„Шпар“ - Австрија, заклучно со декември 2024 година, отстранил 82 камиони односно речиси 1,2 милијарди коцки шеќер од производите од своите приватни трговски марки. Во асортиманот на пијалаци, компанијата го намалила уделот на шеќер за 37%, додека кај сувиот асортиман (конзервирани и готови јадења) уделот на шеќер е намален за 26%. Ова се постигнува преку целно ревидирање на постојните рецептури, при што постепено се намалува содржината на ...

Во својство на една од пионерските компании во имплементацијата на принципите на еколошко, општествено и корпоративно управување (ESG), „Алкалоид“ зеде активно учество на Третата регионална ESG-конференција, организирана од македонската подружница на Американската стопанска комора, во соработка со AmCham Србија, AmCham Албанија и AmCham Косово. Настанот собра претставници од деловниот сектор, институциите и граѓанското општество, обезбедувајќи ...

На 20 и 21 мај 2025 година, во срцето на Амстердам, се одржа еден од најпрестижните саеми за приватна марка во светот – PLMA’s World of Private Label. Во оваа динамична атмосфера на иновација и глобални можности, „Виталиа“ македонскиот бренд што веќе три децении го дефинира концептот на здрава исхрана – повторно покажа зошто е еден од највлијателните играчи на европскиот пазар. Штандот на „Виталиа“ привлече внимание не само со модерниот изглед, ...

Компанијата „Нестле“ ја објави веста за почетокот на изградба на нова агри-фотоволтаична електрана во близина на својата фабрика „Нестле нутришн“ во Биесенхофен. Електраната се гради на земјоделско земјиште кое му припаѓа на локален фармер, а во иднина ќе се користи и за одгледување крави, како и за производство на сено. Соларните панели истовремено ќе служат и како засолниште од сонце и како прибежиште за животните. На овој начин, земјоделската ...

Министерството за економија и труд во наредниот период ќе организира информативни денови во поголем број на општини, на кои пред јавноста ќе се презентираат мерките од Оперативниот план за активните програми и мерки за вработување и услуги на пазарот на трудот за 2025 година, како и за останатите мерки предвидени со Програмите за работа на министерството. На овие средби покрај претставници од министерството, ќе бидат присутни и претставници од ...

Швајцарската подружница на „Шпар“ ги потврди плановите за продажба на своите продавници. Во соопштението од управата се наведува дека бараат нов сопственик кој ќе ја поддржи стратегијата за раст. Исто така, истакнато е дека мора да се обезбеди континуитет за вработените, добавувачите и купувачите, пренесува dnevnik.rs. „Шпар“ - Швајцарија работи на повеќе од 360 локации под различни брендови. Во април оваа година, „Шпар“ презеде 14 продавници од ...

Корпоративната безбедност денес претставува сеопфатна рамка на стратегии, алатки и процедури дизајнирани да заштитат сè, од физички средства и дигитални системи до вработени и интелектуална сопственост. Пишува: Игор Милковски, специјалист за корпоративна безбедност во „Флекс груп“ Во денешната брза дигитална ера компаниите работат во свет полн со ветувања, но и полн со опасности. Додека компаниите се стремат кон пораст, иновации и лојалност на ...

Како политичките одлуки и новите стратегии на трговците ги обликуваат потрошувачките навики во Европа. Извор: ПЛМА „Купувај европскo“ – нов тренд во пораст? Со оглед на најновите политички одлуки и увозни давачки на производите од САД, голем број трговци во ЕУ почнаа да ги истакнуваат европските производи во асортиманот. На интернет се појавија различни групи и форуми, кои активно споделуваат европски алтернативи за американските производи. ...

Трговскиот синџир „Студенац“ започнува стратешко партнерство со агенцијата „Абецеда комуникации“ со цел дополнително зајакнување и унапредување на комуникацијата со потрошувачите и членови на „Студенац“ во Хрватска. Се радувам на соработката со тим кој разбира како функционира малопродажбата, но и динамиката на современата комуникација. Ова партнерство е природен чекор во нашиот забрзан раст и трансформација. Нашиот цел е, со поддршка на ...

Од 1 јуни, нов генерален директор на Пивара Скопје е Огњен Лазиќ. Тој доаѓа на местото на Душан Митрев, кој е унапреден на нова позиција во рамки на групацијата „Кока Кола ХБЦ“. Новиот генерален директор Лазиќ доаѓа од позицијата директор за маркетинг и комерцијална извонредност во „Бамби“, Србија. Има богато искуство во индустријата за пијалаци и финансиски менаџмент, како и во управување со развој на стратегии за раст на бизнисот. Голема чест ...

Компанијата „Бамби“ целосно ги обнови производните линии оштетени во пожарот и се врати на производство со полн капацитет. Првите испораки на Plazma веќе се започнати, а производите во наредните недели постепено ќе пристигнуваат на полиците ширум Србија и регионот, соопшти компанијата. Се очекува Plazma целосно да биде достапна на сите продажни места во рок од еден месец, во количини кои одговараат на побарувачката и ги исполнуваат очекувањата ...

Групацијата „Ахолд Делез“ продолжува со развојот на е-трговијата во Белгија преку отворање на нов дистрибутивен центар во Форест, кој ќе овозможи удвојување на капацитетите за онлајн услуги на компанијата во оваа земја. Новиот центар, кој е наменет за подготовка на онлајн нарачки, ќе ја надополни постојната инфраструктура заедно со локацијата во Пурс и регионалните центри во Гент и Лијеж, се наведува во соопштението на компанијата. Центарот ќе ...

Чоколадата на компанијата „Монделез интернешнл“, Cadbury, ќе се пакуваат во амбалажа направена од 80% од сертифициран рециклиран материјал. Новата амбалажа, која содржи 80% сертифициран рециклиран материјал, е добиена со користење на напредна технологија за рециклажа. Овој пристап овозможува користената пластична амбалажа повторно да се преработи во флексибилна пластична амбалажа погодна за контакт со храна. Иницијативата се заснова на ...

По повеќе од три недели реконструкција, повторно е отворен маркетот „Гомекс“ во Бачки Петровац, на адреса Народна револуција бр. 14. Со цел да се унапреди искуството при купување, објектот е опремен со нов ентериер, пофункционален распоред и модерна опрема. Сега купувачите, на старата адреса, можат да уживаат во новиот амбиент и поволностите кои ги нуди современо опремен простор, соопштија од компанијата. Маркетот продолжува со работа според ...

Кафето во Германија поскапува. Потрошувачките цени на кафето во зрно во април се зголемиле за повеќе од 12 отсто во споредба со истиот месец минатата година. Скокот е значително поголем отколку кај храната во целина, која поскапела за 2,8 отсто, како и од општата инфлација која изнесувала 2,1 отсто, соопшти Сојузниот завод за статистика. На среден рок, потрошувачките цени на кафето во зрно во април биле дури за речиси една третина повисоки ...

Во рамките на општествено одговорниот проект „Да донираме за училиштата и храната која се сака“, „Подравка“ – БиХ, реализираше финансиска донација во вредност од 30.000 конвертибилни марки (15 339 евра). Донацијата е наменета за обнова на кабинетите за практична настава во шест средни угостителски училишта низ Босна и Херцеговина: ЈУ Средно училиште Јабланица, ЈУ Антун Бранко Шимиќ – Груде, ЈУ Туристичко – угостителско училиште Тузла, ЈУ ...

Во рамките на општествено одговорниот проект „Да донираме за училиштата и храната која се сака“, „Подравка“ – БиХ, реализираше финансиска донација во вредност од 30.000 конвертибилни марки (15 339 евра). Донацијата е наменета за обнова на кабинетите за практична настава во шест средни угостителски училишта низ Босна и Херцеговина: ЈУ Средно училиште Јабланица, ЈУ Антун Бранко Шимиќ – Груде, ЈУ Туристичко – угостителско училиште Тузла, ЈУ ...

Вкупната надворешнотрговска размена на Србија за периодот јануари-април 2025 година изнесува 24,8 милијарди евра, што претставува раст од 10,6% во споредба со истиот период од претходната година, соопшти Републичкиот завод за статистика. Извезенa е стока во вредност од 10,9 милијарди евра, што е за 8,2% повеќе во споредба со истиот период од претходната година. Увозот на стоки изнесувал 14,1 милијарда евра, што претставува зголемување од 12,5% ...

Компанијата „Кока Кола Хбц“ го именува Душан Митрев за нов генерален директор за Украина, Ерменија и Молдавија. Митрев носи богато искуство во областа на комерцијалната стратегија и лидерството и сме уверени дека нашиот тим под негово водство ќе достигне нови висини, објави компанијата на „Линкедин“. Митрев има повеќе од 15 години искуство во FMCG индустријата, од кои повеќе од 11 години ги поминал во компанијата „Пивара Скопје“, извршувајќи ...

На позицијата генерален директор, Вујошевиќ доаѓа од функцијата директор за продажба за пазарите на Србија, Босна и Херцеговина и јужниот Адриа регион, каде што постигнал силни резултати и придонел за развојот на работењето во овој дел од регионот. Вујошевиќ има повеќе од 15 години искуство во компанијата „Монделез интернешнл“, а својот раст во организацијата го остварил преку неколку клучни улоги во различни сектори како финансии, развој на ...

Во последните неколку години, поимите дигитализација, дигитизација и дигитална трансформација стануваат сѝ почесто дел од речникот на менаџерите во FMCG индустријата. Сепак, постои суштинска разлика помеѓу овие термини и разбирањето на нивната поврзаност е клучно за секоја компанија која сака да остане конкурентна на пазарот. Автор: Јован Димитров, сертифициран експерт за дигитална трансформација (CDTE) Дигитизација – Првиот чекор ...

Цените во мај во Германија останаа стабилни, па според прелиминарните податоци инфлацијата се задржа на ниво од 2,1%, соопшти Федералниот завод за статистика „Дестатис“. Храната повторно поскапе над просекот, додека потрошувачите повторно плаќале помалку за енергенси, наведува „Дестатис“. Енергенсите во мај беа поевтини за 4,6% во споредба со истиот месец минатата година, по априлското поевтинување од 5,6%. Се очекува понатамошно намалување на ...

Прометот во малопродажба во Република Србија во април 2025 година, во споредба со истиот месец од претходната година, е зголемен за 2,8% по тековни цени и за 0,4% по постојани цени, соопшти Републичкиот завод за статистика. На месечно ниво, е забележан раст на прометот од 6,3% по тековни цени и 6,2% по постојани цени. Прометот во трговијата со храна, пијалаци и тутун на годишно ниво е зголемен за 6,1% по тековни и за 0,7% по постојани цени, ...

Трговскиот синџир „Алди“ склучи договор со компанијата „CTП“ за изнајмување на складиште со површина од 43.000 квадратни метри во рамките на „CTПарк Варшава Емилианов“, во близина на Варшава. Новиот дистрибутивен центар, како што објаснуваат од компанијата, ќе ја оптимизира логистиката на дисконтерот во Полска и ќе ја поддржи растечката мрежа на продавници. Специјалната зона за ладење ќе овозможи околу 25% од испораките да се вршат во услови со ...

Прометот во малопродажбата во Хрватска во април забележа раст од 1% на месечно ниво, продолжувајќи го трендот на раст веќе 25-ти месец по ред, соопшти Државниот завод за статистика.nПрометот од малопродажба на прехранбени производи во овој период се зголемил за 5,4%, додека прометот од малопродажба на непрехранбени производи (освен трговијата со моторни горива и мазива) пораснал за 1,5%. Во април 2025 година, во споредба со истиот месец минатата ...

Во малопродажниот пејзаж каде што форматите со голема површина постепено губат на значење низ Европа, „Костко“ се шири со модел што му пркоси на тој тренд. Американскиот големопродажен гигант ќе го отвори својот втор магацин во Шведска, во близина на Малме, во јули 2025 година. Посетата на првата и единствена „Костко“ локација во Северна Европа, која се наоѓа кај Стокхолм, открива стратегија за раст: едноставен бизнис модел, ограничен асортиман ...

Расположението на американските потрошувачи порасна во мај по пет последователни месеци на пад, се наведува во извештајот на деловната организација Конференцискиот одбор. Вредноста на индексот што го мери потрошувачкиот сентимент во мај се зголемила од априлските 85,7 поени на 98 поени, се додава во извештајот. Дополнително, краткорочните очекувања на Американците во врска со нивните приходи, деловни изгледи и пазарот на труд исто така се во ...

Цените на производите и услугите за лична потрошувачка во Босна и Херцеговина, измерени со индексот на потрошувачки цени, во април 2025 година во споредба со претходниот месец, во просек се зголемени за 0,3%, соопшти Агенцијата за статистика на Босна и Херцеговина. Поголеми цени во април во однос на претходниот месец се евидентирани во следните групи: Храна и безалкохолни пијалаци (1,2%), Алкохолни пијалаци и тутун (0,3%), Облека и обувки ...

Никола Маљановски е оперативен директор во компанијата „Колид С“. Најголемиот дел од неговите работни обврски се поврзани со логистиката, организацијта на работата во синџирит на набавка, складирањето и доставувањето на производите на „Колид С“. Во разговорот за InStore, Маљановски нѐ запознава со неговата кариера, предизвиците со кои се соочува и најновите решенија кои компанијата ги имлементира во работењето. Разговарал: Петар Чаушевски, ...

Инфлацијата на цените на прехранбените производи во Обединетото Кралство достигна највисоко ниво во последните 15 месеци, откако порасна на 4,1% во текот на изминатите четири недели (до 18 мај), што е највисоко ниво од февруари минатата година, соопшти компанијата „Кантар“. Овој процент се споредува со инфлацијата од 3,8% во минатомесечниот извештај и го одразува зголемувањето на трошоците поради повисоки даноци на плати во супермаркетите, како ...

weather icon

Скопје

17ᴼ / 17ᴼ
2.06
77%
1012
weather icon

Белград

20ᴼ / 17ᴼ
2.68
72%
1008
weather icon

Загреб

20ᴼ / 19ᴼ
1.54
83%
1007
weather icon

Софија

14ᴼ / 14ᴼ
1.03
88%
1013
weather icon

Сараево

19ᴼ / 19ᴼ
1.05
65%
1010
weather icon

Љубљана

18ᴼ / 17ᴼ
1.54
96%
1008
weather icon

Атина

25ᴼ / 22ᴼ
0.89
72%
1010
weather icon

Тирана

17ᴼ / 17ᴼ
2.06
68%
1011
weather icon

Подгорица

20ᴼ / 20ᴼ
1.03
46%
1011
weather icon

Букурешт

18ᴼ / 17ᴼ
1.54
82%
1010
weather icon

Будимпешта

22ᴼ / 20ᴼ
1.79
69%
1005
weather icon

Истанбул

20ᴼ / 20ᴼ
2.06
73%
1012
Currency

61.54

Currency

52.7562

Currency

71.0345

Currency

33.9523

Currency

38.0293

Currency

65.6222

Currency

7.35349

Currency

0.65551

Currency

0.35805

Currency

0.52467

Currency

1.28997

Currency

0.60641