.7367

Currency

34.5534

Currency

39.0763

Currency

66.0828

Currency

7.40933

Currency

0.65821

Currency

0.37987

Currency

0.52443

Currency

1.42259

Currency

0.63352

Алуминиум

2.62

Кобалт

42.99

Никел

15411.50

Рутениум

20190.67

Калај

30.62

Сребро

1049.88

Злато

109913.70

Бакар

9.54

Паладиум

29610.84

Платина

30576.51

Родиум

173614.03

Цинк

2.52