Во последниве години, македонскиот пазар стана преплавен со странски брендови, кои со своите големи маркетинг буџети и долгогодишна репутација сериозно ги предизвикуваат локалните компании. Сепак, тоа не значи дека македонските брендови немаат шанса. Напротив, некои од нив успеаја да изградат верна потрошувачка база, користејќи стратегии кои ги нагласуваат нивните автентични вредности, блискоста со потрошувачите и способноста за брза адаптација ...
Вo четвртиот квартал на 2024 година, вкупните средства на останатите финансиски институции (ОФИ) достигнаa ниво од 255,2 милијарди денари (4,15 милијарди евра), што претставува квартален раст од 12,4 милијарди денари (202 милиони евра), покажуваат новите податоци на Народната банка. Тие учествуваат со 21,2 проценти во вкупните средства на финансиските институции во земјава. Во останати финансиски институции (ОФИ) се вклучени: инвестициските ...