Групацијата „Черноголовка“ најави дека од септември ќе прекине со производство на храната за бебиња под брендот Heinz и ќе лансира нов бренд под името Gipopo. Како што соопштува генералната директорка на групацијата, Наталиа Сакхина, целта на лансирањето на новиот бренд е да се обезбеди континуитет во рецептурата, во квалитетот на прозводот и во дизајнот на пакувањето. Новиот бренд ќе се произведува во две фабрики во кои досега се произведуваа ...

Мапа на трговци 2024 Мапа на дистрибутери 2024 ...

„Волгринс“ ја претстави новата приватна трговска марка Nice! For You, во која се вклучени над 150 производи на здрава храна. Новата линија претставува ширење на веќе постоечкиот бренд Nice!, кој беше лансиран во 2011 година. Според неодамнешните истражувањата на компанијата „Статиста“, речиси половина од Американците се обидуваат да се хранат здраво. Продолжувањето на нашиот бренд Nice! е дизајнирано да понуди ефикасно и многу релевантно ...

Економскиот институт „Ифо“ соопшти дека германската економија и понатаму е цврсто заглавена во криза, а компаниите тонат во песимизам. Барометарот за деловните очекувања во јули паднал за уште 1,6 поен и е 87. Конјуктурниот барометар на „Ифо“ е најважен економски индикатор во Германија. Бројката показател дека од анкетираните компании од сите сектори на економијата не очекуваат промени, малите бројки укажуваат на песимизам, а поголемите на ...

На 25.јули во Тител се отвори нова, втора по ред продавница на „Гомекс“, на адреса Главна 12. По повод отворањето на малопродажниот објект, компанијата подготви промотивни активности, како што се попусти, дегустации и подароци за потрошувачите. Во новата продавница посебно се истакнуваат одделите со свежо овошје и зеленчук, како и пекарницата со свежи пекарски производи. Целта на отворањето на новиот објект не е само проширување на продажната ...

На 25.јули во Тител се отвори нова, втора по ред продавница на „Гомекс“, на адреса Главна 12. По повод отворањето на малопродажниот објект, компанијата подготви промотивни активности, како што се попусти, дегустации и подароци за потрошувачите. Во новата продавница посебно се истакнуваат одделите со свежо овошје и зеленчук, како и пекарницата со свежи пекарски производи. Целта на отворањето на новиот објект не е само проширување на продажната ...

Финската компанија „Кеско“ објави дека во првата половина од годинава бележи пад на продажбата од 1,3% или на 5,9 милијарди евра. Оперативниот профит во овој период имал пад од 328,9 милиони евра од претходната година на 256,4 милиони евра, соопштуваат од компанијата. Кога се работи за вториот квартал, нето продажбата на ниво на групација изнесувала 3,1 милијарди евра, што е пад од 0,4% на годишно ниво. Споредбено, оперативниот профит за ...

Поради утврдени потенцијали ризици од употребата на мускулниот дел од желудникот на живината по здравјето на луѓето (можна контаминација со патогени – бактерии и вируси, присуство на токсини и друго), а со цел обезбедување на висок степен на заштита на јавното здравје и интересите на потрошувачите, Агенцијата за храна и ветеринарство ( АХВ) донесе решение за забрана за увоз и употреба на пилешки желудник наменети за човечка исхрана, во ...

„Кока - Кола“ ја зголеми годишната прогноза за пораст на продажбата и добивката, поради зголемување на побарувачката за газирани и енергетски пијалаци. Претходната прогноза за пораст беше меѓу 8 и 9%, а сега компанијата очекува порастот на продажбата да биде меѓу 9 и 10%. Покрај тоа, компанијата очекува добивката годинава да биде зголемена меѓу 5 и 6%, а претходната прогоноза за пораст беше помеѓу 4 и 5% Охрабрени сме од нашите резултати во ...

„Атлантик група“ во првата половина на 2024 година оствари приходи од продажба во износ од 512,5 милиони евра, што претставува раст од 11,5% во споредба со истиот период минатата година. Добивката пред камати, даноци и амортизација (EBITDA) порасна за 29,2% на 57,4 милиони евра, додека нето добивката порасна за 16,5% и изнесува 24,4 милиони евра. „Атлантик група“ продолжува да остварува одлични деловни резултати, при што растот на ...

„Атлантик група“ во првата половина на 2024 година оствари приходи од продажба во износ од 512,5 милиони евра, што претставува раст од 11,5% во споредба со истиот период минатата година. Добивката пред камати, даноци и амортизација (EBITDA) порасна за 29,2% на 57,4 милиони евра, додека нето добивката порасна за 16,5% и изнесува 24,4 милиони евра. „Атлантик група“ продолжува да остварува одлични деловни резултати, при што растот на ...

„Лидл“ најави планови за инвестирање во следните пет години на 1,5 милијарди фунти во британската месна индустрија за говедско месо. Како дел од својата стратегија за одржливост, компанијата ќе ги наградува британските производители за намалување на јаглеродот во производството и усвојување на регенеративни земјоделски техники со цел да се подобри биодиверзитетот, потрошувачката на вода и управувањето со земјиштето. Во партнерство со ...

„Кауфланд“ го прошири својот вегански асортиман „К тејк ит веги“, за речиси 20%, со што бројот на производи од овој асортиман пораснал за повеќе од сто. Како новитети во овој асортиман се веганскиот пармезан, лосос и веганските стапчиња од сирење, соопштуваат од компанијата. Нашата цел е да на секој купувач да му го обезбедиме вистинскиот производ за исхрана. Луѓето кои јадат веганска и вегетаријанска храна се важни и се група на купувачи кои ...

Просечната месечна исплатена нето-плата по вработен во мај годинава изнесува 41.252 денари и е за 13,1 отсто повисока отколку во мај 2023 година. Според податоците на Државниот завод за статистика, ваквото зголемување се должи, пред сѐ, на зголемувањето на просечната месечна исплатена нето-плата по вработен во секторите: образование за 19,6 отсто, уметност, забава и рекреација за 19 и јавна управа и одбрана; задолжително социјално осигурување за ...

„Шпар“ – Словенија во рамките на најновата кампања лансира рекламен спот кој е креиран со помош на вештачка интелигенција. Ова е првиот рекламен спот кои компанијата ќе ги лансира во следниот период а кои целосно ќе бидат креирани со помош на вештачка интелигенција. Спотовите се креирани со помош на програмите „Ранавеј 3“ и „Дрим машин“ додека во завршното уредување се користени алатки како „Мид џорнеј“, „Креа“ и „Магнифик“. Посветеноста на ...

Еден од клучните трендови што го обликуваат малопродажниот пазар во ОК е промената кон дигитализација. Овој тренд е поттикнат од зголеменото усвојување платформи за е-трговија, кои им овозможија на трговците да допрат до поширока база на потрошувачи и понуди. Пишува: Бобан Младеновски, менаџер за транспорт во „Теско“, Boban.Mladenovski@tesco.com Mалопродажбата во Обединетото Кралство доживеа значителни промени изминатата деценија, при што ...

По пазарните нарушувања што настанаа во текот на пандемијата на ковид-19, трошоците за живот, инфлацискиот притисок и геополитичките тензии низ светот, сосема е разумно што трговците се внимателни во врска со очекувањата за следната година. Но, се чини дека ситуацијата е нешто поинаква. Извор: „Делоит“ Поттикнати од можностите засновани на технологиите, особено со појавата на генеративната вештачка интелигенција, која може да ги редуцира ...

Како дел од иницијативата „Роад“, компанијата „Карго партнер“ во својот возен парк започна со тестирање на електрични камиони. Оваа иницијатива претходно беше лансирана во Австрија и Словачка, а на тестирањето сега се приклучи и Словенија. Компанијата ги тестира електричните камиони „Сканиа П25“ со тежина до 20 тони, кои се дизајнирани за употреба во локалниот, приградскиот и меѓуградскиот сообраќај. Батериите на камионите овозможуваат да се ...

Во првата половина на годината продажбата на шампањ е во драстичен пад, бидејќи граѓаните трошеа помалку, а трговците складираа залихи, велат производителите, наложувајќи им на лозарите да собираат помалку грозје што се користи за овој вид вино. На глобално ниво, производителите продале 106,7 милиони шишиња шампањ во периодот од јануари до јуни, што е за 15,2 отсто помалку од минатата година. Тешката глобална геополитичка и економска ситуација, ...

Темите за рециклирање, заштита на животната средина, како и одговорно консумирање алкохол беа во фокусот на „Апатинската пиварница“ на јубилејната 30. регата Дрина, на која повеќе од 2.000 учествуваа над 2.000 чамци кои се спуштаа од Перуќа до Рогачица. Една од главните цели на регатата е зачувување и унапредување на екологијата и природните убавини на реката Дрина, а во согласност со тоа, „Апатинска пиварница“ со години го свртува вниманието за ...

„Лидл“ – Словенија годинава повторно се приклучи на добротворната акција „Намигни му на сонцето“ која веќе 25.години ја организира Друштвото на пријатели на младите на Словенија. Оваа акција е насочена кон собирање на средства со цел да им се даде можност на децата со посебни потреби и нивните семејства да одат на летување. Во текот на јуни потрошувачите на социјалните мрежи имаа можност да ја споделат оваа акција со делење на производи од ...

Во првата половина од годианва доставата на сладолед преку апликацијата „Волт“ пораснала за 40 отсто во однос на истиот период од претходната година. Во јануари доставувачите од „Волт“ испорачале речиси 30 отсто повеќе сладолед отколку минатата година, додека во февруари порастот бил уште поголем. Според податоците на компанијата, сладоледот најчесто се испорачува за време на викенди од 17 до 19 часот, кога многумина бараат малку задоволство ...

Компанијата „Хајнекен“ – Хрватска е добитник на интерна награда „Консумер преференс квалити авард“ од матичната компанија „Хајнекен“. Оваа награда се доделува во рамките на мрежата на компанијата на основа на повратните информации од потрошувачите. Наградата во име на компанијата им беше врачена на директорката на секторот за маркетинг Ружица Рачиќ – Мршо и на директорот на секторот за продажба, Димитрис Кириазис. Тие го истакнаа задоволството ...

Во првата половина од годинава „Акшан“ пријави дека оствариле пораст на нето продажбата од 20,1% на годишно ниво, односно 6,2 милијарди евра. Нашите купувачи многу ги ценат сопствените брендови на компанијата поради нивниот квалитет и цените. Затоа континуирано инвестираме во квалитетот и одржливоста на овие производи. Почнавме да го надградуваме асортиманот на производи за заштита од сонце, а продолжуваме со нашата линија за чистење Spargo, ...

Брендот International Delight, кој што е во сопственост на компанијата „Данон“, најави лансирање на нова серија на производи инспирирани од култниот филм „Сам дома’. Се работи за кремови со вкус на топло чоколадо и маршмелоу, на колачи и со вкус на мока и мента. Покрај тоа, компанијата ќе лансира и ладно кафе со вкус на мока и мента. Новите производи ќе бидат лансирани во соработка со компанијата „20 центри студиос“ и на пакувањето ќе содржи ...

Брендот International Delight, кој што е во сопственост на компанијата „Данон“, најави лансирање на нова серија на производи инспирирани од култниот филм „Сам дома’. Се работи за кремови со вкус на топло чоколадо и маршмелоу, на колачи и со вкус на мока и мента. Покрај тоа, компанијата ќе лансира и ладно кафе со вкус на мока и мента. Новите производи ќе бидат лансирани во соработка со компанијата „20 центри студиос“ и на пакувањето ќе содржи ...

Компанијата „Меркатор“ и Олимпискиот комитет на Словенија потпишаа договор за одржливост, во кој се обврзуваат на почитување на одржливите принципи во рамките на соработката и работењето. Спортот има огромна моќ да ги обединува луѓето, да ги надмине бариерите и да ги промовира позитивните промени во општеството. Веруваме дека со својот придонес можеме да создадеме подобар свет за сите идни генерации, објави компанијата на својот профил на ...

Компанијата „Меркатор“ и Олимпискиот комитет на Словенија потпишаа договор за одржливост, во кој се обврзуваат на почитување на одржливите принципи во рамките на соработката и работењето. Спортот има огромна моќ да ги обединува луѓето, да ги надмине бариерите и да ги промовира позитивните промени во општеството. Веруваме дека со својот придонес можеме да создадеме подобар свет за сите идни генерации, објави компанијата на својот профил на ...

Потпретседателот на црногорската влада за економска политика и министер за економски развој, Ник Ѓелосај, за следниот период повторно најави ограничување на маржите за брашно, сол, масло и шеќер. Маржите на основните животни намирници во големопродажбата ќе бидат ограничени на пет отсто, а во малопродажбата на седум отсто. Ѓелосај истакна дека Владата се одлучила на овај потег поради најавеното поскапување на основните животни намирници. Имајќи ...

Истра доби уште еден супермаркет на „Плодине“ кој е отворен во Жбандај во близина на Пореч. Ова е третата продавница на овој трговски синџир во Пореч, а вкупно има 138 продавници низ Хрватска. На денот на отворањето компанијата за потрошувачите подготви дегустација на прозводи, скара, пијалаци, а покрај тоа потрошувачите може да го завртат и тркалото на среќата. Во овој објект се вработени 30 лица , а по повод отворањето компанијата донира ...

Маткање

36 минути - Civil Media
weather icon

Скопје

33ᴼ / 33ᴼ
2.57
33%
1012
weather icon

Белград

33ᴼ / 31ᴼ
2.06
39%
1010
weather icon

Загреб

23ᴼ / 21ᴼ
8.75
52%
1014
weather icon

Софија

29ᴼ / 29ᴼ
3.6
37%
1014
weather icon

Сараево

30ᴼ / 30ᴼ
3.41
55%
1012
weather icon

Љубљана

27ᴼ / 27ᴼ
4.12
53%
1012
weather icon

Атина

31ᴼ / 28ᴼ
4.12
54%
1012
weather icon

Тирана

31ᴼ / 31ᴼ
1.54
37%
1014
weather icon

Подгорица

32ᴼ / 32ᴼ
3.6
25%
1014
weather icon

Букурешт

30ᴼ / 28ᴼ
3.6
33%
1013
weather icon

Будимпешта

17ᴼ / 16ᴼ
2.68
85%
1015
weather icon

Истанбул

22ᴼ / 21ᴼ
6.17
68%
1013
Currency

61.53

Currency

53.9615

Currency

72.9866

Currency

35.0321

Currency

39.3959

Currency

65.6314

Currency

7.50525

Currency

0.68687

Currency

0.37233

Currency

0.52309

Currency

1.3737

Currency

0.62895

Алуминиум

2.45

Кобалт

42.99

Никел

15225.00

Рутениум

19708.41

Калај

32.53

Сребро

1156.73

Злато

106452.73

Бакар

9.71

Паладиум

33629.68

Платина

37475.18

Родиум

186474.33

Цинк

2.63