Македонската компанија „Виталиа“ официјално почна со продажба и на унгарскиот пазар. Како што соопштуваат од компанијата, на унгарските потрошувачи им се понудени три продукт-линии: гранола без додаден шеќер, протеинска гранола и кето-гранола. Производите се достапни и преку платформите Kifli.hu, Bioboro.hu и Reformhaz.hu. Потрошувачките навики во Унгарија последниве години се менуваат – сѐ повеќе луѓе избираат свесен пристап кон исхраната, ...

Во време кога вкусот, здравјето и одржливоста сè почесто се спојуваат во една точка, јасно е дека индустријата за пијалаци и течна храна поминува низ драматична трансформација. Од поздрави верзии на алкохолни и газирани пијалаци со помалку шеќер, преку млека на растителна основа, до безалкохолни коктели и протеински смути, тркајќи се со неминовните промени, оваа индустрија самата го редефинира она што го пиеме. Пишува: Властимир Стојановиќ, ...

Германската министерка за економија Катарина Рајхе патува во Вашингтон на разговори со кои Европската унија се обидува да избегне нови царини во трговијата со САД. Таа на 21 јуни ќе се сретне со претставници од администрацијата на претседателот Доналд Трамп и американскиот бизнис-сектор. Нејзината посета следи по состанокот на новиот германски канцелар Фридрих Мерц со Трамп во Белата куќа. Германското министерство за трговија соопшти дека Рајхе ...

Германската министерка за економија Катарина Рајхе патува во Вашингтон на разговори со кои Европската унија се обидува да избегне нови царини во трговијата со САД. Таа на 21 јуни ќе се сретне со претставници од администрацијата на претседателот Доналд Трамп и американскиот бизнис-сектор. Нејзината посета следи по состанокот на новиот германски канцелар Фридрих Мерц со Трамп во Белата куќа. Германското министерство за трговија соопшти дека Рајх ...

„Карфур“ и „Кока Кола“ потпишаа договор со кој имаат за цел да го намалат отпадот од амбалажа и емисиите на јаглерод диоксид преку враќање на стаклена амбалажа, програми за собирање амбалажа од потрошувачите и развој на канали за рециклирање. Трговскиот синџир во Франција започна иницијатива за склучување нефинансиски договори со дистрибутерите со цел зајакнување на одржливоста, а првиот таков Бизнис-план поврзан со одржливост (SLBP) е развиен ...

Бразилската филијала на компанијата „Нестле“ планира до 2028 година да инвестира околу 1,1 милијарда евра во проширување на производството, модернизација на фабриките и одржливи практики, и покрај предизвиците на пазарот. Како што пренесува „Есммагазин“, најголемите инвестиции ќе бидат во кондиторскиот сектор – ќе се проширува фабриката во Вила Веља за производство на чоколади, бомбони и „чокобисвит“. Во сегментот на кафе, се планира проширување ...

На почетокот на јуни, сајбер напад ја принуди компанијата „Јунајтед натурал фудс“ (УНФИ), главниот дистрибутер за „Хол фудс маркет“, да ги исклучи своите системи и да ја прекине испораката кон повеќе од 30.000 продавници низ Северна Америка. Речиси две недели подоцна, компанијата сè уште работи со ограничен капацитет, потпирајќи се на рачни процеси. Ова не беше помал дефект, туку сериозен удар врз дигиталната инфраструктура на ланецот за ...

„Кам“ е македонскиот бр. 1 малопродажен синџир, кој продолжува да го поддржува развојот на македонската економија преку соработка со голем број домашни производители и пласман на нивните производи на домашниот пазар како и во регионот. „Кам“ соработува со повеќе од 160 домашни производители, а на македонскиот пазар во 2024 година пласирал домашни производи во вредност од над 113 милиони евра. Речиси 3 милиони евра е извозот што во 2024 година го ...

Во првиот квартал од 2025 година, просечната цена на земјоделските производи во Европската Унија пораснала за 2,6%, што претставува втор последователен квартал на раст на цените, објави „Еуростат“. Просечната цена на добрата и услугите користени во земјоделството, а кои не се поврзани со инвестиции – како што се енергенсите, ѓубривата и добиточната храна – исто така бележи благ пораст (за 0,2%). Ова е прв раст на цените на земјоделските инпути ...

Најголемиот синџир на продавници за брзо купување во светот, „7-Елевен“, се подготвува за стратешко проширување во Европа, со амбициозни цели и докажана глобална деловна формула. Во централна Европа, Полска е една од клучните земји во фокусот. Продавницата во центарот на Стокхолм дава увид во најновата визија на овој трговец кога станува збор за компактни, прехранбено ориентирани формати за урбана средина. Автор: Себастијан Ренак, меѓународен ...

Компанијата „Крафт Хајнц“ објави дека повеќе нема да лансира нови производи на американскиот пазар кои содржат FD&C бои (прехранбени, фармацевтски и козметички вештачки бои), и планира да ги отстрани преостанатите од постојното портфолио до крајот на 2027 година. Во моментов, околу 90% од производите на „Крафт Хајнц“ во САД веќе не содржат FD&C бои (мерено по нето-продажба). За помалиот број производи кои сè уште ги содржат, компанијата ...

Милена Вушак е именувана за нова членка на Управниот одбор на „Краш“, наследувајќи го Марио Милер, кој неодамна ја напушти оваа функција. Вушак е поврзана со „Краш“ од 2020 година, кога ја презеде улогата на советничка на Управата, со фокус на маркетинг и продажба. Во текот на тој период таа беше насочена кон зајакнување на позицијата на брендовите на „Краш“ на домашниот и странските пазари, развој на нови канали и оптимизација на постојните ...

Во рамки на конференцијата „La Mañanera del Pueblo“, Ориол Боноклоча, извршен директор на компанијата „Хајнекен“ - Мексико, најави нова инвестиција на компанијата во оваа држава. Тука сме за да ја потврдиме нашата посветеност на Мексико. Со голема гордост ја споделуваме нашата намера да инвестираме 2,7 милијарди долари, почнувајќи од оваа година па сè до 2028 година, со визија фокусирана на раст, иновации, одржливост и незаборавни искуства, ...

Малопродажбата во Соединетите Американски Држави неочекувано опадна во мај, повеќе отколку што предвидуваа аналитичарите, главно поради намалената куповина на автомобили, откако почетниот бран купувања поттикнат од стравот од можно зголемување на цените поради царините стивна. Сепак, потрошувачката на граѓаните останува стабилна благодарение на растот на платите. Според податоците на Бирото за попис на населениетопри Министерството за трговија ...

Компанијата „Кока Кола Хбц“ - БиХ, заедно со своите партнери „Конзум“ - БиХ и „Супер картица“ со брендот Pika Kartica, ја продолжуваат својата долгорочна соработка во рамките на проектот „Рециклирај ме. Подари ми нов живот“, кој е посветен на заштита на животната средина и развој на култура на одговорно отстранување на пластичната амбалажа. Новата фаза од проектот и можноста за развој на поодговорни навики започнува на 14 јуни и ќе трае до 19 ...

„Карфур“ за оваа година планира да го удвои своето присуство во Шпанија со отворање на 100 нови продавници и создавање на 700 нови работни места. Овој потег е дел од пошироката стратегија за проширување на компанијата „Карфур“, која од 2019 година има отворено 691 продавница, со што стана лидер во отворање на нови објекти, достигнувајќи над 1.600 продавници – инвестиција вредна 150 милиони евра, пренесува списанието „Есм“. Овој пристап ...

Трговскиот синџир, во соработка со финската компанија „Токмани“ ја отвори првата продавница во Финска, во градот Јлојарви. Новата продавница „Еурошпар“, која го означува враќањето на брендот „Шпар“ во Финска по речиси дваесет години, нуди широк асортиман на прехранбени производи достапни на едно место. Во Финска, концептот на „Еурошпар“ и неговиот живописен изглед се базираат на меѓународниот формат и елементи на „Еурошпар“, кои се развиени во ...

„Карфур“ за оваа година планира да го удвои своето присуство во Шпанија со отворање на 100 нови продавници и создавање на 700 нови работни места. Овој потег е дел од пошироката стратегија за проширување на компанијата „Карфур“, која од 2019 година има отворено 691 продавница, со што стана лидер во отворање на нови објекти, достигнувајќи над 1.600 продавници – инвестиција вредна 150 милиони евра, пренесува списанието „Есм“. Овој пристап ...

Еден од водечките малопродажни синџири во Хрватска, „Томи“, потпиша стратешки и ексклузивен договор за соработка со италијанската организација „Кооп италиан фуд“ (КИФ), со што обезбедува увоз и продажба на повеќе од 600 производи од приватните брендови на овој италијански бренд. Со ова партнерство, кое се реализира без посредници, „Томи“ ја зацврстува својата позиција на пазарот, а на хрватските потрошувачи им носи автентични вкусови од Италија ...

Еден од водечките малопродажни синџири во Хрватска, „Томи“, потпиша стратешки и ексклузивен договор за соработка со италијанската организација „Кооп италиан фуд“ (КИФ), со што обезбедува увоз и продажба на повеќе од 600 производи од приватните брендови на овој италијански бренд. Со ова партнерство, кое се реализира без посредници, „Томи“ ја зацврстува својата позиција на пазарот, а на хрватските потрошувачи им носи автентични вкусови од Италија ...

Во Штип денеска се одржа информативен ден за запознавање на јавноста со мерките од Оперативниот план за активните програми и мерки за вработување и услуги на пазарот на трудот за 2025 година. Пред претставниците од стопанските комори, здруженија на млади и голем број на заинтересирани граѓани, пратеници и претставници на локалните самоуправи од Штип и регионот, мерките од планот ги презентираа заменик-министерот за економија и труд, Марјан ...

Огромни промени со невидено темпо. Во центарот на огромните промени во автомобилската индустрија се наоѓа потрошувач со брзо променливи очекувања во поглед на искуството со мобилност. Извор: „Делоит“ Глобалната автомобилска индустрија доживува огромни промени со невидено темпо. Во центарот на оваа промена се наоѓа потрошувач со брзо променливи очекувања во поглед на искуството со мобилност. Лојалноста кон брендот е во центарот на вниманието ...

Речиси две децении кризни ситуации по различни основи во глобални рамки, во кои формите на неизвесност и предизвиците за вкупното економско функционирање во континуитет надвиснуваат и претставуваат закана за порастот и развојот на државата. И во сите тие ситуации македонската економија има еден континуиран тренд - стануваме сè поголеми зависници од увоз на храна, производи, репроматеријали однадвор. Под притисок на ценовните влијанија домашното ...

Британскиот синџир на продавници „Паундленд“ е продаден за симболичен износ од една фунта на американската инвестициска компанија „Гордон брадерс“. Новите сопственици планираат реструктурирање, кое може да доведе до затворање на 100 продавници од вкупно 825 низ Обединетото Кралство. Компанијата вработува околу 16.000 лица. Претходниот сопственик, полската компанија „Пепко“, реши да се повлече од овој сегмент поради пад на продажбата и раст на ...

Буџетскиот дефицит и јавниот долг се термини кои во последните години стануваат сè почесто повторувани, но не и докрај разбрани од граѓаните. Последниот Договор со Велика Британија повторно ја актуализира дилемата околу економската стабилност на државата. Пишува: Горан Теменугов Оптимизмот наспроти реалноста Министерката за финансии Гордана Димитриевска Кочоска неодамна изрази оптимизам дека буџетскиот дефицит нема дополнително да се зголемува, ...

Малопродажниот синџир „Волмарт“ најави проширување на својата услуга за испорака со дронови на уште пет нови градови, Атланта, Шарлот, Хјустон, Орландо и Тампа. Со тоа, „Волмарт“ станува првиот малопродажен синџир што вовел достава со дронови во пет американски сојузни држави: Арканзас, Флорида, Џорџија, Северна Каролина и Тексас. Гледајќи во иднината, доставата со дронови ќе остане клучен дел од нашата посветеност за редефинирање на ...

Изминативе 5 години ќе запаметени во историјата како период на светска пандемија, пад на западните економии и демократии и глобална потрага по нов баланс и светски поредок. Дали компаниите ќе останат исти како што беа досега? Дали ќе ги задржат истите свои флоскули за мисија и визија, организациски структури и број на вработени? Дали растот на економиите во светот ќе биде можен на ист начин како што се практикуваше со децении и векови наназад? ...

Премиерот Христијан Мицкоски денеска во изјава за медиумите најави дека наскоро ќе има предлог-решение за ублажување на растот на цените на прехранбените производи. Се консултираме со екпертската јавност, следиме што се случува со однесувањето на трговците, производителите, дистрибутерите и на ланците на трговци така што ова е еден сериознен процес во којшто сериозно навлегување и мислам дека многу скоро ќе излеземе со предлог решение, изјави ...

„Асда“ најави дека двојно ќе го зголеми возниот парк со електрични возила со кои на купувачите им се доставуваат производи до дома. Со зголемување на бројот на ваквите возила на 194, компанијата продолжува да инвестира во намалување на емисиите на стакленички гасови. Од овој месец, „Асда“ ќе инвестира 1,3 милиони фунти за пуштање во употреба на дополнителни 112 електрични доставни возила, како и за инсталација на полначи за тие возила во ...

Според најновите податоци на „Кантар“, групацијaта „Карфур“ забележа најголем раст на пазарниот удел во Франција во периодот од четири недели заклучно со 18 мај, со пораст од 2,1% , пренесува магазинот „ЕСМ“. По „Карфур“ следуваат „Лес Моускетерс“, кои го зголемиле својот пазарен удел за 1%, и „Ошан ритејл“ со раст од 0,4%. Ефектите од аквизициите делумно придонеле за растот на пазарниот удел кај сите три компании, информираат од „Кантар“. ...

weather icon

Скопје

6ᴼ / 6ᴼ
0.51
93%
1016
weather icon

Белград

10ᴼ / 10ᴼ
3.6
65%
1012
weather icon

Загреб

12ᴼ / 9ᴼ
0.51
74%
1010
weather icon

Софија

3ᴼ / 3ᴼ
0.51
81%
1016
weather icon

Сараево

6ᴼ / 6ᴼ
2.56
72%
1017
weather icon

Љубљана

11ᴼ / 9ᴼ
2.57
97%
1010
weather icon

Атина

18ᴼ / 16ᴼ
3.13
90%
1014
weather icon

Тирана

10ᴼ / 10ᴼ
2.06
82%
1014
weather icon

Подгорица

9ᴼ / 9ᴼ
2.57
81%
1014
weather icon

Букурешт

6ᴼ / 4ᴼ
3.09
89%
1016
weather icon

Будимпешта

10ᴼ / 8ᴼ
5.14
54%
1012
weather icon

Истанбул

12ᴼ / 12ᴼ
1.54
54%
1017
Currency

61.6038

Currency

52.8195

Currency

70.9415

Currency

34.3171

Currency

37.6529

Currency

66.6022

Currency

7.41233

Currency

0.64899

Currency

0.3504

Currency

0.52594

Currency

1.25912

Currency

0.60183