
Скопје
18ᴼ /
18ᴼ



Четиристотини садници беа посадени во должина на трим патеките во парк-шумата Гази Баба, како дел од рамките на еко-проектот „Пошумуваме за позелено утре“ на dm дрогерие маркт. Оваа недела ,,ја обоивме“ во зелено и засадивме 400 нови садници долж трим патеките во парк-шумата Гази Баба! Во забавна атмосфера со музика и вкусни закуски ја подигнавме свесноста за важноста од пошумувањето! Промената на колективната свест и грижата за околината мора ...
Вработените во синџирот на маркети „Лидл“ во Обединетото кралство, на своите униформи ќе носат камери, со цел да се зголеми безбедноста на купувачите и на нивните колеги. Компанијата ќе ги воведе безбедносните мерки со првична инвестиција од 2 милиони фунти, а опремувањето на вработените со камери треба да заврши до идната пролет. Како бизнис со над 960 продавници низ целата земја, сигурноста и безбедноста секогаш се наш приоритет, изјави Рајан ...
Вработените во синџирот на маркети „Лидл“ во Обединетото кралство, на своите униформи ќе носат камери, со цел да се зголеми безбедноста на купувачите и на нивните колеги. Компанијата ќе ги воведе безбедносните мерки со првична инвестиција од 2 милиони фунти, а опремувањето на вработените со камери треба да заврши до идната пролет. Како бизнис со над 960 продавници низ целата земја, сигурноста и безбедноста секогаш се наш приоритет, изјави Рајан ...
По повод 18 години постоење на „Рамсторе“- Македонија, под мотото “Рециклирај се, дарувај крв” традиционално по 8ми пат, вработените на „Рамстор“ беа дел од крводарителната акција на Црвениот Крст на град Скопје. Дарувањето на крв за нас, е должност на секој човек и воедно како компанија придаваме огромно значење на општествено одговорните активности кои додаваат вредност на општеството во кое живееме. Ние како компанија во насока на нашата ...
После повеќе од 60 години производство, „Нестле“ ги повлекува од пазарот во Велика Британија чоколадата Caramac и Animal Bars. Брендот Caramac во 1959 годинина го креирала компанијата „Макинтош“, позната по брендот Quality Street, а во 1963 година, истата компанија ги претставила и чоколадата Animal Bars. Компанијата „Нестле“ ги купила овие брендови во 1998 година, но одлучила да ги повлече од продажба поради пад на нивната продажба. Многу ни е ...
После повеќе од 60 години производство, „Нестле“ ги повлекува од пазарот во Велика Британија чоколадата Caramac и Animal Bars. Брендот Caramac во 1959 годинина го креирала компанијата „Макинтош“, позната по брендот Quality Street, а во 1963 година, истата компанија ги претставила и чоколадата Animal Bars. Компанијата „Нестле“ ги купила овие брендови во 1998 година, но одлучила да ги повлече од продажба поради пад на нивната продажба. Многу ни е ...
Johnnie Walker во рамките на кампањата „Keep Walking. Keep Planting", засади 15.000 садници со црн бор во селото Хомоље кај Коњиц, каде што изминатите години пожарите уништија подрачја со дрвја стари над 70 години. За потребите на кампањата лансиран e и вебсајт www.keepplanting.ba преку кого полнолетните лица ќе имаат можност да пополнат образец со кој ќе дадат дозвола да се засади дрво во нивно име. Минатиот месец садниците ги засадиле ...
Хрватскиот производител на кондиторски производи „Краш груп“ објави влез на бугарскиот пазар во парнерство со бугарската дистрибутивна компанија „Делион“. „Краш“ континуирано расте во унапредувањето на својот извозен потенцијал, така што на крајот на 2022 година, потпиша договор за дистрибуција со бугарската компанија „Делион“, се наведува во соопштението на „Краш“, пренесува „Сибиз“. „Краш“ во моментов на бугарскиот пазар го извезува својот ...
Компанијата „Кока Кола“ во соработка со арената „Сфера“ во Лас Вегас, го искористи кружниот облик на арената и со помош на вештачка интелигенција прикажа како би изгледала иднината, односно 3000 година. Исто така, компанијата ги повика музичките изведувачи Џонас Брадерс и Маршмелоу виртуелно да настапат во арената во настанот наречен „Дестинација 3000“. Соработката на компанијата е дел од кампањата наречена „Y3000“, во која била лансирана ...
Компанијата „Келанова“, поранешен „Келогс“, во третиот квартал ги надмина очекувањата во продажбата и профитот. Нето продажбата на компанијата за третиот квартал изнесува 3,94 милијарди долари, што ги надминало очекувањата на аналитичарите од 3,62 милијарди долари. Исто така, профитот од 1,03 долари по кација исто така бил над прогнозите од 84 центи. Од компанијата очекуваат продажбата во 2023 година да биде во распонот од 13,4 милијарди долари ...
„Данон“ го претстави Fortimel, првиот производ од категоријата за медицинска храна за возрасни во Кина. Како што соопштуваат од компанијата, медицинската исхрана како Fortimel може да им помогне на пациентите кои неодамна биле пуштени од болница поради намалување на ризикот од неухранетост, кога потребите за храна не можат да се задоволат со обичната храна. За производот да биде успешен во Кина, од „Данон“ спровеле истажување за навиките и ...
Гувернерката Анита Ангеловска-Бежоска ги претстави најновите макроекономски проекции на Народната банка пред дипломатскиот кор и пред претставниците на меѓународните институции. На настанот, којшто се организира редовно, по секој нов циклус макроекономски проекции на Народната банка, присуствувале претставници на Меѓународниот монетарен фонд (ММФ), Светската банка (СБ), Обединетите нации (ОН), Програмата за развој на ОН (УНДП), делегацијата на ...
„Шпар“ соопшти дека го забранува аспартамот во млечните производи на трговските марки и дека се блиску до целосно исфрлање на овој вештачки засладувач од целиот асортиман на приватните трговски марки. Моментално 99% од приватните трговски марки на „Шпар“-Австрија се без аспартам, а од есенва сите млека и млечни производи на приватните марки на трговците ќе бидет целосно без аспартам. Според спроведената студија од септември годинава, околу 80% ...
Францускиот амабасадор во Република Србија, Пјер Кошар, изјави дека економските односи помеѓу Франција и Србија се силни и трговската размена меѓу двете држави достигнала речиси 2 милијарди евра. На трговскиот план во 2022 година нашата размена се зголеми за 34,2 отсто во однос на минатата година и сега се приближува до износот од две милијарди евра, рече Кошар на свеченоста што ја организираа Стопанската комора на Србија и компанијата. „Кофејс“ ...
Хрватскиот деловен совет за одржлив развој на „Подравка“ ѝ ја додели наградата за најголем напредок во успешното спроведување на одржливи практики во категоријата на големи компании. Наградата во име на компанијата ја прими директорката на секторот за одржливо работење и зелена трансформација, Наташа Микус-Жигман. „Подравка“ е свесна за својата економска важност и одговорност за околината и животната заедница. Имајќи ја во предвид својата ...
Хрватскиот деловен совет за одржлив развој на „Подравка“ ѝ ја додели наградата за најголем напредок во успешното спроведување на одржливи практики во категоријата на големи компании. Наградата во име на компанијата ја прими директорката на секторот за одржливо работење и зелена трансформација, Наташа Микус-Жигман. „Подравка“ е свесна за својата економска важност и одговорност за околината и животната заедница. Имајќи ја во предвид својата ...
„Карслберг Марстон Бревинг Компани“ најави план за инвестирање на 10 милиони фунти во својата фабрика во Нортемтон, Велика Британија. Средствата ќе бидат искористени за надградба на опремата во објектот, зголемување на капацитетите за производство на „Snap Pack“ амбалажата и намалување на употребата на водата со воведување на нови машини, соопштуваат од компанијата. Со новите машини се очекува да се намали користењето на вода за околу 10%, со ...
Од 130 компании биле наплатени 2,3 милијарди денари по основа на данок на солидарност, заклучно со 8 ноември. Најголем износ, од 257,3 милиони денари, биле уплатени од една скопска компанија чија дејност е леење челик и која за 2022 година имала вкупен приход 11,3 милијарди денари. Обвската да го платат данокот на солидарност ја имаат 156 компании, меѓу кои и едно јавно претпријатие, со вкупен износ од три милијарди, 29 милиони денари. Дваесет ...
Во Сава центарот во Белград од 14 до 17 ноември ќе се одржи четиринаесеттата Европска конференција за исхрана. Конференцијата се одржува на секои четири години во организација на Федерацијата на европски друштва за исхрана, а годинава домаќин е Друштвото за исхрана на Србија, кое од 1956 година ги обединува стручњаците кои се бават со храна и исхрана во државата. Белград беше избран на Генералното собрание на Конференцијата која што се одржа во ...
Компанијата „Јунајтед Медија“ од 14 ноември најави лансирање на пет лиценцирани дигитални изданија на бизнис магазинот „Форбс“. Новите сајтови ќе бидат лансирани во Србија, Црна Гора, Хрватска, Словенија и Босна Херцеговина, каде што читателите ќе имаат можност да ги следат оригиналните содржини на „Форбс“ на сопствениот јазик, но ќе можат да следат и екслузивни приказни за луѓето од овој регион кои иницираат промени, остваруваат значајно ...
„Молсон Корс“ најави инвестиција од 10 милиони канадски долари во својата пиварница во Њуфаундленд. Од 2007 година па до денес, компанијата инвестирала околу 33 милиони канадски долари во оваа пивара, а меѓу најголемите инвестиции се издвојува купувањето на млинот и машините за пакување на лименки, со кои се елеминира потребата од пластична амбалажа. Најновата инвестиција која вклучува надградба на уредот за миење на шишињата, ќе резултира со ...
Полскиот ланец на маркети „Дино“ остварил приход од 6,9 милијарди полски злоти, во третиот квартал, што е зголемување на приходот за 28,1%. Во третиот квартал, компанијата отворила 68 нови продавници, додека капиталните инвестиции изнесувале 277 милиони полски злоти или 62,2 милиони евра. Во првите девет месеци од годинава, компанијата остварила приход од 19,0 милијарди злоти или 4,3 милијарди евра , што е раст за 34,4% во однос на минатата ...
Европската централна банка и други креатори на монетарната политика низ Европа треба да ги задржат каматните стапки на сегашното, зголемено ниво, додека не бидат сигурни дека инфлацијата е под контрола, соопшти вчера Меѓународниот монетарен фонд, предупредувајќи дека не е добро „предвремено да се слави “ за тоа што инфлацијата, по врвот, опаѓа. Според ММФ, цената на потценувањето на постојаноста на инфлацијата би можела да биде болно висока и да ...
Од 1895 година, „Лаваца“ проучува различни техники за мешање и печење кафе, а сега ја претставува линијата ¡Tierra! Се вели дека на љубителите на кафе им нуди рафинирано еспресо со кадифеста крема и интензивен вкус. Сите производи на брендот Lavazza содржат кафе од плантажи сертифицирани од „Рејнфорест Алијанс“, меѓународна непрофитна организација која има за цел да ја зачува биолошката разновидност и да ги промовира правата и благосостојбата ...
Во вторникот во „Краш чоко&кафе“ беше претставена новата кампања по повод новиот дизајн на Bajadera. Bajadera е бренд која е симбол на Краш, Имајќи ја ум нејзината препознатливост и репутација меѓу потрошувачите, на редизајнот и кампањата пристапивме со посебно внимание. Задржувајќи го квалитетот на вкусот, ја приближуваме Bajadera на новите генерации, со желба тие да ја откријат колку е неодоливо добра. Пораката на кампањата е тоа што ...
„Лидл“-Србија до февруари 2026 година, стопроцентно ќе го сертифицира својот асортиман на овошје и зеленчук од високоризичните држави, според признатите стандарди за одговорно користење на вода. Според алатката за проценка на ризикот поврзан со вода „WWF water risk filter“, „Лидл“ ќе се фокусира на девет држави: Шпанија, Италија, Грција, Португалија, Египет, Мароко, Израел, Чиле и Јужна Африка. „Лидл“ – Србија е меѓу 31 земја во кои „Лидл“ се ...
„Лидл“-Шпанија го претстави концептот – онлајн вински подрум и како што објаснуваат од компанијата, купувачите ќе можат да нарачаат околу 23 видови на вино преку онлајн платформата на компанијата. Меѓу вината кои ќе можат да се нарачаат се видовите од региониот ширум Шпанија, како што се Рибер дел Дуеро, Риоја, Руеда и Вино де Паго. Покрај шпанските вина, се наоѓаат и вина кои се наградувани како што е Marqués de Vinuesa Crianza, кое годинава ...
„Крафт Хајнц“ го лансираше новиот кечап кој го комбинира класичниот вкус со вкусот на кисели краставички. Најновиот додаток за јадењата е создаван да ја исполни желбата на потрошувачите за уникатно и нијансирано искуство на вкусот, соопштуваат од компанијата. Истражувањето покажало дека 73% од Американците го сакаат вкусот на киселите краставички. Зголемената желба за вкусни а сепак неочекувани додатоци за храна е наша ѕвезда водилка кога се во ...
„Ахолд Делез“ ги намали прогнозите за 2023 година, а како една од главните причини е малата маржа во САД од очекуваната во третиот квартал. Основната оперативна маржа на Ахолд во САД во третиот квартал изнесувала 4,2%, под консензусот од 4,4%. Нето профитот на компанијата во третиот квартал забележал пад на 394 милиони евра, во споредба со 589 милиони евра во истиот период лани, неостварувајќи ги очекувањата од 590 милиони евра. Нето продажбата ...
Од денеска па се до 11 ноевмри, „Витаминка“ и годинава е еден од најголемите изложувачи на 22-то издание на најзначајниот саем за храна и пијалаци во Југоисточна Европа, „Интерфуд & Дринк“, каде што ја претставува својата производствена програма пред стручната јавност. Најголемиот производител на кондиторски производи во Македонија со претставувањето на овој саем не само што ја зацврстува својата позиција на бугарскиот пазар, туку создава ...