Групацијата „Пивац“ го именува Дарко Маркотиќ за нов член на управата на месната индустрија „Браќа Пивац“. Маркотиќ, кој ја презема функцијата во третиот квартал, претходно беше директор за производство во компанијата, каде го водеше производниот сегмент и инвестициите во Чаковец, Карловци, Равци и Љубушки, вредни над 600 милиони евра. Досегашниот член на управата на месната индустрија „Браќа Пивац“, Милјенко Пивац, на 1.август се повлекува од ...

„Гомекс“ свечено го отвори својот реновиран маркет во Шабац, кој се наоѓа на адресата Стојан Новаковиќ, 36. Од компанијата соопштуваат дека повеќенеделното реновирање било со цел да се подобри корисничкото искуство и да се овозможи поефикаснап и попријатно купување, а една од главните новини во рамките на продавницата е пекарата. Покрај тоа, освежен е и асортиманот во објектот и нуди широк спектар на производи кои се потребни за секојдневието, ...

Почнале во 1995 година во некогашна трафика на „Тутун". Со постепеност и со постојано реинвестирање на добивката денес се маалски маркет за жителите на Ново Село и за многубројните минувачи од блиските села и викендички. Разговараше: Васко Марковски, vasko@instore.mk Не е можно да поминеш низ скопско Ново Село, а да не ги забележиш. Местото е како создадено за маалска продавница, кај кривината влево, кон пругата пред Волково. Тоа е средиштето ...

Во продавниците на „Шпар“ и „Интершпар“ во Хрватска од денеска се достапни нови крафт пива. Новите крафт пива се во три различни вкуса, тие се во лименки од 440 мл и содржат 4,8% алкохол. SPAR Pale Ale е од амерички хмељ и цитус кој содржи нежни грејп ноти, SPAR Session IPA е со силни тропски ноти на ананас и цитрус и SPAR Hoppy Lager е спој од ИПА и Лагер стилот со слатки ноти од манго и портокал. Покрај освежувачката арома, забележлива е ...

Групацијата „Черноголовка“ најави дека од септември ќе прекине со производство на храната за бебиња под брендот Heinz и ќе лансира нов бренд под името Gipopo. Како што соопштува генералната директорка на групацијата, Наталиа Сакхина, целта на лансирањето на новиот бренд е да се обезбеди континуитет во рецептурата, во квалитетот на прозводот и во дизајнот на пакувањето. Новиот бренд ќе се произведува во две фабрики во кои досега се произведуваа ...

Мапа на трговци 2024 Мапа на дистрибутери 2024 ...

„Волгринс“ ја претстави новата приватна трговска марка Nice! For You, во која се вклучени над 150 производи на здрава храна. Новата линија претставува ширење на веќе постоечкиот бренд Nice!, кој беше лансиран во 2011 година. Според неодамнешните истражувањата на компанијата „Статиста“, речиси половина од Американците се обидуваат да се хранат здраво. Продолжувањето на нашиот бренд Nice! е дизајнирано да понуди ефикасно и многу релевантно ...

Економскиот институт „Ифо“ соопшти дека германската економија и понатаму е цврсто заглавена во криза, а компаниите тонат во песимизам. Барометарот за деловните очекувања во јули паднал за уште 1,6 поен и е 87. Конјуктурниот барометар на „Ифо“ е најважен економски индикатор во Германија. Бројката показател дека од анкетираните компании од сите сектори на економијата не очекуваат промени, малите бројки укажуваат на песимизам, а поголемите на ...

На 25.јули во Тител се отвори нова, втора по ред продавница на „Гомекс“, на адреса Главна 12. По повод отворањето на малопродажниот објект, компанијата подготви промотивни активности, како што се попусти, дегустации и подароци за потрошувачите. Во новата продавница посебно се истакнуваат одделите со свежо овошје и зеленчук, како и пекарницата со свежи пекарски производи. Целта на отворањето на новиот објект не е само проширување на продажната ...

На 25.јули во Тител се отвори нова, втора по ред продавница на „Гомекс“, на адреса Главна 12. По повод отворањето на малопродажниот објект, компанијата подготви промотивни активности, како што се попусти, дегустации и подароци за потрошувачите. Во новата продавница посебно се истакнуваат одделите со свежо овошје и зеленчук, како и пекарницата со свежи пекарски производи. Целта на отворањето на новиот објект не е само проширување на продажната ...

Финската компанија „Кеско“ објави дека во првата половина од годинава бележи пад на продажбата од 1,3% или на 5,9 милијарди евра. Оперативниот профит во овој период имал пад од 328,9 милиони евра од претходната година на 256,4 милиони евра, соопштуваат од компанијата. Кога се работи за вториот квартал, нето продажбата на ниво на групација изнесувала 3,1 милијарди евра, што е пад од 0,4% на годишно ниво. Споредбено, оперативниот профит за ...

Поради утврдени потенцијали ризици од употребата на мускулниот дел од желудникот на живината по здравјето на луѓето (можна контаминација со патогени – бактерии и вируси, присуство на токсини и друго), а со цел обезбедување на висок степен на заштита на јавното здравје и интересите на потрошувачите, Агенцијата за храна и ветеринарство ( АХВ) донесе решение за забрана за увоз и употреба на пилешки желудник наменети за човечка исхрана, во ...

„Кока - Кола“ ја зголеми годишната прогноза за пораст на продажбата и добивката, поради зголемување на побарувачката за газирани и енергетски пијалаци. Претходната прогноза за пораст беше меѓу 8 и 9%, а сега компанијата очекува порастот на продажбата да биде меѓу 9 и 10%. Покрај тоа, компанијата очекува добивката годинава да биде зголемена меѓу 5 и 6%, а претходната прогоноза за пораст беше помеѓу 4 и 5% Охрабрени сме од нашите резултати во ...

„Атлантик група“ во првата половина на 2024 година оствари приходи од продажба во износ од 512,5 милиони евра, што претставува раст од 11,5% во споредба со истиот период минатата година. Добивката пред камати, даноци и амортизација (EBITDA) порасна за 29,2% на 57,4 милиони евра, додека нето добивката порасна за 16,5% и изнесува 24,4 милиони евра. „Атлантик група“ продолжува да остварува одлични деловни резултати, при што растот на ...

„Атлантик група“ во првата половина на 2024 година оствари приходи од продажба во износ од 512,5 милиони евра, што претставува раст од 11,5% во споредба со истиот период минатата година. Добивката пред камати, даноци и амортизација (EBITDA) порасна за 29,2% на 57,4 милиони евра, додека нето добивката порасна за 16,5% и изнесува 24,4 милиони евра. „Атлантик група“ продолжува да остварува одлични деловни резултати, при што растот на ...

„Лидл“ најави планови за инвестирање во следните пет години на 1,5 милијарди фунти во британската месна индустрија за говедско месо. Како дел од својата стратегија за одржливост, компанијата ќе ги наградува британските производители за намалување на јаглеродот во производството и усвојување на регенеративни земјоделски техники со цел да се подобри биодиверзитетот, потрошувачката на вода и управувањето со земјиштето. Во партнерство со ...

„Кауфланд“ го прошири својот вегански асортиман „К тејк ит веги“, за речиси 20%, со што бројот на производи од овој асортиман пораснал за повеќе од сто. Како новитети во овој асортиман се веганскиот пармезан, лосос и веганските стапчиња од сирење, соопштуваат од компанијата. Нашата цел е да на секој купувач да му го обезбедиме вистинскиот производ за исхрана. Луѓето кои јадат веганска и вегетаријанска храна се важни и се група на купувачи кои ...

Просечната месечна исплатена нето-плата по вработен во мај годинава изнесува 41.252 денари и е за 13,1 отсто повисока отколку во мај 2023 година. Според податоците на Државниот завод за статистика, ваквото зголемување се должи, пред сѐ, на зголемувањето на просечната месечна исплатена нето-плата по вработен во секторите: образование за 19,6 отсто, уметност, забава и рекреација за 19 и јавна управа и одбрана; задолжително социјално осигурување за ...

„Шпар“ – Словенија во рамките на најновата кампања лансира рекламен спот кој е креиран со помош на вештачка интелигенција. Ова е првиот рекламен спот кои компанијата ќе ги лансира во следниот период а кои целосно ќе бидат креирани со помош на вештачка интелигенција. Спотовите се креирани со помош на програмите „Ранавеј 3“ и „Дрим машин“ додека во завршното уредување се користени алатки како „Мид џорнеј“, „Креа“ и „Магнифик“. Посветеноста на ...

Еден од клучните трендови што го обликуваат малопродажниот пазар во ОК е промената кон дигитализација. Овој тренд е поттикнат од зголеменото усвојување платформи за е-трговија, кои им овозможија на трговците да допрат до поширока база на потрошувачи и понуди. Пишува: Бобан Младеновски, менаџер за транспорт во „Теско“, Boban.Mladenovski@tesco.com Mалопродажбата во Обединетото Кралство доживеа значителни промени изминатата деценија, при што ...

По пазарните нарушувања што настанаа во текот на пандемијата на ковид-19, трошоците за живот, инфлацискиот притисок и геополитичките тензии низ светот, сосема е разумно што трговците се внимателни во врска со очекувањата за следната година. Но, се чини дека ситуацијата е нешто поинаква. Извор: „Делоит“ Поттикнати од можностите засновани на технологиите, особено со појавата на генеративната вештачка интелигенција, која може да ги редуцира ...

Како дел од иницијативата „Роад“, компанијата „Карго партнер“ во својот возен парк започна со тестирање на електрични камиони. Оваа иницијатива претходно беше лансирана во Австрија и Словачка, а на тестирањето сега се приклучи и Словенија. Компанијата ги тестира електричните камиони „Сканиа П25“ со тежина до 20 тони, кои се дизајнирани за употреба во локалниот, приградскиот и меѓуградскиот сообраќај. Батериите на камионите овозможуваат да се ...

Во првата половина на годината продажбата на шампањ е во драстичен пад, бидејќи граѓаните трошеа помалку, а трговците складираа залихи, велат производителите, наложувајќи им на лозарите да собираат помалку грозје што се користи за овој вид вино. На глобално ниво, производителите продале 106,7 милиони шишиња шампањ во периодот од јануари до јуни, што е за 15,2 отсто помалку од минатата година. Тешката глобална геополитичка и економска ситуација, ...

Темите за рециклирање, заштита на животната средина, како и одговорно консумирање алкохол беа во фокусот на „Апатинската пиварница“ на јубилејната 30. регата Дрина, на која повеќе од 2.000 учествуваа над 2.000 чамци кои се спуштаа од Перуќа до Рогачица. Една од главните цели на регатата е зачувување и унапредување на екологијата и природните убавини на реката Дрина, а во согласност со тоа, „Апатинска пиварница“ со години го свртува вниманието за ...

„Лидл“ – Словенија годинава повторно се приклучи на добротворната акција „Намигни му на сонцето“ која веќе 25.години ја организира Друштвото на пријатели на младите на Словенија. Оваа акција е насочена кон собирање на средства со цел да им се даде можност на децата со посебни потреби и нивните семејства да одат на летување. Во текот на јуни потрошувачите на социјалните мрежи имаа можност да ја споделат оваа акција со делење на производи од ...

Во првата половина од годианва доставата на сладолед преку апликацијата „Волт“ пораснала за 40 отсто во однос на истиот период од претходната година. Во јануари доставувачите од „Волт“ испорачале речиси 30 отсто повеќе сладолед отколку минатата година, додека во февруари порастот бил уште поголем. Според податоците на компанијата, сладоледот најчесто се испорачува за време на викенди од 17 до 19 часот, кога многумина бараат малку задоволство ...

Компанијата „Хајнекен“ – Хрватска е добитник на интерна награда „Консумер преференс квалити авард“ од матичната компанија „Хајнекен“. Оваа награда се доделува во рамките на мрежата на компанијата на основа на повратните информации од потрошувачите. Наградата во име на компанијата им беше врачена на директорката на секторот за маркетинг Ружица Рачиќ – Мршо и на директорот на секторот за продажба, Димитрис Кириазис. Тие го истакнаа задоволството ...

Во првата половина од годинава „Акшан“ пријави дека оствариле пораст на нето продажбата од 20,1% на годишно ниво, односно 6,2 милијарди евра. Нашите купувачи многу ги ценат сопствените брендови на компанијата поради нивниот квалитет и цените. Затоа континуирано инвестираме во квалитетот и одржливоста на овие производи. Почнавме да го надградуваме асортиманот на производи за заштита од сонце, а продолжуваме со нашата линија за чистење Spargo, ...

Брендот International Delight, кој што е во сопственост на компанијата „Данон“, најави лансирање на нова серија на производи инспирирани од култниот филм „Сам дома’. Се работи за кремови со вкус на топло чоколадо и маршмелоу, на колачи и со вкус на мока и мента. Покрај тоа, компанијата ќе лансира и ладно кафе со вкус на мока и мента. Новите производи ќе бидат лансирани во соработка со компанијата „20 центри студиос“ и на пакувањето ќе содржи ...

Брендот International Delight, кој што е во сопственост на компанијата „Данон“, најави лансирање на нова серија на производи инспирирани од култниот филм „Сам дома’. Се работи за кремови со вкус на топло чоколадо и маршмелоу, на колачи и со вкус на мока и мента. Покрај тоа, компанијата ќе лансира и ладно кафе со вкус на мока и мента. Новите производи ќе бидат лансирани во соработка со компанијата „20 центри студиос“ и на пакувањето ќе содржи ...

weather icon

Скопје

22ᴼ / 22ᴼ
0.51
43%
1013
weather icon

Белград

22ᴼ / 20ᴼ
1.54
58%
1011
weather icon

Загреб

21ᴼ / 19ᴼ
2.06
55%
1010
weather icon

Софија

19ᴼ / 19ᴼ
0.51
42%
1013
weather icon

Сараево

23ᴼ / 23ᴼ
1.8
50%
1012
weather icon

Љубљана

20ᴼ / 19ᴼ
0.45
60%
1012
weather icon

Атина

24ᴼ / 21ᴼ
3.13
45%
1011
weather icon

Тирана

21ᴼ / 21ᴼ
1.54
46%
1011
weather icon

Подгорица

20ᴼ / 20ᴼ
0.51
56%
1011
weather icon

Букурешт

24ᴼ / 22ᴼ
2.06
45%
1011
weather icon

Будимпешта

21ᴼ / 19ᴼ
1.79
55%
1010
weather icon

Истанбул

16ᴼ / 16ᴼ
2.06
63%
1013
Currency

61.525

Currency

54.091

Currency

71.7367

Currency

34.5439

Currency

39.0763

Currency

66.0828

Currency

7.40933

Currency

0.65821

Currency

0.37987

Currency

0.52443

Currency

1.42259

Currency

0.63344

Алуминиум

2.62

Кобалт

42.99

Никел

15411.50

Рутениум

20190.67

Калај

30.62

Сребро

1046.13

Злато

106834.23

Бакар

9.45

Паладиум

30350.30

Платина

30882.55

Родиум

173614.03

Цинк

2.52