Скопје
4ᴼ /
4ᴼ
Продавницата е местото на „конечната вистина“ - тука се случуваат конкретни трансакции. Потрошувачите можеби сакаат одреден бренд, но таа љубов може да не е соодветно придружена со трансакции. Исто така, таа иста љубов кон брендот може да нè измами нас, маркетерите, така што често се фокусираме на „најлојалните купувачи“, иако голем дел од нашиот волумен доаѓа токму од оние што го купуваат производот само еднаш или двапати годишно АВТОР: ...
Лидерот на британскиот пазар „Теско“ и германскиот конкурент „Лидл“ влегоа во жестока битка за лојалност на купувачите во Обединетото Кралство. Новата иницијатива „Клубкард“ поддржана со вештачка интелигенција има за цел да ја направи програмата за награди на „Теско“ порелевантна за секој поединечен клиент. Лидерот на британскиот пазар мора да остане пред конкурентот „Лидл“, кој самиот ја унапредува сопствената програма за награди „Лилд плус“. ...
„Домашна трговија“ во чии рамки се вклучени маркетите „Сити“ и „Арома“ со отворе на новит маркет на „Сити“ во „Белград на вода“, продолжува со ширењето на својата малопродажна мрежа. Новиот маркет се простира на површина од 185 квадратни метри, во него на потрошувачите им се нуди асортиман од над 4.000 артикли, а во асортиманот се издвојуваат домашните и увозни брендови како и артиклите „To Go". На отворањетп на маркетот за посетителите бил ...
„Морисонс“ повторно воведува бесплатни картонски кутии како замена за традицоналните пластични ќеси. Од компанијата соопштуваат дека оваа иницијатива им дава втора шанса на кутиите кои инаку би биле рециклирани, а ова доаѓа како одговор на анкетата во чии рамки околу 67% од купувачите рекле дека го поддржуваат враќањето на оваа акција. Продолжуваме да им го олесниме купувањето на нашите потрошувачи и навистина сме задоволни што ги враќаме ...
„Морисонс“ повторно воведува бесплатни картонски кутии како замена за традицоналниет пластични ќеси. Од компанијата соопштуваат дека оваа иницијатива им дава втора шанса на кутиите кои инаку би биле рециклирани, а ова доаѓа како одговор на анкетата во чии рамки околу 67% од купувачите рекле дека го поддржуваат враќањето на оваа акција. Продолжуваме да им го олесниме купувањето на нашите потрошувачи и навистина сме задоволни што ги враќаме ...
Француската компанија „Касино“ соопшти дека има планови дополнително да продаде 90 од своите продавници на групацијата „Ле Мускетерс“, „Ошан рителј“ и „Карфур“. Оваа информација доаѓа после склучувањето на спогодба со овие компаии за продажбата на вкупно 287 продавници. Компанијата во мај продаде 121 продавница за 689 милиони евра, од кои „Ле Мускетерс“ купиле 66, „Ошан“ 32 и „Карфур“ 23 објекти. После оваа дополнителна продажба, преостанатите ...
Во мај годишната стапка на инфлација во Турција надмина 75 отсто. Според проценките на влада, цените на стоката за широка потрошувачка го достигнале врвот, а во јуни се очекува намалување на инфлацијата. Според официјалните податоци, годишната стапка на инфлација во мај изнесува 75,45 отсто, а во април таа изнесувала 69,8 отсто. На месечно ниво, цените на стоката за широка потрошувачка пораснале за 3,7 отсто, покажуваат податоците на турскиот ...
Со учество на дваесет учесници од седум компании, успешно заврши уште една работилница огранизирана од „Кликер Маркетинг“ и магазинот InStore. Работилницата се одржа на 29.мај во „Паблик рум“ на тема „Мотивација на тимови што носат резултати“ со Ениса Селмановиќ – Салкиќ, експерт за човечки ресурси, лидерство, личен, тимски и организациски развој. Со своите знаења и искуство, Ениса Селмановиќ - Салкиќ, повеќе од 18 години, им помага на ...
Потпретседателот на црногорската влада, Ник Џељошај соопшти дека продолжува мерката за ограничени цени, со која се ограничуваат цените на четирите основни производи, но и дека ќе се прошири списокот на уште неколку производи на кои ќе се примени ваквата мерка. Како што истакнува Џељошај, акцијата ќе биде продолжена за уште еден месец и ќе трае до крајот на јуни, после што ќе се разгледа можноста дали ќе продолжи повторно. Во следните 30 дена ќе ...
Со учество на дваесет учесници од седум компании, успешно заврши уште една работилница огранизирана од „Кликер Маркетинг“ и магазинот InStore. Работилницата се одржа на 29.мај во „Паблик рум“ на тема „Мотивација на тимови што носат резултати“ со Ениса Селмановиќ – Салкиќ, експерт за човечки ресурси, лидерство, личен, тимски и организациски развој. Со своите знаења и искуство, Ениса Селмановиќ - Салкиќ, повеќе од 18 години, им помага на ...
Германската компанија „Пени“ ја отвори својата прва автономна продавница во Романија, која ќе биде отворена 24 часа. Продавницата се наоѓа во Букурешт, таа се протега на површина од 349 квадратни метри и во неа има асортиман од 2.400 производи. Продажниот објект има 500 камери, 5.000 различни сензори и 200 единици за обработка на сликата, објави компанијата. Паметните камери автоматски ќе ги препознаваат производите и ќе создаваат виртуелна ...
Компанијата „Хенкел“ - Србија петта година по ред во соработка со Сојузот организации за подводни активности на Република Србија и Здружението „Калипсо“ го реализира проектот „ Ja сакам реката, а ти?“, чија цел е зачувување на водените површини ширум Србија. Минатиот викенд беа организирани две акции за чистење во Крушевац и Ужице. Во саботата, вработените во компанијата „Хенкел“ заедно со останатите соработници успешно исчистиле повеќе од 1,5 ...
Реномираната компанија „Бучен Козјак“ ДОО која повеќе од 4 децении е дел од македонската трпеза и е препознатлива со својот квалитет и традиционален начин на производство, го послави Светскиот ден на млекото – 1. јуни. Бидејќи главниот успех на компанијата е резултат на посветеноста, лојалноста и вредните раце на вработените кои заедно го сочинуваат големото семејство на „Бучен Козјак“, оваа година настанот беше организиран и посветен токму за ...
„Студенац“ го отвори осмиот круг за пријавување за донации во рамките на својот проект „Чекор поблиску до заедницата“ Поканата за аплицирање е упатена до сите здруженија и непрофитни организации од областите Далмација, Истра, Приморје, Лика и Горски котар кои придонесуваат за подобрување на квалитетот на животот и општата социјална корист во нивната заедница. Апликациите се прифаќаат од 3 јуни до 3 јули преку онлајн формуларот на веб-страницата ...
Француската малопродажна групација „Ле Мускетерс“ ги најави плановите за инвестирање на 240 милиони евра во Португалија до 2029 година. Како што пренесува „Журнал де ногоциос“, извршниот директор на португалската подружница, Педро Субтил, компанијата во следните години како дел од оваа инвестиција ќе создаде 3.000 нови работни места. Минатата година компанијата остварила пораст од 7,8% во Португалија, при што водечкиот синџир на групацијата, ...
Како што пренесува порталот sveonovcu.rs, во Србија пристигнаа продавниците „Вендобокс“ кои ќе се отворени по 24 часа и во кои производите ќе можат да се купуваат преку вендинг машини. „Вендобокс“ е нова франшиза која создадена пред нешто повеќе од една година во Унгарија, каде што моментално има над 40 продавници. Станува збор за продавници во кои се сместени вединг апарати во кои се нудат пијалаци, кафе и грицки, а имаат и АТМ уреди за ...
Групацијата „Хенкел“ во Марибор отвори европски Центар за развој на боја за коса во рамките на најголемата инвестиција во последните триесет години во Словенија. Од компанијата наведуваат дека основањето на овој Центар ќе биде важен пресврт кој ќе придонесе во зголемувањето на обемот на производите и можноста за вработување. Денеска сме на прагот на една од најголемите трансформации во историјата на нашата компанија во Словенија. Отворањето на ...
Денот на млекото и Денот на згрижувачките семејства, „Бимилк“ традиционално го одбележа искажувајќи грижа и поддршка за децата од СОС Детско село. Како општествено одговорна компанија „Бимилк“ го продолжува стратешкото партнерство со СОС Детско село преку месечна финансиска помош и разни донации во производи. Дополнително, за помош и поддршка на 40 згрижувачки семејства кои се под Центарот за поддршка на згрижувачки семејства Битола и дел од ЈУ ...
Компанијата „Арла фудс“ потпиша договор со компанијата „Монделез Интернешнл“ за производство и дистрибуција на новото чоколадно млеко Milka во три европски држави. Чоколадното млеко е произведено во млекарницата „Есбјерг“ во Данска и овој месец ќе биде лансирано на пазарот во Германија, Австрија и Полска, во три различни пакувања и со три различни вкуса. Многу сум возбуден поради потпишувањето на долгорочното стратешко партнерство со „Монделез ...
Трговскиот синџир „Гомек“ продолжува со ширење на својата малопродажна мрежа. Во петокот, на 31. мај „Гомекс“ ги отвори новите маркети во Крагуевац и Футог, а со работа повторно започна и реновираниот малопродажен објект во Нови Сад. Новоотворениот маркет во Крагуевац се наоѓа на улицата Радоја Домановиќ, 37 и се протега на површина од 156 квадратни метри. Потрошувачите во овој маркет ќе имаат на располагање асортиман од 5.000 артикли и свежи ...
„Лидл“ сака да ја заштити линијата за снабдување со месни производи и да ја засили својата независност од зголемувањето на цените од страна на добавувачите. Пишува: Себастијан Ренак, меѓународен ритејл аналитичар Германскиот дисконтер во иднина планира дел од своите месни производи да ги набавува од месните комбинати на сестринската компанија „Кауфланд“. Како што пренесува „Лебенсмител Зајтунг“, еден од правните субјекти за производство, ...
Пандемијата на ковид-19 го истакна значењето на превентивата и борбата против климатските промени. За да се приспособи на овие промени, прехранбената индустријата користи нови технологии што можат да го унапредат производството на храна. Во ова истражување се осврнуваме на состојките што ги бараат потрошувачите и истражуваме некои од трендовите што влијаат врз иднината во прехранбената индустрија. Извор: https://www.mintel.com/ Клучот за ...
Пазарите во развој на Централна и Југоисточна Европа се очекува да го предводат економското закрепнување. И покрај високите стапки на инфлација во последниве години, релативниот стандард на живеење во регионот се зголеми. Потрошувачите на „позрелите“ пазари доживуваат губење на куповната моќ. Пишува: Себастијан Ренак, меѓународен ритејл аналитичар Пандемијата, придружена со високи стапки на инфлација, ја промени куповната моќ низ Европа. ...
Компанијата „Имлек“ по повод Светскиот ден на млекото донираше над 6.000 пакети од чоколадното млеко Moja Kravica во детски Центри во Белград и Нови Сад. Радосни сме што и оваа година ја продолжуваме традицијата со одбележување на Светскиот ден на млекото преку дружење со децата од најчувствителните општествени категории. Со донирањетп на млечните пакети придонесуваме за нивното среќно и здраво растење. Редовното конзумирање на млеко позитивно ...
Инфлацијата кај прехранбените производи во Велика Британија бележи пад 15 месеци по ред, а овој месец го достигна најниското ниво мерено од октомври 2021 година, соопштува агенцијата „Кантар“. Агенцијата за истражување на пазарот наведе дека годишната инфлација на цените кај намирниците изнесува 2,4% во четирите недели од мај, во однос на 3,2% измерени во четирите недели претходно. Од Агенцијата додаават дека е забележителен натамошен брз раст ...
Компанијата „Кожувчанка“ ги претстави новите производи, Кожувачанка Wellness и Кожувчанка Active. Сега, природната газирана вода Кожувчанка богата со минерали има и додаток на витамини, со освежителни вкусови за едно поинакво, неодоливо искуство! Ви ги претставуваме Кожувчанка Wellness и Кожувчанка Active:Кожувчанка Wellness е збогатена со природна арома на портокал и природен екстракт од ѓумбир кој има смирувачки ефект, релаксира и ослободува ...
Шпанската малопродажна групација „Дија“ одличи да го напушти бразилскиот пазар за да се фокусира на попрофитабилни пазари како што се аргентинскиот и шпанскиот. Бразилскиот „Мам“ ќе го купи синџирот супермаркети во Бразил, соопштуваат од компанијата. Во март „Диа“ соопшти дека ќе затвори на 300 продавници и три складишта во Бразил, после остварените негативни резултати во текот на минатата година. Во 2023 година, групацијата забележала нето ...
Компанијата „Харибо“ ги соопшти плановите за изградба на нова, одржлива фабрика за кондиторски производи во Нојс, вредна 300 милиони евра. Во новата фабрика ќе бидат спроведени неколку еколошки иницијативи, како што е користењето на обновливи извори на енергија, мерки за намалување на емисиите на Со2 и мерки за скратување на транспортните рути. Изградбата на фабриката ќе започне 2025 година, а со производство ќе се започне во 2028 година, ...
Цената на сокот од портокал бележи историски пораст поради постојаните ограничувања во снабдувањето, туркајќи ја индустријата во криза и налагајќи некои од производителите да бараат алтернативни овошја. Во последните години цената на најпопуларниот овошен сок вртоглаво пораснаа, дел поради падот на производството во Флорида, каде што се произведува најмногу сок од портокал во САД и поради климатските услови предизвикани од екстремните временски ...
Еврозоната во април забележа намалување на стапката на невработеност за 0,1 процент, со што пазарот на труд го достигна најниското ниво од формирањето на монетарната унија во 1999 година. Според стаститчката агенција на ЕУ, „Евростат“, сезонски прилагодената стапка за невработеност во Еврозоната е падната на 6,4 отсто, со нешто помалку од 11 милиони невработени. Стапката на невработеност во март била 6,5 отсто, пренесува „Фајненшл тајмс“. Во ...