
Скопје
31ᴼ /
31ᴼ



Нови правила за купувачите во Германија кои ќе се однесуваат на повратната амбалажа ќе почнат да се применуваат од 1 јануари, а со нив е предвидено да се зголеми бројот на производи за кои ќе треба да се плаќа кауција, пренесуваат германските медиуми. Новата уредба ќе се однесува на пијалаците, како и на 50% од млекото, јогуртот и ќефирот кои се продаваат во пластични шишиња. За мешаните млечни производи на трговските марки од „Алди“, „Лидл“, ...
Над 1000 работници во дистрибутивниот центар на „Амазон“ во Ковентри, најавија штрајк на Black Friday, во знак на протест поради нивните плати и уловите за работи, а се очекува на прекинот на работата да се приклучат и вработени во компанијата во САД, Германија и Италија. Синдикатите кои ги застапуваат работниците во „Амазон“ соопштија дека вработените во компанијата биле уморни од „врзување на крај со крај“ и најавуваат дека со штрајкот ќе се ...
Јованка Јолеска Поповска, претседател на надзорен одбор на Прокредит Банка ПроКредит Банка на македонскиот пазар е основана пред 20 години, како германска гринфилд-инвестиција, без спојувања или преземања на други банки. По повод јубилејот, разговараме со Јованка Јолеска Поповска, претседател на Надзорниот одбор на банката. Во дводецениското работење на македонскиот пазар ПроКредит Банка има преземено неколку пионерски чекори. Кој, според Вас, ...
Тони Дурам е еден од водечките светски стручњаци во FMCG-индустријата, долгогодишен директор во „Проктер&Гембл“(P&G). Тој е познат и признат експерт за психологија и однесување на купувачите, кој за првпат го пренесе своето богато знаење на 9 FMCG SUMMIT 2023. Во интервјуто за InStore, Дурам зборуваше за психологијата на потрошувачите во време на инфлација и кои се клучните алатки што компаниите може да ги искористат за да влијаат врз ...
„Е.Леклер“ постави соларни панели на кровот на својата продавница во Љубљана, објави компанијата на социјалните мрежи. Соларните панели не значат само извор на енергија, туку тие испраќаат и јасна порака: заедно да градиме зелена иднина, стои вo објавата на Фејсбук профилот на компанијата. Од компанијата потенцираат дека панелите значително ќе придонесат во нивните напори во врска со одржливоста како и во намалувањето на влијанието на ...
Успешните трговци на мало се студенти по историја и мајстори на нивната уметност. Тие создаваат стратегија наместо да ги следат другите, особено кога се соочуваат со бранови на макроекономски настани и предизвици во индустријата. Извор: „Керни“, www.co.kearney.com Пред неколку години се користеше хиперболата „малопродажна апокалипса“ за да се опише состојбата на голем број трговци што се соочуваа со банкрот. Различни фактори ги доведоа до ...
Шесте тренда можат да бидат на различни нивоа на зрелост во малопродажната индустрија, но секој е значаен и може да биде погубен доколку не се земе предвид. Извор: „Керни“, www.co.kearney.com Имајќи ги предвид лидерските карактеристики, „Керни“ следи шест макропотрошувачки трендови што трговците на мало треба внимателно да ги следат. Иако не е мудро стратегијата да се заснова само на нив, овие предизвици треба да бидат во срцето на нивното ...
Компанијата „Импакт Рисајклинг“ отвора погон за рециклирање во Дурам, благодарејќи на инвестицијата од „Нестле“ -OK & Ирска, вредна 7 милиони фунти. Новиот погон ќе преработува флексибилна пластика која обично се користи за пакување на храна. Во овој случај, тоа се пакувањата од чоколата Kit Kat, вреќичките за храна од асортиманот на „Пурина“, ќесите од житарици и другиот пластичен отпад кој ќе се собира во големите супермаркети и ќе биде ...
Финскиот „С груп“ го укинува својот најстар и најголем асортиман од приватната марка Rainbow. Асортиманот ќе биде заменет со производите „Коп“ познати во другите нордиски земји по својот квалитет и цени, соопштуваат од компанијата и додаваат дека производите од Rainbow нема целосно исчезнат, туку ќе бидат ставени во асортиманот на „Коп“ под нивниот бренд. Ова е историска промена, затоа што Rainbow играат важна улога во секојдневниот живот на ...
„Ten Barrels Cabernet Sauvignon Reserva 2020“ од винарија „Камник“ доби национален трофеј и е прогласено за најдоброто вино од Македонија на вториот саем „Винска визија на Отворен Балкан“. Винаријата „Камник“ на саемот доби вкупно 18 награди, од кои и 7 златни, 7 сребрени и 2 бронзени медали за селектирани црвени, бели и оранж вина од целосниот асортиман. Ten Barrels Cabernet Sauvignon Reserva 2020 ја доби наградата Best of Show – North ...
Кон крајот на месецов завршува лиценцата на „Лашко унион“ за производство на безалкохолните пијалоци Sola и Zala, поради што биле отпуштени 50 работници, а од 410 вработени, 170 ќе останат на работа во Љубљана. Пиварата „Лашко унион“, во јануари ги продаде брендовите Sola и Zala на словенечката компанија „Ника Бев“, зад која стои хрватската компанија „Станиќ Бевереџис“. Во согласност со договорот, на крајот на овој месец престанува лиценцното ...
Кон крајот на месецов завршува лиценцата на „Лашко унион“ за производство на безалкохолните пијалоци Sola и Zala, поради што биле отпуштени 50 работници, а од 410 вработени, 170 ќе останат на работа во Љубљана. Пиварата „Лашко унион“, во јануари ги продаде брендовите Sola и Zala на словенечката компанија „Ника Бев“, зад која стои хрватската компанија „Станиќ Бевереџис“. Во согласност со договорот, на крајот на овој месец престанува лиценцното ...
„Дијаџио“ и локалниот партнер „Малиќи“ се приклучија на трансформативниот проект за пошумување Боренка за да придонесат за обновување и зачувување на виталниот екосистем во Северна Македонија. Со засадување на 2000 садници во Берово, „Дијаџио“ и нивниот локален групацијата „Малиќи“ имаат позитивно влијание врз локалната заедница и животната средина во Северна Македонија Иницијативата е во согласност со сеопфатната програма за одржливост и ...
На 16. ноевмри „Персу“ го отвори дванаесеттиот маркет во Белград, како дел од својата малопродажна мрежа. Новоотворениот „Персу“ маркет се наоѓа на адреса „Душан Васиљев, 8“, ѝ нуди едноставен пристап на сите купувачи кои живеат во близина. Со својот модерен дизајн, широкиот асортиман на производи и пријатната атмосфера, овој маркет со сигурност ќе стане омилено одредиште на сите кои сакаат суПер понуда во градот, соошпштуваат од „Персу“. ...
Според најновите податоци, во изминатата година продажбата на веганските производи бележи пад, додека месото повторно се враќа на менито. Продажбата на алтернативите за месо е намалена за 13,6 % во текот на изминатата година, а побарувачката на веганските производи во Велика Британија бележи застој, бидејќи потрошувачите почесто се определуваат да купат месо. Компанијата која произведува вегански производи, „Бејонд мит“, минатата недела откри ...
По повод Светскиот ден на детето, компанијата „Имлек“ традиционално донира дел од своите производители во институциите за деца без родителска грижа. „Имлек“ донираше од чоколадното млеко Moja kravica на децата од Центарот за заштита на доенчиња, деца и младинци во Белград, СОС-детското село во Сремска Каменица, Прифатилиштето за деца и млади во Нови Сад, Домот за деца без родители „Споменак“ во Панчево и Домот за деца со посебни потреби ...
Хрватските производители на вино, минатата година оствариле вкупно 908,9 милони куни приход, што е пораст од 16,3 % во однос на претходната година, додека расходите им се зголемиле за 15,7 отсто,објавила Финансиската агенција (ФИНА). Во производството на вино од грозје лани работеле 275 претприемачи кои имале 1.376 вработени, што е за 3,2 отсто зголемување на бројот на вработени во однос на претходната година, покажуваат податоците од ...
„Ледо“ во 2024 година ќе инвестира во нова линија за сладоледот King, која ќе биде инсталирана во Загреб. Инвестицијата ќе изнесува над 4 милиони евра, со што двегодишниот инвестициски циклус на компанијата ќе надмине 10 милиони евра. Потврдена е и деновиве ја договараме новата линија на која ќе се произведува нашиот сладолед од премиум сегментот, пред се производите King, кои се продаваат во Јадранскиот регион, но и други производи. Се работи ...
„Ледо“ во 2024 година ќе инвестира во нова линија за сладоледот King, која ќе биде инсталирана во Загреб. Инвестицијата ќе изнесува над 4 милиони евра, со што двегодишниот инвестициски циклус на компанијата ќе надмине 10 милиони евра. Потврдена е и деновиве ја договараме новата линија на која ќе се произведува нашиот сладолед од премиум сегментот, пред се производите King, кои се продаваат во Јадранскиот регион, но и други производи. Се работи ...
Како лидер во винската индустрија, Винарската визба „Тиквеш“ продолжува со промоција и градење на винската култура и традиција. Во саботата се одржа Фестивалот на младо вино, што традиционално го организира ВВ „Тиквеш“, а годинава се одржува по 14-ти пат. Фестивалот на младо вино прерасна во престижен настан на кој присуствуваат голем број личности од јавниот живот, претставници на бизнис заедницата, соработници и партнери на „Тиквеш“ од земјата ...
Постои директна врска меѓу развојот на интерперсоналните вештини и самосвеста. Со проширувањето на самосвеста за силните страни и областите за личен развој, се формира внатрешна мотивација за развој на интерперсонални вештини. Внатрешната мотивација е важен двигател на личниот развој и имплицира дека самата личност препознава на што е корисно да се работи и ги препознава придобивките што таквиот развој ги има за неа Автор: Данијела Ѓуриќ, ...
Каде се изгубивме? Каде исчезна заедништвото во деловната средина, борбата „сите за еден, еден за сите“? Зошто толку се индивидуализиравме и се затворивме во себе? Автор: Емир Ганибеговиќ, emirgany@gmail.com Драги мои, Бев келнер. Бев и продавач на козметика од врата на врата. Бев и преведувач. Бев и лепач на постер-реклами на билбордите низ Сараево. Бев и... Сите овие работи ги правев на возраст од 16 до 25 години. Тогаш, кога бев со два ...
Автор: Антонио Зрилиќ, основач на компанијата „Логико“ Иако, денес, глобалните синџири на снабдување се екстремно сложени и кога дојде до дисрупција во форма на ковид-криза тие почнаа да пукаат во шевовите, од друга страна, можеме да ги објасниме со едноставна input-output споредба. Затоа слушаме сè повеќе приказни за моделирање на синџирот на снабдување преку различни ИТ-алатки, но и преку методи за планирање како што се сценарија и анализи ...
„Подравка“ во рамките на својата Стратегија за одржливо работење, потпиша договор со „Хрватски шуми“, за санација и обнова на шумите. По тој повод се засадени првите дабови садници на локацијата „Месарица-Плаво“, на чие засадување присуствуваа претседателите и членовите на Управните одбори на „Подравка“ и на „Хрватски шуми“. Во заедничкиот проект со „Хрватски шуми“ ќе ја осигураме санацијата и пошумувањето на подрачјата што се под нивна ...
„Лакталис МК“ денес прославија 26 години од формирањето на „Лакталис Мк Млекарница“(тогашна „Идеал-Шипка“) и 16 години од присуството на најголемата млечна индустрија „Лакталис Груп“ во Македонија. Благодарност до сите вработени кои во текот на изминатите години покажаа како се сака една компанија, несебично, секојдневно вложувајќи труд нашите производи да бидат најдобри и највкусни, на задоволство на потрошувачите ширум светот. Благодарност и ...
Денеска во Зеница, „Бинго“ отвори нов мини маркет, во населбата Брист. Во Босна и Херцеговина, во работата на компанијата се вклучени над 200 малопродажни објекти низ земјата, 65 ресторани, како и индустриски погоди од прехранбената, хемиската и градежната индустрија. Приходите на групацијата во 2022 година, изнесувале 1,7 милијарди км, што е за 17% повеќе од 2021 година, додека добивката изнесувала 125 милиони км, што во однос на преходната ...
„Херши“ го проширува својот асортиман во САД со претставувањето на новиот вкус на Kit Kat со вкус на крофна. Новиот вкус нуди чувство на свежо испечена крофна со мазен слој на млечно чоколадо на површината. Новиот вкус на Kit Kat со вкус на крофна е сладок додаток во нашиот асортиман со вкусови, а секој залак донесува ново искуство кое потсетува на свежо испечена крофна од вашата омилена пекара, изјави Алекс Кузиор, помошник бренд-менаџер за ...
„Ина“ ја отвори првата бензиска станица со новиот визуелен изглед, на автопатот Подравље ( Грушковље-Марибор) Ова е првата од 27-те станици на „ОМВ“-Словенија кои беа предмет на заедничката аквизиција на „Ина“ и на „МОЛ“, за кои беше планирано реновирање за да добијат нов изглед. Преуредувањето на сите продавници кои беа дел од аквизицијата се очекува да трае до април идната година. Исто така, компанијата за идната година планира да го прошири ...
„Веитрос“ инвестира во онлајн купувањето и испораката на своите купувачи преку користење на вештачка интелигенција. Британскиот ланец на маркети склучи партнерство со „Неткор Унбхд“, со што ќе имплементира пакет на алатки управувани од вештачка интелигенција, (AL) и ќе развие нови функции кои го подобруваат искуството за онлајн пребарување, а исто така ќе развива персонализирани искуства на клиентите. Во пракса, од новото партнерство се очекува ...
„Пепсико“ ќе инвестира над 200 милиони саудиски риали или околу 53,3 милиони долари во својата фабрика во Дамам. Како што соопштуваат од компанијата, оваа инвестиција има за цел да го зголеми вкупниот капацитет на објектот за да се задоволи растечката локална и извозна побарувачка за грицки. „Пепсико“ соопшти дека овој потег бил дел од нивниот цел во рамките на „Визија за Саудиска Арабија 2023“, преку која сака да го унапреди земјоделскиот ...