
Скопје
8ᴼ /
8ᴼ



Новата фабрика на „Нестле“ во Сурчин, во која ќе се произведува храна на растителна основа, ќе користи циркуларен модел на работа. Компанијата веќе го применува овој модел со изградбата и употребата на изалационите еко – панели од рециклирана амбалажа од супите и мајонезот на „Нестле“. Покрај тоа, фабриката ќе користи и најсовремена производствена технологија, обновлива енергија и управување со отпадот со цел да се оптимизира ефикасноста, а ...
Претседателот на Меѓународното здружение на оперативни млинари, Ерен Гунхан Улусој, изјави дека Турција годинава планира да извезе 4 милиони тони брашно, откако откако минатата година извезе рекордни 3,66 милиони тони. Улусој информира дека турските производители на брашно извезуваат од 164 држави и дека извозот пораснал за 60 отсто во февруари, откако во јануари бил зголемен за 22 проценти, соопштуваат од Здружението, а пренесува „Анадолу ...
Во организација на Основното и средното училиште „9.мај“, а со поддршка на компанијата „Гомекс“, на плоштадот „Слобода“ во Зрењанин уште еднаш беше одбележат светскиот ден на лицата со Даунов синдом. Учениците облечени во шарени и искинати чорапи тргнале во посета на повеќе градски Основни училишта, како и кај претставниците на локалната самоуправа и трговскиот синџир „Гомекс“. Шарената колона продефилирала на улицата „Крал Александар ...
Со врачување на донација на здружението „Јунаци“, официјално заврши акцијата која ја организира „Лидл“ – Словенија во соработка со компанијата „Интерзеро – Словенија“. Исклучителното учество на граѓаните на Словенија уште еднаш докажа дека имам длабоко чувство на хуманост, а истовремено и силна еколошка свест. Со оглед на исклучителниот успех на кампањата во Словенија, очигледно е дека е добар овој начин на собирање на амбалажа и со тоа ...
Просечната месечна исплатена нето-плата по вработен во јануари годинава изнесува 39 542 денари и во однос на јануари лани е зголемена за 16,5 проценти, објави денеска Државниот завод за статистика (ДЗС). Ваквото зголемување се должи, пред сѐ, на зголемувањето на просечната месечна исплатена нето-плата по вработен во секторите: Јавна управа и одбрана; задолжително социјално осигурување (27,8 проценти), снабдување со вода; отстранување на отпадни ...
Најголемата прехранбена компанија во светот „Нестле“ одбележа 20 години од работењето во Хрватска, со посебен акцент на примена на одржливата пракса во секој сегмент од својата рабта. Прославата на јубилејот се одржа во хотелот „Зохар“, а на прославата присуствувале и амабасадорот на Швајцарија во Хрватска, Урс Хамер и Стефанија Кармен Флореа, вршителка на должност во Амабасдата на Романија во Хрватска. Претставниците на компанијата, во ...
Американската компанија „Крогер“ го проширува асортиманот на приватната трговска марка Private selection со нови производи. Се работи за производи од морски плодови во кои се вклучени лигњи, лосос и тилапија, а потрошувачите ќе можат да ги подготват во своите домови. Морски плодови никогаш досега не биле толку вкусни и едноставни за подготовка. Поедноставувањето на оброкот во текот на неделата, воздигнување на семејната вечера на ново, има за ...
„Јамница“ и Синдикатот на вработените во земојделството, прехранбената и тутунската индустрија потпишаа нов колективен договор. Со потпишување на договорот, „Јамница“ заврши со најголемата инвестиција во своите вработени во историјата на компанијата , вредна 3 милиони евра. Инвестицијата која што е резултат на заедничкиот договор меѓу управата на компанијата и претставниците на Синдикатот, вклучува зголемување на бруто платата и додатоците за ...
Компанијата „Дијамант“ преку реализиацијата на проектот „Следи го сончогледот“, четврта година по ред ја продолжува мисијата за поддршка на лицата со Даунов синдром. И оваа година милион и е седумстотини илјади шишиња од маслото за јадење Dijamant со посебно насликана етикета се најдоа на полиците низ маркетите во Србија. Од секое продадено шише се донира по еден динар за Сојузот на здруженијата за помош на лицата со Даунов синдром. Со ...
На едно четиричлено семејство во март годинава му се потребни речиси 1000 евра за покривање на основните месечни потреби. Според податоците на Сојузот на синдикати на Македонија (ССМ), вредноста на минималната синдикална кошница за март изнесува 58 998 денари, односно за 1 522 денари повеќе од февруари. Според ССМ, најголемо зголемување на цените има кај храната и пијалаците за кои трошокот во март изнесува 22 681 денари, споредено со ...
Како што пренесува „Супермарктблог“, германската компанија „Реве“ најавува отворање на првиот вегански супермаркет во Берлин. Според порталот, на местото на поранешниот супермаркт „Веганз“, се појавило името на потенцијалниот нов објект - „Реве вол пфанзлиц“. Од компанијата одбиваат да ја коментираат оваа информација, меѓутоа се верува дека супермаркетот ќе биде отворен оваа пролет. „Реве“ е сопственик на трговскиот синџир „Била“, кој минатата ...
Според податоците на „Пост норд“, минатата година онлајн продажбата во Шведска достигнала 11,75 милијарди евра. Во однос на претходната година, кога онлајн продажбата изнесувала 12 милијарди евра, годинава има пад за 2%. Гледано по сектори, за 18 отсто имало пораст во секторот „убавина“, кој достигнал до 353,4 милиони евра. Потоа следува секторот „фармација“ со пораст од 17%, или 1,06 милијарди евра, а потоа следува секторот „облека и обувк“ со ...
Компанијата „Ледо“ во соработка со трговскиот синџир „Конзум“ ја лансира кампањата која што има за цел да ја поддржи работата на здружението „Љубов на дело“ Здружението ги обединува родителите на деца заболени од малигни заболувања кои што се лекуваат на Клиниката за детски болести – Загреб. Основната цел на здружението е давање поддршка и помош на децата кои боледуваат од малигни заболувања и на нивните родители. Кампањата која што почна на ...
„Теско“ ќе мора да го промени своето лого од програмата за лојалност откако го изгуби судскиот спор со „Лидл“. Правната битка помеѓу двете компани започна во 2020 година, кога „Лидл“ го обвини „Теско“ за кршење на авторските права и за „неправедна употреба на угледот на „Лидл“ во своја корист“, тврдејќи дека британската компанија ги довела потрошувачите во заблуда користејќи го жолтиот круг на сина позадина како лого за нивната програма за ...
Компанијата „Унилевер“ соопшти дека ќе укине 7.500 работни места за во наредните три години да заштеди околу 684 милиони фунти. Британскиот гигант истакнува дека ќе ги елиминира главно канцелариските работни места, додека паралелно ќе инвестира во технологија за подобрување на продуктивноста и намалување на трошоците. Раководството на компанијата најави разговори со работниците, а засега не ги открива локациите каде ќе бидат затворени работните ...
Одговорните луѓе на магацините се соочуваат со сè поголем притисок да остварат повеќе за што помалку време без притоа да прават компромис со точноста при спремањето на стоката. Вообичаените таргети за точност на испорачаната стока изнесуваат високи 99,7%. Сето ова е во врска со растечките очекувања од клиентите, притисокот од конкуренцијата и недостигот на работна сила. Поради ова, модерните магацини сè повеќе се стремат да ги подобрат и да ги ...
Канадската подружница на „АБ Инбев“, „Лабат бревериес“ и „Пепсико“ ја лансираа алкохолната RTD верзија на 7Up. Новиот RTD пијалак го комбинира вкусот на познатиот сок, со О шеќер и 7% алкохол. Оваа иновација доаѓа во моментот кога во САД во последните две години во категоријата на RTD дојде до раст од 104 отсто. Покрај тоа, истражувањето покажало дека поголемиот број (84%) од оние кои пијат RTD , бараат од брендовите кои не постојат во ...
Компанијата „Нелт“ стана учесник во проектот „СПАТРА“ (Спејс басед апликатион фор транспорт мониторинг менаџмент“) кој се спроведува во соработка со Европската вселенска агенција (ЕУСПА) под покровителство на Европската комисија. Проектот започна во јануари годинава и ќе трае две години, со цел да се подобри транспортот преку иновации во европската сателитска технологија. „Нелт“ е дел од конзорциумот составен од следните компании: „ОХБ“ ...
Компанијата „Кампбел суп“ соопшти дека го завршија купувањето на „Савос брандс“ како дел од аквизицијата вредна 2,7 милијарди долари. Додавањето на неколку премиум водечки брендови на пазарот во нашето портфолио е важна пресвртница во историјата на „Кампбел“ . Со тоа се забрзува успешната стратегија на „Кампбел“ и се дава значајна основа за одржлив и профитабилен раст, изјави Марк Клоусе, претседател и извршен директор на компанијата „Кампбел ...
„Звијезда“ и „ПИК Врбовец“ во Словенија го добија признанието „Избран производи на годината“ ( Избран производ на летото), објави „Фортенава група“ на својот профил на „Линкедин“. Наградата која ја доби „Звијезда“ е за кечапот без додаден шеќер, додека обете компании добија награда за заедничкиот проект – хот дог со намаз од брендот Planet of Plants. Со линијата производи Planet of Plants, која е резултат на успешната соработка на „ПИК Врбовец“ ...
ЕУ се подготвува за воведување на царини за увоз на жито од Русија и Белорусија за да ги смири земјоделците и некои земји-членки, објави „Фајненшл тајмс“. Се очекува Европската комисија во наредните денови да воведе царина од 95 евра за тон за житариците од Русија и Белорусија и предвидува дека царини од 50 отсто ќе бидат воведени и за маслодајните семиња и нивните производи. Одлуката се очекува бидејќи земјоделците ширум ЕУ бараат промени во ...
Српското министерство за земјоделсто ги повика зејмоделците кои се занимаваат со производство на млеко, а сакаат да го проверат неговиот квалитет, да се пријават во Дирекцијата за националните референтни лаборатории, каде што ќе можат да ги направат потребните анализи. Како што е наведено на веб страницата на министерството, лабораторијата за анализа на квалитетот и безбедноста на млекото ќе им биде на располагање на сите земјоделски ...
Шпанската подружница на „Ошан“, „Алкампо“, во својот асортиман од приватните трговски марки додала 281 производ, што е раст од 5% во однос на 2022 година. Како што соопштуваат од компанијата, околу 50% од новите производи спаѓаат во гурманските, протеинските, безглутенските и веганските категории, одговарајќи на еволутивниот пазарен тренд. Посветени сме на иновациите и обезбедуваме широк спектар на производи од сопствениот бренд, кој ги ...
Малопродажниот гигант „Хенкел“ за минатата година пријавила дека остварила раст на продажбата од 4,2%, додека продажбата на нивото на групацијата достигнала 21,5 милијарди евра. Вкупната продажба имала пад од 3,9%, главно поради деинвестирањата во деловните активности во Русија, соопштуваат од компанијата. И покрај предизвикот на пазарното опкружување, во 2023 година доследно напредувавме со нашата стратегија за раст и дури и ја забрзавме ...
„Витаминка” АД Прилеп од своето работење во текот на минатата година оствари сеопфатна добивка од 87,6 милиони денари. Вкупните приходи на компанијата за 2023 година изнесуваат 3.485.210 илјади денари и во споредба со остварените во 2022 година бележат пад од 9%. Најголемо учество во вкупните приходи со 98%, имаат приходите остварени од продажба на производи и услуги од основна дејност, кои во споредба со остварените во 2022 година за ...
„Сјајна кампања“, „Нашиот татко го доби омилениот подарок“, „ За нашите близнаци, ви благодарам најдраги мои“... се само некои од многубројните коментари на социјалните мрежи за промотивната кампања „Jelen за тато“, која заврши на крајот на јануари. Од самиот почеток во 2022 година, акцијата израдувала многубројни семејства кои имале принова, а на домашните адреси на над 15.000 татковци ширум Србија им пристигнале персонализирани гајби со пивото ...
Демократизацијата на онлајн купувањето на намирници трае подолго отколку што првично се очекуваше. Тие очекувања пред се беа засновани на „хајпот“ кој настана за време на светската ковид пандемија. Постојаниот раст на трошоците ги навел продавачите на мало да ги ограничат трошоците, кои се однесуваат на вработените. Воведувањето на самоуслужни каси, електронски цени на полиците и автоматското нарачување, имаат за цел да ја зголемат ...
Од „Пивара Скопје“ континуирано го развиваат своето портфолио за да понудат пијалаци за секоја пригода во текот на денот и да бидат 24/7 партнер за пијалаци на купувачите и потрошувачите, што е и една од најважните стратешки заложби на компанијата. Тоа вклучува проширување со врвни понуди за жестоки пијалаци и додавање нови категории. „Пивара Скопје“ ја презема дистрибуцијата и започна со продажба на вотката Finlandia во февруари 2024-та година, ...
Бруто домашниот производ на Германија ќе се намали за 0,1 отсто во првиот квартал од оваа календарска година. Анкетата која ја спроведе „Блумберг“ меѓу економистите покажуваат ревизија на најниско во однос на очекувањата од пред еден месец кога покажувале стагнација. Исто така, „Буднес банка“ соопшти дека Германија најверојатно е во шест месечен пад, иако нагласува дека „сериозен пад е малку веројатен“. Слично на тоа соопштија и од ...
Кулинарската емисија „Мастер шеф“ се враќа на малите екрани во Словенија, а новата сезона донесува нов партнер, тоа е компанијата „Шпар“. Од компанијата соопштуваат дека пристапиле на соработката затоа што веруваат во пораката на емисијата, која „ не само што го поттикнуваат готвењето и љубовта кон кулинарството, туки и ја нагласува важноста од користењето на квалитетни намирници“. Во рамките на соработката, компанијата ќе биде задолжена за ...