
Скопје
7ᴼ /
7ᴼ



„Лидл“ во своето работење постигнал намалување СО2 за 60%, наведуваат во соопштението од „Шварц“ групацијата. Ова достигнување компанијата го припишува на својот фокус кон обновливите извори на енергија и мерките кои ги презеле во државите во кои работат, како што е преминот на 100% зелена електрична енергија во Португалија. Како дел од „Шварц“ групацијата, посветени сме на тоа да придонесеме во ограничувањето на глобалното затоплување, за кое ...
Италијанскиот синџир на супермаркети „Конад“ ја лансира новата линија на салати произведени со вертикално земјоделство. Салатите се одгледуваат во контролирана средина, во која се искористува помалку вода и земјиште од традиционалниот метод на одгледување, соопштија од компанијата. Трите нови салати ќе бидат дел од приватната трговска марка под името Conad Sapori & Idee. Целта е да понудиме иновативни и квалитетни производи кои ...
Италијанскиот синџир на супермаркети „Конад“ ја ланисра новата линија на салати произведени со вертикално земјоделство. Салатите се одгледуваат во контролирана средина, во која се искористува помалку вода и земјиште од традиционалниот метод на одгледување, соопштија од компанијата. Трите нови салати ќе бидат дел од приватната трговска марка под името Conad Sapori & Idee. Целта е да понудиме иновативни и квалитетни производи кои ...
Производителот на вискито Jack Daniel's ги намалил прогнозите за нето раст за следната година, поради тоа што се поголем број на купувачи ги избирале евтините алтернативи на познатите брендови. Растот на цените на суровините, како што се житариците и дрвото, ја приморале компанијата на зголемување на цените , што придонело до послаба побарувачка на нејзините брендови, соопштуваат од компанијата. Нето продажбата за тромесечјето коешто завршило ...
Производителот на вискито Jack Daniel's ги намалил прогнозите за нето раст за следната година, поради тоа што се поголем број на купувачи ги избирале евтините алтернативи на познатите брендови. Растот на цените на суровините, како што се житариците и дрвото, ја приморале компанијата на зголемување на цените , што придонело до послаба побарувачка на нејзините брендови, соопштуваат од компанијата. Нето продажбата за тромесечјето коешто завршило ...
Општина Ѓорче Петров на 15 декември добива нов модерен KMALL трговски центар, на атрактивна локација веднаш до општината. Отворањето е закажано во 17 часот со започнување на Божиќен базар и богата програма со музички изведувачи, диџеј, аниматори, шоу со маскоти и големи попусти од најпознатите брендови како и многу други изненадувања за сите посетители. КМALL е спој на модерна архитектура и атрактивни содржини прилагодени на потребите на ...
„Лидл“ во своето работење постигнал намалување СО2 за 60%, наведуваат во соопштението од „Шварц“ групацијата. Ова достигнување компанијата го припишува на својот фокус кон обновливите извори на енергија и мерките кои ги презеле во државите во кои работат, како што е преминот на 100% зелена електрична енергија во Португалија. Како дел од „Шварц“ групацијата, посветени сме на тоа да придонесеме во ограничувањето на глобалното затоплување, за кое ...
Инфлацијата во Србија во ноември, во споредба со истиот месец лани, изнесува 8%, соопштил Републичкиот завод за статистика. Во споредба со декември 2022 година, потрошувачките цени во просек биле зголемени за 7,5 отсто. На месечно ниво, цените на производите и услугите за лична потрошувачка во просек пораснале за 0,5%, при што бил забележан раст во групите за домување, вода, електрична енергија, гас и останати горива (3,1%), облека и обувки ...
Во рамките на традиционалната кампања на „Шпар“ за донирање играчки за деца, овој месец компанијата им подари играчки три детски градинки. Играчките беа донирани во детските градинки „Менгеш“, „Меурчиња“ од Коменде и „Крал Матјаш“ од Црна. Се работи за три детски градинки чии соби беа оштетени од августовските поплави и чии игротеки беа уништени, соопшти компанијата на својот профил на LinkedIn. Со катастрофалната поплава која што се случи на ...
Лидерот за маркетинг консултации и истражување во Југоисточна Европа, „Валикон“ го објави стратешкиот влез на косовскиот пазар. Со повеќе од 25 години искуство во индустријата, „Валикон“ се етаблира како партнер за бизниси кои бараат вредни увиди и стратегии водени од податоци во регионот Адриа. Експанзијата и влезот на „Валикон“ на Косово означува значајна пресвртница во патувањето на компанијата, соопштуваат од „Валикон“. „Валикон“ е веќе ...
За крајот на годината, Ладна организира еко иницијатива во соработка со „Пакомак.“ Корисниците на вендинг машините на „Пакомак“ за секое селектирано шише Ладна од 0,33л, 0,5л, 1л, 1,5л или Ладна Anti-Aging и Ладна Immunity од 1л и 0,5л ќе добиваат по 4 зелени поени на Екомак апликацијата. Преку оваа иницијатива, Ладна им дава можност на своите потрошувачи да добијат повеќе, со тоа што обезбедува поголема вредност за секое селектирано шише ...
Компанијата „Кока-Кола“ ги повика сите заинтересирани да го посетат празничното село во Зимската бајка во Београд, кое ќе биде отворено до 8.јануари 2024 година. Посетителите во празничното село ќе имаат можност преку квизот „Пронајди го Дедо Мраз во себе“, да откријат кој Дедо Мраз се тие. Покрај тоа, доколку сакаат да ги запознаат и останатите Дедо Мразовци, ќе можат да направат фотографии пред брендираната поставка на Дедо Мраз и да ја ...
Брендовите на „Унилевер“ се најавени како официјални спонзори на Европското фудбалско првенство кое ќе се одржи следната година во Германија. Меѓу спонзорите ќе се најдат прехранбените брендови како Hellmann's, Knorr, Colman's, Amora и The Vegetarian Butcher, но и други брендови, како што се Sure, Dove, Lynx и Radox. Во пресрет на првенството, брендовите ќе соработуваат со малопродажните партнери со цел да поттикнат посебни случувања за ...
Од вчера сите продавници на „Лидл“-Србија целосно преминаа во употреба на електронски цени на производите. Користењето на дигиталните цени ќе придонесе за намалување на грешките при поставувањето, а потрошувачите секогаш на располагање ќе имаат точни и актуелни цени, соопштуваат од компанијата. Од таму додаваат дека со воведувањето на дигиталните цени во сите 70 продавници на „Лидл“ во Србија, ќе се заштедат околу 21 тон хартија. Посебно ни е ...
Компанијата „Синагога“-доо Сомбор, во првите девет месеци од годинава остварила приход од 6,5 милијарди динари, што е зголемување од 5% во однос на истиот период лани. Нешто поголемо ниво на раст од 10% е остварен во големопродажбата, прометот во малопродажбата е поголем за 7%, додека увозот на амбалажата од хартија и продажбата на транспортна и комерцијална амбалажа забележале пад од 40%, првенствено како последица од големиот пад на цените на ...
Трговскиот синџир „Рибола“ отвори нов супермаркет во Дубровник. Новиот супермаркет има широк асортиман на прехранбени и непрехранбени производи, свежо овошје и зеленчук, претежно од хрватско производство, како и сопствена пекара, соопштуваат од компанијата. Овој супермаркет има енергетски прифатлив систем на климатизација, како и LED осветлување преку што компаниајта заштедува енергија. За првите купувачи во маркетот посебни изненадувања, а ...
Вчера во Даут-пашин амам компанијата „Бадел 1862“ го претстави престижниот артисан бренд Korlat на македонскиот пазар. Новата колекција од премиум ракии и ликери е резултат на долгогодишна работа во која уникатните вкусови на традиционалните пијалаци се интерпретирани на модерен начин, со природни состојки, во мали серии и со авторски потпис на мајстор-дестилаторот на „Бадел 1862,“ Весна Јурак. Korlat ракиите и ликерите се создадени по ...
На првиот меѓународен натпревар „Вранец Селекција” посветен на вината од сортата Вранец кој се одржа од 5 до 7 декември, беа објавени и резултатите на кој Северна Македонија доби најмногу медали. Организаторот “CMB” кој е скратеница за Concours Mondial de Bruxelles и кој годишно организира неколку натпревари ширум светот оценувајќи над 10.000 вина, се одлучи да ја промовира сортата вранец како знаменосец на балканскиот полуостров. Искусните ...
Благодарејќи на продажбата на производите ARF во продавниците на „Конзум“, „Сапониа“-Осијек и „Конзум“ успешно ја завршиле хуманитарната акција, со која била донирана годишна залиха на производи од „Сапониа“ во СОС Детското село Ладимиревци. Со оваа хуманитарна акција сакавме да покажеме дека со заеднички сило можеме секогаш да ѝ помогнеме на заедницата. Им помагаме на оние кои им помагаат на другите, затворајќи го кругот на добрина и хуманост. ...
Компанијата „Нестле“ најави инвестициски план вреден околу 1,2 милијарди долари (6 милијарди бразилски реали) кои бидат вложени во производството на храна и пијалаци во Бразил. Значаен дел од инвестицијата, како што посочуваат од компанијата, ќе бил инвестиран во модернизација и проширување на производната линија во фабриките во Чачапави, Вила Велхи и Марила. Прехранбениот гигант во Чачапави го произведува KitKat, додека во Вила Велхи се ...
„Лидл“ ја укина ознаката за рок на употреба на пакувањата за млекото и јогуртот од сопствениот бренд, за да им помогне да купувачите дома да го намалт фрлањето на храна. На место ознаките за рок на употреба, компанијата ќе ја користи ознаката „најдобро да се употребува до“. Знаеме дека голема количина добро млеко и јогурт се фрла поради датумот за употреба, затоа нас ни е потполно логично да преминеме на ознаката „најдобро употребливо до“, со ...
Трговците, компаниите и сите што се вклучени во синџирот на трговија нестрпливо го чекаат стапувањето во сила на Законот за нефер трговски практики. Откако беа дадени забелешките на предложеното законско решение, се чека Владата и пратениците во Собранието да го кажат последниот збор. Предложеното законско решение беше и тема на панел-дискусијата на годинешниот 9. FMCG-самит, каде што учесниците потенцираа дека неговото донесување е позитивно за ...
TikTok ќе го преземе контролниот удел во единицата за е-трговија во најголемата индонезиска технолошка компанија, „ПТ Гото Гојек Токопедија“. Ова партнерство ќе овозможи популарната апликација за кратки видео снимки на долг рок да инвестира 1,5 милијарди долари, пренесува „Вoл стрит џурнал“. Договорот следувал откако Индонезија во октомври го забранила онлајн купувањето преку платформите на социјалните мрежи за да ги заштите малите трговци и ...
За да донесат најдобри одлуки при оптимизација на синџирот на снабдување, компаниите мора да се фокусираат на мрежата на синџирот на снабдување, распределбата на залихи и планирањето Автор: Антонио Зрилиќ, основач на „Логико“ Оптимизацијата во бизнисот и во синџирот на снабдување е клучна за успехот во денешното сложено и променливо опкружување. За да донесат најдобри одлуки, компаниите мора да се фокусираат на мрежата на синџирот на ...
Калина Медаровска Михајловска е управител на истражувачката агенција БРИМА, која на 9. FMCG SUMMIT презентираше резултати од специјално направеното истражување за самитот. 33% од потрошувачите, во време на инфлација се префрлуваат на поевтини и алтернативни производи, а 31% од испитаниците даваат приоритет на основните производи, објасни Медаровска Михајловска. Учесниците на самитот имаа можност да слушнат повеќе, а дел од заклучоците од ...
Во вторникот, Кина ги укина суспензиите против три најголеми австралиски извозници на црвено месо, за што доби пофалби од Канбера во настојувањето да се подобрат односите меѓу двете земји. Многу од најпродаваната австралиска извозна роба е ефективно забранета во Кина поради жестокиот дипломатски спор меѓу овие две земји во периодот од 2020 до 2022 година, пренесува „АТФ“. Како што се подобруваат односите така Кина ги укинава царините за ...
„Шпар“-Словенија целосно го укина користењето на пластичните вреќички во одделите за овошје и зеленчук и со тоа стана првата компанија во Словенија која нема да ги користи овие пластични вреќички во продавниците. На место овие вреќички потрошувачите сега ќе можат ги користат биоразградливите или мрежестите вреќички на „Шпар“ за повеќекратна употреба. Со тоа, „Шпар“ ја следи европската легислатива, според која до крајот на 2025 година треба да се ...
Од почетокот на кариерата, Маријана Агиќ-Молнар е активна во маркетинг индустријата повеќе од 25 години. Таа е стратег за маркетинг и data science и експерт за креирање на нови деловни решенија користејќи достапни податоци. Маријана ја започнала својата кариера како истражувач на пазарот во тогаш водечката компанија за маркетинг истражување “Mark-Plan“, а продолжила во компанијата „Кока-Кола“ како стратешки менаџер за pre-search, истражување и ...
Во ноември цените на храната останале на најниско ниво во споредба со изминатите две години, поради поевтинување на житарките кои ги надоместиле повисоките цени на растителните масла, соопшти ФАО, Организација за храна и земјоделство во ОН. Индексот на цените на ФАО на кошничката основни прехранбени производи во ноември бил во просек 120,4 поени и беше речиси непроменет во однос на октомври кога падна на најниско ниво во март 2021 година. Во ...
Хрватскиот трговски синџир „Певекс“ д.д., го отвори 29 продажен центар во Врбовац. Новиот продажен центар на „Певекс“ е на површина од 2.000 метри квадратни и во него на купувачите ќе им се достапни речиси 9.000 производи, со можност да се купат над 40.000 артикли преку услугата „Click&Collect“ или преку порачка во самиот продажен центар. Предвидениот инвестициски циклус се движи со посакуваната динамика и како што најавиме, ја шириме ...