
Скопје
31ᴼ /
31ᴼ



Загрепската пиварница ја продолжи традицијата за Божиќ претставувајќи го празничниот дизајн на Ožujsko. Станува збор за празничен дизајн на лименката за божиќното пиво Ožujsko, која ја креираат познати хрватски уметници, а годинава автор на дизајнот е Вараждинка Каја Кајфеж. Кајфеж посочува дека за годинашниот дизајн инспирацијата ја добила од снежните радости и се надева дека со дизајнот успеала да ја пренесе празничката топлина и го ...
„ИКЕА“ ќе инвестира 35 милиони фунти во зголемување на платите и бонусите на вработените. Оваа инвестиција на компанијата следува како поддршка за своите вработени во периодот кога растат трошоците за живот. Во „ИКЕА“ отсекогаш сме биле посветени за нашите соработници, посебно во тешки времиња и поради тоа најавуваме долгорочни инвестирање со што ќе ја подобриме нивната финансиска стабилност и сигурност. Иако инфлацијата почна да се намалува, ...
Овој месец кафето Grand спреми новогодишна изненадување за своите потрошувачи, односно, сите кои ќе го посетат сајтот на Grand кафе, ќе можат сами да направат персонализирана новогодишна честитка за своите најблиски личности, а најкреативната честитка ќе биде наградена. Уметничката, Оливера Кликовац во соработка со Гранд кафе изработила рачно направени новогодишни сетови, со кои ќе бидат наградени 50 учесници во конкурсот. Со желба уште еднаш ...
Мрежата на „Лидл“ од денеска е побогата за две нови продавници кои се отворени во Краљево и во Златибор, со што вкупниот број продавници на овој трговски синџир во Србија изнесува седумдесет. После пет години работа на „Лидл“-Србија, своите први продавници на „Лидл“ денеска ги добија Краљево и Златибор, а посебно ни е мило што баш со овие две места одбележуваме еден мал јубилеј од 70 отворени продавници. Ќе продолжиме да ја шириме мрежата на ...
Компанијата „Марс“ повторно ги оживува рекламите на омилените брендови за да ја ангажира и инспирира јавноста во врска со акцијата за заштита на животната средина. Кампањата која е пласирана на дигиталните платформи, билбордите, телевизијата и другите канали за комуникација е инвентива затоа што ги „рециклира“ омилените реклами, давајќи им нов живот со нови пораки за надеж, оптимизиам и напредок во врска со климатските промени. Од компанијата ...
На следната Седница на Асоцијацијата на Балкански комори, која ќе се одржи следната недела, на 13 декември 2023 година во Солун, Грција, ќе биде потврден изборот на претседателот на Стопанската комора Бранко Азески за претседател на Асоцијацијата во следната година. На седницата ќе се расправа и за актуелните прашања од економското опркужување на земјите од Балканот, вклучувајќи ги перспективите на Балканските земји да се приклучат на Европската ...
Билјана Гонева е менаџер за комерцијален развој на категоријата FOOD, за С. Македонија и Косово во „Нестле Адриатик“ - Скопје. Нејзината 16–годишна професионална кариера вклучува искуство во FMCG индустријата работејќи на позиции во областа на трејд маркетингот и продажба. На 9 FMCG SUMMIT освен што слушнавме одлична презентација, имавме чест со неа да поразговараме за неколку интересни аспекти од работењето. Многу е важно да сме во чекор со ...
Александар Стевановиќ е директор за консултански услуги за секторот на малопродажба за Југоисточна Европа „PwC Croatia“, кој на 9. FMCG SUMMIT зборуваше на тема: „Еволуција на потрошувачите, трансформација на трговците“. Битно е да се ревидира асортиманот, користејќи алатки за предиктивна аналитика. Тие помагаат за подобро да ги одредиме асортиманот и цените. Со тоа може да го зголемиме приходот од 3 до 5%, истакна тој. Тој додава дека многу е ...
Трговскиот синџир „Конзум“ кој е дел од групацијата „Фортенова“ најави дека ќе инвестира 30 милиони евра во зголемување на платите на своите вработени. Станува збор за најголема инвестиција во историјата на компанијата која ќе опфати над 10.000 вработени на сите работни места во малопродажбата, големопродажбата, логистиката и интернет продавниците, како и на вработените во административните оддели. Според тоа, бруто платата на работното место ...
Во пресрет на новогодишните празници често знаеме да дозволиме да нѐ обземе празничната хектика и да заборавиме на она што е најважно во овој период, а тоа е времето и вниманието кое го посветуваме на нашите најблиски. Филмските сцени од целото семејство собрано пред новогодишната елка или на празничната трпеза стануваат реалност и секојдневие, а истото ова се пресликува и на работното место....насмеани колеги и колешки, украсени деловни ...
АВС крем сирењето,е еден од најпознатите брендови во Јадранскиот регион кој со години има успешна бизнис приказна на европските и светските пазари. Со цел да остане привлечен за купувачите на сите пазари, модернизирана е целокупната амбалажа од линијата на АВС сирењето, а задржана е препознатливоста на логото на брендот. АВС крем сирењето, доби нов изглед кој се темели на долгогодишната посветеност во врвниот квалитет и вистинската страст од ...
Дистрибутивно-логистичкиот центар на „Подравка“ вреден 48 милиони евра, од недела во недела ги добива своите завршни контури. Работата на овој објект кој се наоѓа во индустриската зона Даница во Копривница, е континуирана. Изградена е самоносечка регална конструкција на магацин со висока решетка во која ќе бидат сместени палети со стока. Станува збор за зграда со планска површина речиси колку две фудбалски игралишта и иста висина како и ...
Трговскиот синџир „Рептил“ на 2 декември го отвори 20. маркет во Скопје, кој се наоѓа во населбата Аеродром, на булеварот Јане Сандански, бр. 92/3-1. Освен во главниот град, „Рептил“ има уште четири маркети во Виница. Од малопродажната компанија информираат дека новиот маркет е мал, локален, и се простира на површина од 70 квадратни метри. Располага со една наплатна каса, а за услугата се грижи тим од четворица вработени. Асортимански се ...
Во понеделникот во Кикинда бил отворен вториот „Макси“ супермаркет, а отворањето на овој супермаркет вклучувал и донација за Основното училиште за образование и воспитување на деца со пречки во развојот, „6 октомври“. Новоотворениот супермаркет се протега на површина од над 550 м.квадратни и нуди широк асортиман на производи. Посебно се истакнува свежото овошје и зеленчук од „Макси“ пазарот, како и свежо месо, деликатеси и свежи пецива од ...
Со акцијата за пошумување на Дајбабската шума, минатата недела, официјално започна садењето на 100.000 садници со црн бор ширум целата Црна Гора, во рамките на проектот „Да се БОРиме за нашите шуми.“ Оваа кампања ја реализираат компаниите „Монделез Интернешнл“ и „Нелт груп“ со партнерите, а во наредниот период со садниците ќе се разеленат различни локации во Подгорица, Даниловград, Колашин, Андријевица и Мојковац. Станува збор за заедничка ...
Јубилејната година е заокружена со консолидиран промет од 1,3 милијарди евра и со двоцифрен раст на приходите на сите пазари. Вниманието на компанијата е насочено на нови пазари, доследна примена на ЕSG стандардите, понатамошниот развој на интермодалниот транспорт и стратешкиот развој на диструбуцијата на фармацевтските производи, заклучија преставниците на компанијата „Нелт груп“. Во 2023 година го постигнавме планираниот промет од една ...
„Теско“ ќе лансира нов вегански бренд наречен Root & Soul и покрај намалувањето на продажбата на веганската храна. Според „Гросер“, компанијата аплицирала за регистрање на името на трговската марка, под класите 29,30,31, кои опфаќаат производи од растително потекло, како што се алтернативите на млеко, месо, како и овошје и зеченчук. Новиот бренд следува откако компанијата претходно го претстави својот асортиман „Фајнест синичр веџетејблс“, ...
Отворен е преуредениот продажен објект на „Конзум“ кој се наоѓа на плоштадот Трешњевац во Загреб. Оваа локација ни е посебно драга затоа што е сместена во зграда која има историска важност, а покрај тоа и поради добрата локација таа е прв избор на купувачите во овој дел од градот. Дека е многу важна ваква добра опремена продавница во соседството го потврдија уште еднаш нашите купувачи кои денеска едвај дочекаа повторно официјално да ја отвориме ...
Cedevita ја покрена кампањата наречена „21 ден оптимизам“ со која ги поттикнува граѓаните преку секојдневни мали дела, да направат нешто убаво за своите блиски, но и за себеси. Истражувањето кое го спровела Cedevita во соработка со агенцијата Ипсос, потврдило дека 77% од хрватските граѓани сметаат дека оптмиизмот е важен да им помогне да се зачува менталното здравје. Според стручњаците, малите добри дела влијаат на нашата самодоверба и на ...
Компанијата „Гомекс“ отвори втор продажен објект во Параќин, кој се протега на површина од 193 квадратни метри, како и паркинг за купувачите. Се работи за продавница во која има сопствена пекара, покрај што на купувачите ќе им биде достапен и асортиман со над 4.000 артикли. Во овој продажен објект се вработени осум лица, а на денот на отворањето бил обезбеден попуст од 10% на целата сметка, како и пригодни подароци за првите купувачи. Извор: ...
Компанијата „Нестле“ тринаесет години по ред го спроведуваат проектот „РастемеЗдраво“, чија цел да да се промовираат здравите стилови на живот кај учениците. За дополнително да ја подигне свеста во јавноста за значењето на правилната исхрана, покрај физичката активност, компанијата ја покрена и „ЗдравоЈадеме“, која има а цел да посочи на балансираните оброци. „Нестле“ во рамките на проектот „ЗдравоРастеме“, заедно со Институтот за јавно здравје ...
Француските тровски синџири „Интермарше“ и „Ошан“ дале заедничка понуда од над 1 милијардна евра за сите преостанати продавници на нивниот конкурент „Казино“, со цел да го задржат „Лидл“ подалеку. Според трговското списание „ЛСА“, овој необичен сојуз меѓу француските компании има за цел да ги преземе преостанатите 52 хипермаркети и 353 супермаркети на „Казино,“ со понуда од над една милијард евра. Ова е прелиминарна понуда, која првенство има ...
„Лидл“ -Велика Британија годинава очекува рекордно зголемување на бројот на купувачи за Божиќ. Германската компанија соопшти дека купувачите започнале за празниците да се спремаат уште во септември а оттогаш секоја секунда се продаваат по две пити од мелено месо, јадење кое е многу популарно во Велика Британија за време на Божиќ. Исто така, зголемена била побарувачката на подароци од асортиманот на „Лидл“, а малите снежни топки се продавале на ...
„Лидл“ -Велика Британија годинава очекува рекордно зголемување на бројот на купувачи за Божиќ. Германската компанија соопшти дека купувачите започнале за празниците да се спремаат уште во септември а оттогаш секоја секунда се продаваат по две пити од мелено месо, јадење кое е многу популарно во Велика Британија за време на Божиќ. Исто така, зголемена била побарувачката на подароци од асортиманот на „Лидл“, а малите снежни топки се продавале на ...
Денеска во Сава центарот во Белград се одржува CEO Summit, на кој годинава учествуваат над 450 учесници и на кој е собрана регионалната бизнис елита и претставниците на клучните меѓународни финансиски институции. Учесниците на самитот ќе имаат можност да ги слушнат инспиративните излагања на CEO визионерите и бизнис лидерите, меѓу кои се: Ксенија Кариќ, CEO „Шнеидер Електрик“, Александар Костиќ, потпретседател на „МК груп“, Мајк Мишел, СЕО ...
Во пресрет на новогодишните празници, компанијата „Жито Маркети“ организира едномесечен „Волшебен Жито караван“ кој ќе донесе вистинска радост, забава и подароци како за најмалите така и за возрасните. За верните купувачи на нашите маркети оваа година организираме новогодишен караван кој со себе ќе носи голем број на новогодишни подароци, грепки и фотографирање. Волшебната кочија со елените заедно со Дедо Мраз во текот на месец декември секој ...
Компанијата „Делез“-Србија продолжува да ја шири својата малопродажна мрежа со отворањето на два нови „Макси“ супермаркети во Параќин и Сомбор. Супермаркетот во Параќин се протега на површина од 500 квадратни метри и нуди голем асортиман на свежо овошје и зеленчук, деликатеси, месо како и Макси пекара. Во оваа продавница се вработени 20 лица, таа поседува самоуслужни каси, а на сите потрошувачи им е достапен и паркинг во делот на Футира рителј ...
„Унилевер“ одржа аукција наречена „Аукција на отпад“ во која беше продаден компир за 100.000 реали. Од компанијата истакнуваат дека според податоците на ООН, Бразил е на десетто место во светот по количината на исфрлена храна. Истражувањето на компанијата покажало дека 8 од 10 бразилци во последниве месеци фрлале храна, како и тоа дека 53% од испитаниците при купувањето избегнувале изгребана, удрена или валкана храна. За да се подигне свеста за ...
Инфлацијата во еврозоната во ноември паднала повеќе од очекуваното приближувајќи се до 2 отсто, пренесува „Бизнис.рс“. Цените во ноември во еврозоната пораснале за 2,4 отсто во однос на истиот месец лани, што е помалку во однос на 2,9 отсто во октомври и помалку од проценката на економистите, пренесува „Блумберг“. Притисоците на цените продолжија да се намалуваат скоро во сите категории, останувајќи на најниско ниво во последните две години. ...
„Нестле“ го претстави новиот асортиман на млеко во прав N3, кој е направен од кравјо млеко збогатено со хранливи материи. Користејќи специјални ензими, „Нестле“ ја намали лактозата, што резултира со пребиотски влакна кои придонесуваат во растот на бифидобатеријата и создавање на цревен миркобиом кај здравите возрасни лица, соопштуваат од компанијата. Компанијата тврди дека е прва во светот што претставува млечен прозвод кој содржи пребиотски ...