
Скопје
8ᴼ /
8ᴼ



Трговскиот синџир „Студенац“ ја отвори својата прва pop up продавница во Славонија, во рамките на осијечкиот базен „Копакабана“, познат како „Копика“. Продавницата овозможува практичну купување, без потреба да се напушти базенот. Овој формат овозможува на купувачите брза и едноставна набавка на сè што им е потребно за целодневен престој на базенот, соопшти компанијата. Овој концепт е идеален за ваква локација бидејќи сега сè што ви треба во ...
Според шпанските медиуми, германскиот дисконтер „Алди“ го проширува своето присуство во Шпанија со отворање на 20 нови продавници до крајот на 2025 година, главно во Андалузија, Каталонија и Валенсијанската заедница. Ова проширување е дел од поширока стратегија на компанијата, со цел до 2025 година да ја надмине бројката од 500 продавници, при што „Алди“ само во последните три години отворил 127 продавници – 42 во 2022, 48 во 2023 и 37 во 2024 ...
Компанијата „Крафт Хајнц“ објави дека постигнала договор за продажба на своето работење со детска и специјализирана храна во Италија на компанијата „ЊуПринцес“. Во рамките на договорот, „ЊуПринцес“ ќе ги преземе детските брендови Plasmon, Nipiol и Dieterba, како и брендовите за специјализирана храна Aproten и Biaglut. Договорот ги вклучува и фабриката на „Крафт Хајнц“ во Латина (регионот Лацио), која произведува производи за некои од овие ...
Во светот на потрошувачката економија, глобалниот раст е честа амбиција – но сè почеста потреба. Компаниите што произведуваат храна и FMCG производи се сè повеќе изложени на нови пазари, различни културни контексти и варијабилни очекувања. Она што некогаш беше „дома“ веќе одамна е дел од регион, а регионалното се стреми кон глобално. Но што значи навистина да се биде глобален бренд – не на хартија, туку во очите на потрошувачот? Пишува: Искра ...
Групацијата „Бери Калебаут“ во првите девет месеци од фискалната 2024/25 година оствари обем на продажба од 1,6 милиони тони, што претставува пад од 6,3% во споредба со истиот период минатата година. Во третиот квартал, обемот на продажба опадна за 9,5%, бидејќи многу нестабилното пазарно опкружување влијаеше на однесувањето на купувачите, особено поради неизвесноста околу царините во Северна Америка и последиците од приоретизирањето во ...
Групацијата „Бери Калебаут“ во првите девет месеци од фискалната 2024/25 година оствари обем на продажба од 1,6 милиони тони, што претставува пад од 6,3% во споредба со истиот период минатата година. Во третиот квартал, обемот на продажба опадна за 9,5%, бидејќи многу нестабилното пазарно опкружување влијаеше на однесувањето на купувачите, особено поради неизвесноста околу царините во Северна Америка и последиците од приоретизирањето во ...
„Лидл“ го презема следниот чекор во трансформацијата на искуството при купување во своите продавници во Велика Британија, со лансирање на нова функција за „самостојно скенирање“ преку апликацијата за лојалност Lidl Plus. Воведувањето на оваа опција ќе им овозможи на купувачите да ги скенираат производите додека купуваат, да ја следат потрошувачката и заштедата во реално време, и брзо да ја завршат со купување на самопослужувачките каси, сето тоа ...
Воведувањето царини од 30 отсто на извозот од Европа во САД би било катастрофално за францускиот сектор на вина и жестоки пијалаци, соопшти локалниот синдикат на земјоделци. Тоа би била катастрофа за целиот сектор, во ситуација во која вината и жестоките пијалаци веќе се соочуваат со огромни тешкотии,се наведува во соопштението, пренесува „Сибиз“. Претседателот на САД, Доналд Трамп, најави воведување царина од 30 отсто на стоки од Европската ...
Цените на производите и услугите за лична потрошувачка во јуни 2025 година, во однос на мај 2025 година, во просек се зголемени за 0,9%. Потрошувачките цени во јуни 2025 година, во споредба со истиот месец од претходната година, се зголемени за 4,6%, а во споредба со декември 2024 година се зголемени за 2,6%, во просек. Гледано по главни групи на производи и услуги класифицирани според намената на потрошувачката, во јуни 2025 година, во однос ...
Трговскиот синџир „Шпар“ отвори нов маркет во рамки на неодамна отворениот трговски центар Park & Shop во Дуго Поље. Супермаркетот се простира на површина поголема од 1.000 квадратни метри и на потрошувачите им нуди широк асортиман на прехранбени и непрехранбени производи, соопшти компанијата. Меѓу посебните предности на супермаркетот се издвојуваат одделенијата за месо и риба, како и топлата кујна со разновидна понуда на оброци кои се ...
„Данон“ соопшти дека успешно ја заврши аквизицијата на мнозинскиот удел во компанијата „Кејт фармс“, брзорастечка компанија со широк асортиман на растителни, органски производи наменети како за медицински, така и за секојдневни потреби. Со обединување на брендови како што се Kate Farms, Nutricia, Real Food Blends и Functional Formularies, заедничкиот бизнис ќе допре до поголем број пациенти, потрошувачи и здравствени работници во Северна ...
„Теско“ најави значително засилување на ирскиот пазар со отворање на 400 нови работни места низ целата земја, како дел од инвестиција вредна 40 милиони евра. Инвестицијата ќе биде насочена кон проширување на работењето на овој малопродажен синџир преку отворање на 10 нови продавници на национално ниво во текот на наредните 12 месеци. Овие нови работни места ќе го зголемат бројот на постојано вработени во компанијата во Ирска на повеќе од 13.500 ...
Групацијата „Кампари“ постигна договор за продажба на брендовите Cinzano и Frattina вреден 100 милини евра, на приватната италијанска компанија „Каффо груп 1915“, која е сопственик на познатиот горчлив ликер Vecchio Amaro del Capo. Од компанијата соопштија дека оваа трансакција претставува значаен чекор во стратегијата на групацијата, чија цел е поедноставување на работењето и создавање простор за посилен фокус на основните брендови. Продажбата ...
„Атантик Дрога Колинска“ која е дел од „Атлантик група“, поднесе обврзувачка понуда за купување на компанијата „Осем“ со седиште во Мурска Собота, која беше прифатена од продавачот (Мирослав Флисар). „Осем“ работи со производство и продажба на месни намази и преработки, а во сопственост го има брендот Kekec и производствена локација во Мурска Собота, Словенија. Компанијата во 2024 година остварила приходи од шест милиони евра. Реализацијата на ...
Според првичните проценки на „Евростат“, во мај 2025 година, во споредба со април 2025, сезонски прилагодениот обем на малопродажба се намалил за 0,7% во еврозоната и за 0,8% во ЕУ. Во април 2025, малопродажбата се зголемила за 0,3% во еврозоната и за 0,8% во ЕУ. Во споредба со мај 2024 година, календарски прилагодениот индекс на малопродажба во мај 2025 година е зголемен за 1,8% во еврозоната и за 1,9% во ЕУ. По сектори во мај (во однос на ...
„Сту.маркет“, кој работи во рамки на трговскиот синџир „Kea“, кој неодамна го презеде „Студенац“, продолжува со проширување на својата малопродажна мрежа низ Словенија, со отворање на нова продавница во Добово, во општината Брежице. На 79 квадратни метри продажен простор, на купувачите им е достапна позната и внимателно осмислена понуда, од свежи намирници до брзи оброци како хот дог и сендвичи. За пријатно купувачко искуство се грижи тим од ...
Производителот „Фереро“ ќе ја преземе компанијата „ВК Келог“ во зделка вредна околу 3,1 милијарда долари, бидејќи производителот на житарки се соочува со опаѓање на побарувачката поради упорно високата инфлација. „Фереро“ им понуди на акционерите на „Келог“ по 23 долари за акција, што претставува премија од 31% во однос на последната затворачка цена на акцијата. Во четвртокот акциите на производителот на житарки пораснаа за 30,4% и достигнаа ...
Според неофицијални информации на порталот BiznisInfo.ba, првите продавници на „Лидл“ во Босна и Херцеговина би можеле да бидат отворени кон крајот на наредната година. Како што пренесува порталот, изградбата на централниот дистрибутивен центар во Лепеница, во близина на Сараево, вреден околу 100 милиони евра, е прикрај. Овој клучен објект треба да биде завршен до крајот на оваа година. Од друга страна, германската компанија веќе ја заврши ...
Белград стана побогат со уште еден современ „ДТЛ Персу маркет“, кој се наоѓа на адреса Руди Чајавец, 39. Ова е воедно 15. малопродажен објект на овој трговски синџир во главниот град на Србија. На површина од 270 квадратни метри, новиот маркет нуди внимателно смислен продажен простор, дизајниран така што ги следи потребите на современиот потрошувач, но воедно ја задржува топлината и препознатливиот дух на „Персу“ удобно „соседско“ купување со ...
Шпанскиот трговски гигант „Меркадона“ официјално го пушти во употреба својот нов логистички центар во Алмеирим, што претставува најголема инвестиција на компанијата досега во Португалија, вредна 290 милиони евра. Во изградбата на објектот учествуваа над 700 компании, а во текот на отворањето присуствуваа високи државни претставници од Португалија и Шпанија, меѓу кои министерот за економија Мануел Каштро Алмеида, како и амбасадорот на Шпанија во ...
Сојузот на стопански комори на Македонија (ССКМ) информира дека седница на Управниот одбор, едногласно беше донесена одлука за именување на Пенка Мукаетова за нов Потпретседател на ССКМ. Оваа одлука претставува дел од обновата на раководните структури на Сојузот со цел да се обезбеди стабилно, легитимно и професионално функционирање. Со својот досегашен ангажман и углед во деловната заедница, Пенка Мукаетова претставува значаен фактор за Сојузот ...
Новиот извештај во рамките на рубриката „Посета на продавница“ нуди визуелен увид во уникатниот малопродажен концепт на „Ла кокос“, најбрзо растечкиот оператор на хипермаркети во Романија и неодамнешна мета на аквизиција од германската групација „Шварц“. Пишува: Себастијан Ренак, меѓународен ритејл аналитичар За разлика од традиционалните формати, „Ла кокос“ комбинира стоки во големи количества со индустриски, поедноставен распоред на ...
Кинеската интернет-платформа „Тему“ наводно се подготвува за значително проширување на својата понуда на прехранбени производи во Европа, вклучувајќи и продажба на европски прехранбени производи. Според пишувањето на медиумите, „Тему“ планира значително да ја прошири својата работа со прехранбени производи во Европа и да продава европски прехранбени производи. Од компанијата за австриската новинска агенција APA потврдиле дека платформата „Тему“ ...
Компанијата „Универекспорт“ отвори нов малопродажен објект на адреса Ќирпанова 14 во Нови Сад. Ова е 42-ра продавница на овој трговски синџир во градот, а 210. маркет во целата малопродажна мрежа на најголемиот домашен трговски синџир. Новиот продажен простор, со површина од 345 квадратни метри, е уреден според современи малопродажни стандарди и е опремен така што на потрошувачите им нуди брзо, едноставно и пријатно искуство при купувањето. На ...
Голем дел од претпријатијата се незадоволни од работењето во првата половина од годината, покажа анкета на Германското трговско здружение (ХДЕ) во која учествуваа околу 650 компании. Нешто повеќе од половина од трговците изјавиле дека нивната деловна ситуација се влошила во првото полугодие во споредба со истиот период во 2024 година. Една третина не забележала никаква промена, додека само 16 отсто пријавиле подобрување. Речиси три четвртини од ...
Уделот на Кина во американскиот увоз падна на 7,1 отсто во мај, што претставува најниско ниво од 2001 година, според трговските податоци објавени од Заводот за статистика на САД. Ова е за 4,3 процентни поени помалку во однос на истиот период минатата година и е дел од долгорочниот пад што започна за време на првиот мандат на претседателот Доналд Трамп. Уделот на Кина во увозот на стоки во САД неодамна изнесуваше високи 14,8 отсто во септември ...
Компанијата „Дел Монте“ која е еден од најголемите производители и дистрибутери во САД објави дека започнува процес на продажба со цел максимизирање на вредноста, како дел од поширока стратегија за преструктурирање на билансот на состојба. За спроведување на овој процес, компанијата и одредени нејзини поврзани субјекти и подружници започнаа доброволна постапка според Поглавје 11 од Законот за стечај во Стечајниот суд на САД за округот Њу Џерси. ...
Холандската компанија „Џамбо“ во првата половина од својата финансиска 2025 година пријави пораст на прометот од 3,7%, достигнувајќи 5,8 милијарди евра, во споредба со истиот период претходната година. Синџирот супермаркети ги жнее првите плодови од новата комерцијална стратегија што започна на почетокот на вториот квартал од 2025 година. Засилениот фокус на потрошувачите, продавниците и асортиманот е главен двигател на зголемениот број купувачи ...
Според прогнозата на „Адоб аналитикс“, оваа недела се очекува дека онлајн потрошувачката ќе достигне 23,8 милијарди долари кај американските трговци за време на 96-часовниот настан „Амазон прајм деј“. Гигантот за е-трговија „Амазон“, го продолжи својот период на попусти на 96 часа, во споредба со претходните 48, од 8 до 11 јули, при што се очекува онлајн-продажбата да порасне за 28,4% во споредба со истиот период минатата година, се наведува во ...
Во рамките на проектот за општествена одговорност „Портокалова рипка“, „Студенац“ организираше летување за седумдесет деца на возраст од 7 до 17 години од самохранителски семејства од различни делови на Хрватска. Според истражувањето кое го спроведоа „Студенац“ и агенцијата „Импрув“ а кое е објавено на веб-страницата на проектот „Портокалова рипка“, речиси 40% од самохраните родители ја оценуваат својата финансиска состојба како многу лоша или ...