
Скопје
9ᴼ /
9ᴼ



Апликацијата на „Шпар“ - Австрија, која беше лансирана пред само една година, ги воодушеви купувачите со својот иновативен пристап и одличната понуда. Оваа апликација која е фокусирана на штедење е идеална за за 2,5 милиони корисници кои ја користат. Корисниците на апликацијата се среќни што во неа можат да најдат многу информации и многу други дигитални начини за заштеда. За само дванаесет месеци, повеќе од 2,5 милиони луѓе веќе ја избраа и ја ...
Апликацијата на „Шпар“ - Австрија, која беше лансирана пред само една година, ги воодушеви купувачите со својот иновативен пристап и одличната понуда. Оваа апликација која е фокусирана на штедење е идеална за за 2,5 милиони корисници кои ја користат. Корисниците на апликацијата се среќни што во неа можат да најдат многу информации и многу други дигитални начини за заштеда. За само дванаесет месеци, повеќе од 2,5 милиони луѓе веќе ја избраа и ја ...
Американскиот трговец на мало „Волмарт“ ги зголеми прогнозите за продажба и профит по втор пат оваа година, со оглед на тоа што беше едно од омилените места на Американците за купување евтини основни работи. Од компанијата соопштуваат дека продажбата во вториот квартал е поттикната првенствено од силната побарувачка за свежа храна и висококвалитетно месо. Исто така, купувачите ја зголемија потрошувачката на производи за лична нега и убавина, а ...
„Алди“ ги користи зголемените цени на рестораните за да ги истакне своите приватни брендови за брза храна. Камионите на „Алди“, кои продаваат Алди -ќебапи, се на „патување“ низ неколку германски градови. Пишува: Себастијан Ренак, меѓународен ритејл аналитичар Камионите со храна на „Алди суд“ во моментов обиколуваат четири германски градови, нудејќи ќебапи со приватна етикета на трговецот на мало. Под слоганот „ќебапи за сите“, трговецот ...
„Лидл“ во Швајцарија ја претстави амбалажата со целулозна фолија за својата палета на органски сирења. Во партнерство со млекарницата „Хардегер касе“, компанијата ја заменува традиционалната пластична амбалажа со еколошка. Новото пакување од целулоза, во кое се сместени популарните органски сирења Alpstein и Usserrhödler, е направено од рециклирано дрво од шумите со сертификат „FSC“. Во производството на амбалажата не се вклучени фосилни ...
„Лидл“ во Швајцарија ја претстави амбалажата со целулозна фолија за својата палета на органски сирења. Во партнерство со млекарницата „Хардегер касе“, компанијата ја заменува традиционалната пластична амбалажа со еколошка. Новото пакување од целулоза, во кое се сместени популарните органски сирења Alpstein и Usserrhödler, е направено од рециклирано дрво од шумите со сертификат „FSC“. Во производството на амбалажата не се вклучени фосилни ...
„Лидл“ во Швајцарија ја претстави амбалажата со целулозна фолија за својата палета на органски сирења. Во партнерство со млекарницата „Хардегер касе“, компанијата ја заменува традиционалната пластична амбалажа со еколошка. Новото пакување од целулоза, во кое се сместени популарните органски сирења Alpstein и Usserrhödler, е направено од рециклирано дрво од шумите со сертификат „FSC“. Во производството на амбалажата не се вклучени фосилни ...
Централната Банка на Србија објави дека меѓугодишната инфлација во јули, според податоците на Републичкиот завод за статистика на Србија, изнесува 4,3 отсто, што е во насоката која е во согласност со проекциите на Народната банка на Србија. Како што се наведува, месечната инфлација во Србија во јули изнесувала 0,4 отсто, што е еднакво на просечните месечни остварувања од почетокот на годината. Се посочува дека месечната динамика на инфлацијата ...
Централната Банка на Србија објави дека меѓугодишната инфлација во јули, според податоците на Републичкиот завод за статистика на Србија, изнесува 4,3 отсто, што е во насоката која е во согласност со проекциите на Народната банка на Србија. Како што се наведува, месечната инфлација во Србија во јули изнесувала 0,4 отсто, што е еднакво на просечните месечни остварувања од почетокот на годината. Се посочува дека месечната динамика на инфлацијата ...
Во Европската унија лани се произведени 48,3 милиони тони компири, а најмногу во Германија, каде се произведени 11,6 милиони тони компир, што е 24 отсто од вкупното производство во ЕУ. Втор по големина производител на компир во ЕУ минатата година беше Франција со учество од 17,9 отсто, а трета Холандија со 13,4 отсто. Минатата година овие три земји учествуваа со мнозинство, поточно 55,4 отсто од вкупното производство на компир во Европската ...
Coca-Cola и Oreo ги здружија своите сили и претставија два нови производи во ограничена серија: Coca-Cola Oreo Zero Sugar и Oreo Coca‑Cola. Од компаниите наведуваат дека оваа соработка е инспирирана од најдобрите пријателство и има за цел да предизвика славење меѓу најдобрите пријатели. Овие производи ќе бидат достапни во ограничен период, а на почетокот на септември ќе се појават на 35 пазари низ светот, вклучувајќи ги пазарот во САД, Канада, ...
„Марс“ потврди дека го купува производителот на брендовите Cheez-It и Pringles „Келанова“ за договор вреден речиси 36 милијарди долари (32,7 милијарди евра), што претставува прави најголема зделка во индустријата за пакувана храна. „Марс“ ќе плати 83,50 долари (75,91 евра) по акција во готовинскиот договор за „Келанова“, а вредноста на акциите на „Келанова“ се зголемија за околу 8%. Како што пренесува „Ројтерс“, договорот е резултат на ...
Отворена нова продавница на „Јутро“ во Мионица, а до крајот на летото бројот на објектите во Србија на оваа малопродажна франшиза на „Метро“ ќе достигне педесет. Продажниот објект беше свечно го отворија новиот генерален диретктор на „Метро“ во Србија, Надир Каџи, директорот за продажба во „Метро“, Душан Чоловиќ, сопственикот на продавницата „Јутро“ и „Микула комерц“, Милинко Суботиќ со неговото семејство и претседателот на општината Мионица, ...
Трговскиот синџир „Студенац“ ќе добие кредит од Европската банка за обнова и развој (ЕБОР) во вредност од 40 милиони евра. Од компанијата соопштуваат дека овој кредит ќе биде наменет за аквизции на одредени прехранбени синџири како и за нови инвестиции. Со кредитот ќе се поддржат настојувањата на компанијата за нејзино проширување и работење како и дополнително ќе ја унапреди ефикасноста и профитабилноста, соопштуваат од ЕБОР. Проектот, исто ...
Големите малопродажни синџири треба да купуваат од домашни добавувачи и производители, особено кога станува збор за земјоделски и сточарски производи - ова е еден од главните заклучоци од денешната средба на директорката на компанијата „Делез„ – Србија, Горица Јововиќ, нејзините соработници и министерот за земјоделство, шумарство и водостопанство на Србија, Александар Мартиновиќ. На средбата беше посочено дека покрај намалувањето на обемот на ...
Големите малопродажни синџири треба да купуваат од домашни добавувачи и производители, особено кога станува збор за земјоделски и сточарски производи - ова е еден од главните заклучоци од денешната средба на директорката на компанијата „Делез„ – Србија, Горица Јововиќ, нејзините соработници и министерот за земјоделство, шумарство и водостопанство на Србија, Александар Мартиновиќ. На средбата беше посочено дека покрај намалувањето на обемот на ...
Најновите податоци на „Евростат“ потврдуваат дека многу работи се поскапи во Хрватска отколку во другите земји, особено храната, телекомуникациските услуги и електрониката. Нешто изненадувачки се секторите во кои Хрватска има поевтини цени. Кога се вели дека цените се на ниво на просекот на Европската унија, граѓаните знаат дека таквата стока е скапа. Но, кога ќе ги споредиме резултатите од истражувањето на цените на повеќе од 2.000 намирници и ...
Две години по пандемијата со ковид, во германското општество се води дебатата дали да се работи од дома или не. Многу од германските компании планираат да ги укинат „домашните канцеларии“. Од компаниите од ИТ секторот 82% од вработените најмалку еднаш неделно работат од дома, додека во производниот сектор овој удел на вработени е 48% покажало истражувањето на Институтот за економски истражувања „Зев“, кое е достапно преку агенцијата „Дпа“. ...
Дистрибуцијата како клучна алка во глобалната економија, преку која се поврзуваат производителите и крајните корисници, опфаќа широк дијапазон на специјализирани операции кои се детерминирани од брзиот технолошки напредок и динамиката на пазарот. Годинава дистрибутерите ќе се соочат со предизвици кои ќе направат трансформација во дистрибутивните системи, кои пред сѐ, ќе фокусирани на примената на автоматизацијата и роботиката, па сѐ до ...
Според најновото истражување на „Прицер“, околу 65% од купувачите во Обединетото Кралство делумно или целосно пазарувале во „Алди“ и „Лидл“. Истражувањето покажало дека и покрај „агресивните“ намалување и подобрувањето на понудите за лојалност во супермаркетите, купувачите продолжуваат да се префрлаат кај дисконтите во потрага по подобри понуди. Во ова истражување било опфатени 1.000 испитаници и било откриено дека процентот кај оние кои ...
Трговската компанија „Дис“ го отвори својот прв продажен објект во Ужице, кој се наоѓа во центарот на градот на улицата Кнез Лазар, 31-37. Продажниот објект на „Супер Дис“ е на површина од 412 квадратни метри и тој ќе донесе ново искуство во купувањето за сите жители на градот, соопштуваат од „Дис“. Во понудата на маркетот има богат избор на производи од цела Србија и регинот, како и увозни артикли. Исто така, во асортиманот има и над 700 ...
Според најновите податоци на „Евростат“, земјите на членки ЕУ во 2023 година произвеле 34,3 милијарди литри пиво, вклучувајќи 1,8 милијарди литри пиво што содржи помалку од 0,5% алкохол или без алкохол. Исто така, податоците покажуваат дека производството на пиво во ЕУ паднало за 5%, или 1,7 милијарди литри во однос на 2022 година. Производството на безалкохолно пиво е зголемено за 13,5% во однос на претходната година или за 0,2 милијарди литри. ...
Руските власти го одбија договорот на компаниите „Аб Инбев“ и „Анадолу Ефес“, според кој водечкиот производител на пиво го продаде својот удел како дел од заедничката партнерска инвестиција во Русија. „Аб Инбев“ која е најголема светска пиварница според обемот, во април 2022 година соопшти дека ќе продаде свој удел на „Анадолу Ефес“ за да излезе од Русија после започнувањето на војната во Украина. Договорот помеѓу двете компании требаше да биде ...
Соработката на „Лидл“ – Србија со Црвениот крст, која започна со отворањето на првите продавници на „Лидл“ во Србија, преку која се реализираа бројни проекти, веќе станува традиција. Оваа година компанијата му донираше 1.800.000 динари на Црвениот крст -Србија, со цел да го поддржи доброволното дарување на крв и дополнително поддржа бројни доброволни акции за доброволно дарување крв во различни градови во Србија во текот на јуни, јули и август ...
„Ахолд Делез“ пријави пораст од 4,5% на продажбата во Европа во првата половина од годинава. Нето приходите од продажба во првата половина од годината изнесуваат 17,25 милијарди евра во работењето на групацијата во Европа, што ги вклучува операциите во Холандија, Белгија, Србија, Грција, Чешка и Романија. Продажбата преку интернет во овој период е зголемена за 9,1%, а оперативните приходи од работењето во Европа пораснаа за 17,4%. Во Европа, ...
Според базата на интернет податоци за индексот на трошоците за живеење„Нумбео“ кои се објавуваат на секои шест месеци, утврдено е во првата половина од годинава Женева има највискота оценка за трошоците за живеење. На второто место се најде Цирих, а на третото место е Њујорк, информираат од „Скај њуз“, а пренесува „Пословни.хр“. За изненадување на сите, главниот град на Велика Британија, Лондон овој пат не е во првите десет градови на листата, ...
Повторно се отворени вратите на реновираниот маркет на „Конзум“ во Бихаќ, а од компанијата соопштуваат дека реновирањето на продажниот објект е дел од процесот на унапредување на продажната мрежа кое во континунитет се спроведува во Босна и Херцеговина. Последниот во низата целосно реновирани маркети на „Конзум“ – БиХ е на оној во Бихаќ, кој е лоциран на адресата Босанска бб, кој сјае во нов и уште поубав амбиент со проширен и унапреден ...
Оваа недела промотивната понуда на „Лидл“ - Словенија е побогата за два нови оджливи вегански производи Juicy Marbles од словенечката компанија „Бево“. Имено, се работи за веганскиот стек и ребра кои се од раститтелно потекло кои се најреална замена за месо. Нашата цел е да создадеме исклучително вкусни и богати со хранливи материи месни производи од растително потекло, кои на љубителите на кулинарството им овозможуваат различни начини на ...
Козметичката компанија „Лореал“ ќе купи 10% од уделите на големите акционери во швајцарската компанија за нега на кожа „Галдерма“. Оваа швајцарска компанија првобитно е основана како заедничка компанија на „Нестле“ и „Лореал“ и на швајцарската берза почна да тргува на крајот на март со раст на вредноста на акциите. Ова е амбициозен чекор на „Лореал“ и доследен на нашата мантра „зграпчи го она што започнува“, што ни овозможува да го истражиме ...
Трговската компанија „Лента“ ги објави клучните деловни и финансиски резултати кои ги оствари во вториот кваратал од годинава. Овие резултати ги опфаќаат показателите од 02.10.2023 година за малопродажбата на локалниот синџир „Монетка“. Продажбата на компанијата пораснала за 59,7% на годишно ниво или на 211,6 милијарди рубљи. Малопродажбата изнесувала 209,9 милијарди рубљи, што е зголемување од 62% во однос на истиот период од претходната ...