
Скопје
7ᴼ /
7ᴼ



Компанијата „Дијаџио“ размислува да ги продаде своите пивски брендови, откако го доживеа најголемиот пад во продажбата во последните три години, пренесува порталот „Аксиос“ Порталот посочува дека иако се верува дека најголемиот бренд на компанијата, Guinness, нема да се даде на продажба, останатите брендови како што се Kilkenny, Harp, Tusker, Senator и SeyBrew биле на продажба. Меѓу заинтересираните за купувањето на овие брендови се споменуваат ...
Новиот амбасадор на Čokolino, Доминик Ливаковиќ и „Подравка“, по повод празниците го посетиле Спортското здружение за лица со интелектуални попречености, „Големо срце“ од Копривница. Во оваа прилика, компанијата на Спортското здружение му врачи донација од Čokolino и од други производи на „Подравка“ во вредност од 15.000 евра. Во Спортското здружение членови се околу 70 лица, меѓу кои се деца и возрасни со интелектуални попречености, а годинава ...
Петта година по ред, „Конзум“ и „Меркатор“ го покренуваат хуманитарниот проект „Заедно да ја поделиме радоста“, во чии рамки ќе донираат новогодишни пакетчиња за социјално загрозените деца преку програмата на „Помогни.ба“. Посебно креираните „Радосни слатки пакетчиња“ од 4 декември се достапни во продажните објекти на „Конзум“ и „Меркатор“ и од продажбата до 24.12 е ќе биде издвоена 1км за донација. Години наназад ја поддржуваме работата на ...
Во ноември инфлацијата во Турција пораснала за 61,98 отсто на годишно ниво, а за 3,28 отсто на месечно ниво, објави Турскиот статистички институт, „Туркстат,“ пренесува „Каматица“ На годишно ниво најмногу пораснале цените на услугите во хотелите, кафулињата и рестораните- за 92,86 %, во здравството за 82,13 отство и во образованието за 81,48 отсто, се наведуав на веб страната на „Туркстат“. Алкохолните пијалаци и тутунот поскапеле на годишно ...
Компанијата „Дијаџио“ размислува да ги продаде своите пивски брендови, откако го доживеа најголемиот пад во продажбата во последните три години, пренесува порталот „Аксиос“ Порталот посочува дека иако се верува дека најголемиот бренд на компанијата, Guinness, нема да се даде на продажба, останатите брендови како што се Kilkenny, Harp, Tusker, Senator и SeyBrew биле на продажба. Меѓу заинтересираните за купувањето на овие брендови се споменуваат ...
Вицепремиерот за економски прашања, Фатмир Битиќи, денеска истакна дека следната 2024 година, е можност за закрепнување на економијата од неприликите кои се случиле во изминатите четири години. Според него, од следната година ќе се вратиме на годините со нормални стапки на инфлација. Последниот податок укажува дека тенденцијата и трендот на намалување на инфлацијата веќе не носи таму кај што сме биле. Очекуваме следната година да бидеме на ...
„Карфур“ го лансира сопствениот депозитен систем во 150. „Карфур Сити“ продавници во Париз во партнерство со компаниите „Кока Кола“, „Хајнекен“ и „Цитео“ Од „Карфур“ посочуваат дека со овој потег сакат да ги поттикнат купувачите да го намалат влијанието на амбалажата врз животната средина и да ја поттикнат повторната употреба на амбалажата. Продавниците „Карфур Сити“ ќе нудат пет производи во стаклена амбалажа за повеќекратна употреба : ...
Последниот месец од годинава „Алди“ ќе го заврши со отворање на десет продавници. Серијата на отворања ќе се фокусира во областите каде што „Алди“ веќе има силно присуство, како што се Мадрид, Андалузија и Каталонија, а покрај тоа компанијата ќе го засили своето присуство во Канарските и Балеарските острови. Конкретно, „Алди“ планира да отвори нови продавници во Сан Бартоломеј, Сиутадели, три продавници во провинцијата Гранада, две во Барселона ...
Познатиот трговски синџир, кој брои 48 продавници во Хрватска, најави дека од почетокот на идната година ќе ги зголеми платите на своите вработени. Имено, од 01.01.2024 година бруто платата за сите вработени во „Кауфланд“ ќе им биде зголемена во просек за 12,5 %. Најголемо зголемување на платите ќе има кај нераководните позиции, односно во продавниците и во логистички – дистрибутивниот центар. Односно, платата на вработените во продавниците ќе ...
Во својата макроекономска прогноза за следната година што ја објави „Економист Интелиџенс јунит“ (ЕИЈ), се очекува побавен глобален раст, но не и рецесиски забавувања, какви што се случиле за врема на пандемијата со ковид. Од ЕИЈ наведуваат дека воените судири на Блискиот исток, војната во Украина која влегува во трета година, како и ривалството меѓу САД и Кина довело до фрагментација и регионализација на светската економија Влијанието на ...
„Гомекс“ ја прошири продажната мрежа со отворање на нов маркет во Ново Милошево. Продавницата се наоѓа на адресата „Маршал Тито“ 21. Продажниот простор се протега на 350 квадратни метри во која купувачите ќе имаат широк асортиман со над 5.000 производи за најразлична употреба. Во склоп на маркетот ќе има и пекара која на купувачите ќе им понуди тазе печен леб и пецива. Во продавницата се вработени 11 лица кои ќе се грижат за купувачите да бидам ...
„Лидл“-Словенија воведе електронски цени во сите 67 продавници низ државата и целосно ќе ги отфрли хартиените цени. Компанијата поставила над 260.000 електронски цени во својата трговска мрежа и рециклирала над 20 тони хартија. Со ваквата одлука се очекува „Лидл“ да заштедува над 21 тони хартија годишно или тоа би значело дека ќе се заштитат околу 520 дрвја. Задоволство ние што електронските цени наидоа на позитивни реакции кај купувачите, на ...
Светската здравствена организација ги повика владите во светот да ги зголемат даноците на алкохолните пијалаци и на сличните производи кои не се оданочени, како што е примерот со виното во одредени европски земји. Пијалаците кои содржат шеќер исто така требат да видат оданочувани со повисок данок, соопштуваат од СЗО, а како причина наведуваат тоа што секоја година умирале 2,6 милиони луѓе од конзумирање на алкохол, а покрај тоа 8 милиони луѓе ...
Загрепската пиварница ја продолжи традицијата за Божиќ претставувајќи го празничниот дизајн на Ožujsko. Станува збор за празничен дизајн на лименката за божиќното пиво Ožujsko, која ја креираат познати хрватски уметници, а годинава автор на дизајнот е Вараждинка Каја Кајфеж. Кајфеж посочува дека за годинашниот дизајн инспирацијата ја добила од снежните радости и се надева дека со дизајнот успеала да ја пренесе празничката топлина и го ...
„ИКЕА“ ќе инвестира 35 милиони фунти во зголемување на платите и бонусите на вработените. Оваа инвестиција на компанијата следува како поддршка за своите вработени во периодот кога растат трошоците за живот. Во „ИКЕА“ отсекогаш сме биле посветени за нашите соработници, посебно во тешки времиња и поради тоа најавуваме долгорочни инвестирање со што ќе ја подобриме нивната финансиска стабилност и сигурност. Иако инфлацијата почна да се намалува, ...
Овој месец кафето Grand спреми новогодишна изненадување за своите потрошувачи, односно, сите кои ќе го посетат сајтот на Grand кафе, ќе можат сами да направат персонализирана новогодишна честитка за своите најблиски личности, а најкреативната честитка ќе биде наградена. Уметничката, Оливера Кликовац во соработка со Гранд кафе изработила рачно направени новогодишни сетови, со кои ќе бидат наградени 50 учесници во конкурсот. Со желба уште еднаш ...
Мрежата на „Лидл“ од денеска е побогата за две нови продавници кои се отворени во Краљево и во Златибор, со што вкупниот број продавници на овој трговски синџир во Србија изнесува седумдесет. После пет години работа на „Лидл“-Србија, своите први продавници на „Лидл“ денеска ги добија Краљево и Златибор, а посебно ни е мило што баш со овие две места одбележуваме еден мал јубилеј од 70 отворени продавници. Ќе продолжиме да ја шириме мрежата на ...
Компанијата „Марс“ повторно ги оживува рекламите на омилените брендови за да ја ангажира и инспирира јавноста во врска со акцијата за заштита на животната средина. Кампањата која е пласирана на дигиталните платформи, билбордите, телевизијата и другите канали за комуникација е инвентива затоа што ги „рециклира“ омилените реклами, давајќи им нов живот со нови пораки за надеж, оптимизиам и напредок во врска со климатските промени. Од компанијата ...
На следната Седница на Асоцијацијата на Балкански комори, која ќе се одржи следната недела, на 13 декември 2023 година во Солун, Грција, ќе биде потврден изборот на претседателот на Стопанската комора Бранко Азески за претседател на Асоцијацијата во следната година. На седницата ќе се расправа и за актуелните прашања од економското опркужување на земјите од Балканот, вклучувајќи ги перспективите на Балканските земји да се приклучат на Европската ...
Билјана Гонева е менаџер за комерцијален развој на категоријата FOOD, за С. Македонија и Косово во „Нестле Адриатик“ - Скопје. Нејзината 16–годишна професионална кариера вклучува искуство во FMCG индустријата работејќи на позиции во областа на трејд маркетингот и продажба. На 9 FMCG SUMMIT освен што слушнавме одлична презентација, имавме чест со неа да поразговараме за неколку интересни аспекти од работењето. Многу е важно да сме во чекор со ...
Александар Стевановиќ е директор за консултански услуги за секторот на малопродажба за Југоисточна Европа „PwC Croatia“, кој на 9. FMCG SUMMIT зборуваше на тема: „Еволуција на потрошувачите, трансформација на трговците“. Битно е да се ревидира асортиманот, користејќи алатки за предиктивна аналитика. Тие помагаат за подобро да ги одредиме асортиманот и цените. Со тоа може да го зголемиме приходот од 3 до 5%, истакна тој. Тој додава дека многу е ...
Трговскиот синџир „Конзум“ кој е дел од групацијата „Фортенова“ најави дека ќе инвестира 30 милиони евра во зголемување на платите на своите вработени. Станува збор за најголема инвестиција во историјата на компанијата која ќе опфати над 10.000 вработени на сите работни места во малопродажбата, големопродажбата, логистиката и интернет продавниците, како и на вработените во административните оддели. Според тоа, бруто платата на работното место ...
Во пресрет на новогодишните празници често знаеме да дозволиме да нѐ обземе празничната хектика и да заборавиме на она што е најважно во овој период, а тоа е времето и вниманието кое го посветуваме на нашите најблиски. Филмските сцени од целото семејство собрано пред новогодишната елка или на празничната трпеза стануваат реалност и секојдневие, а истото ова се пресликува и на работното место....насмеани колеги и колешки, украсени деловни ...
АВС крем сирењето,е еден од најпознатите брендови во Јадранскиот регион кој со години има успешна бизнис приказна на европските и светските пазари. Со цел да остане привлечен за купувачите на сите пазари, модернизирана е целокупната амбалажа од линијата на АВС сирењето, а задржана е препознатливоста на логото на брендот. АВС крем сирењето, доби нов изглед кој се темели на долгогодишната посветеност во врвниот квалитет и вистинската страст од ...
Дистрибутивно-логистичкиот центар на „Подравка“ вреден 48 милиони евра, од недела во недела ги добива своите завршни контури. Работата на овој објект кој се наоѓа во индустриската зона Даница во Копривница, е континуирана. Изградена е самоносечка регална конструкција на магацин со висока решетка во која ќе бидат сместени палети со стока. Станува збор за зграда со планска површина речиси колку две фудбалски игралишта и иста висина како и ...
Трговскиот синџир „Рептил“ на 2 декември го отвори 20. маркет во Скопје, кој се наоѓа во населбата Аеродром, на булеварот Јане Сандански, бр. 92/3-1. Освен во главниот град, „Рептил“ има уште четири маркети во Виница. Од малопродажната компанија информираат дека новиот маркет е мал, локален, и се простира на површина од 70 квадратни метри. Располага со една наплатна каса, а за услугата се грижи тим од четворица вработени. Асортимански се ...
Во понеделникот во Кикинда бил отворен вториот „Макси“ супермаркет, а отворањето на овој супермаркет вклучувал и донација за Основното училиште за образование и воспитување на деца со пречки во развојот, „6 октомври“. Новоотворениот супермаркет се протега на површина од над 550 м.квадратни и нуди широк асортиман на производи. Посебно се истакнува свежото овошје и зеленчук од „Макси“ пазарот, како и свежо месо, деликатеси и свежи пецива од ...
Со акцијата за пошумување на Дајбабската шума, минатата недела, официјално започна садењето на 100.000 садници со црн бор ширум целата Црна Гора, во рамките на проектот „Да се БОРиме за нашите шуми.“ Оваа кампања ја реализираат компаниите „Монделез Интернешнл“ и „Нелт груп“ со партнерите, а во наредниот период со садниците ќе се разеленат различни локации во Подгорица, Даниловград, Колашин, Андријевица и Мојковац. Станува збор за заедничка ...
Јубилејната година е заокружена со консолидиран промет од 1,3 милијарди евра и со двоцифрен раст на приходите на сите пазари. Вниманието на компанијата е насочено на нови пазари, доследна примена на ЕSG стандардите, понатамошниот развој на интермодалниот транспорт и стратешкиот развој на диструбуцијата на фармацевтските производи, заклучија преставниците на компанијата „Нелт груп“. Во 2023 година го постигнавме планираниот промет од една ...
„Теско“ ќе лансира нов вегански бренд наречен Root & Soul и покрај намалувањето на продажбата на веганската храна. Според „Гросер“, компанијата аплицирала за регистрање на името на трговската марка, под класите 29,30,31, кои опфаќаат производи од растително потекло, како што се алтернативите на млеко, месо, како и овошје и зеченчук. Новиот бренд следува откако компанијата претходно го претстави својот асортиман „Фајнест синичр веџетејблс“, ...