Возењето на кратки растојанија во зима не е економично бидејќи тогаш автомобилот троши најмногу гориво, или моторот нема време да се загрее. Во просек, на температура од минус 7 степени, автомобилот троши до 12 проценти повеќе отколку во пролет или лето на 25 степени. Постојат неколку причини за ова: на моторот му треба малку време за да ја достигне оптималната температура кога работи најефикасно. Студеното време го намалува притисокот во ...
Возењето на кратки растојанија во зима, на ниски температури, не е економично бидејќи тогаш автомобилот троши најмногу гориво, бидејќи моторот нема време да се загрее. Во просек, на температура од -7 степени, автомобилот троши до 12 отсто повеќе отколку во пролет или лето на 25 степени. Постојат неколку причини за ова. Пред сѐ, на моторот му треба малку време за да ја достигне оптималната температура кога работи. Студеното време го намалува ...
Возењето на кратки растојанија во зима, на ниски температури, не е економично бидејќи тогаш автомобилот троши најмногу гориво, бидејќи моторот нема време да се загрее. Во просек, на температура од -7 степени, автомобилот троши до 12 отсто повеќе отколку во пролет или лето на 25 степени. Постојат неколку причини за ова. Пред сѐ, на моторот му треба малку време за да ја достигне оптималната температура кога работи. Студеното време го намалува ...

