Компанијата „Универекспорт“ ги отвори вратите на својот прв продажен објект во Врњачка Бања, кој се наоѓа на адреса Кнез Милош, 16д. По повод отворањето, компанијата за потрошувачите обезбеди 100 поклон пакети, 100 карти за возење со панорамско тркало, 100 торби, како и бесплатно купување за секој 50.купувач и дегустација на брендот Bačka за сите купувачи. Објектот е со површина од 500 квадратни метри и на потрошувачите им нуди асортиман од над ...
Компанијата „Дана“ од Мирна ги отвори вратите на новиот дисконт кој се наоѓа на Главни Цеста 34. Новата продавница се наоѓа на локацијата на компанијата „Дана“, а влезот е уреден од реновираниот паркинг до управната зграда, што овозможува лесен пристап за сите посетители. Во дисконтот на „Дана“ потрошувачите може да најдат широк избор на производи од богатата понуда, која вклучува природна минерална вода, газирана вода, сокови и алкохолни ...
Федерацијата Босна и Херцеговина донесе закон за внатрешна трговија, во кој меѓу другото се усвои недела да биде неработен ден за сите вработени во продавниците. Предлогот за овој закон беше усвоен со 55 гласови на вчерашната седница Домот на народи на федералниот парламент, против гласаше еден делегат е тројца беа воздржани, а со мнозинство на гласови законот беше усвоен и до Претставничкиот Дом. Во текстот на законот е дефинирано дека тој ќе ...
Компанијата „Еуроимпекс“ го започнува своето работење во 1990 година сосема скромно, како мала трговска фирма со само тројца вработени. По осамостојувањето на Македонија, „Еуроимпекс“ е првата приватна компанија чие работење е насочено кон трговија со автомобили и моторни возила. А денес зборуваме за регионален застапник за два сериозни автомобилски бренда: Peugeot и Opel, кои „Еуроимпекс“ ги претставува на пет пазари во регионот: Македонија, ...
Архитектурата на цените и пакувањето е стратешка и значајна рамка која ја одредува оптималната структура на цените и пакувањето за одреден производ со цел да се задоволат различните потреби, желби и можности на различни потрошувачи АВТОР: Кристијан Матијашевиќ, маркетинг консултант, во„Абнормал“, kristijan.matijasevic@abnormal.agency Јасно е дека секоја FMCG-компанија што сака да биде успешна мора постојано да иновира за да ги одржува и ...
Откако во последните две години забележа двоцифрен пораст на категоријата на растителни производи, „Лилд“ најави ги најави плановите за проширување на асортиманот од растително потекло од својата приватна трговска марка. Vemondo Plant! ќе влучува 28 нови производи меѓу кои се и неколку варијанти на растителни бургери и тофу. Во рамките на оваа линија потрошувачите исто така ќе можат да пронајдат растителни алтернативни колбаси и пилешки котлети, ...
Со проширувањето на продажната мрежа низ Хрватска, dm дрогерие маркт нуди можност за купување на детергент преку полначи за детергент во девет свои продавници. Полначите за детергент кои им овозможуваат на потрошувачите да ги дополнат своите шишиња, отсега ќе им бидат достапни и на потрошувачите во Чаковец и Пула. Детергентите за садови се вегански, не содржат сулфати и се 100% биоразградливи, а покрај тоа, на потрошувачите на располагање ќе им ...
Компанијата „АБ Инбев“ за третиот кваратал пријави пораст на профитот (без пресметан данок и амортизација) од 7,1% или 5,2 милијарди долари. Приходите на компанијата во овој период бележат пораст од 2,1%, додека од почетокот на годината имале пораст за 2,5%. Приходите по хектолитар во третиот квартал бележат пораст за 4,6%, додека заработката по акција изнесува 0,98 долари, што е за 14% повеќе во однос на претходната година кога изнесувала 0,86 ...
Во една од најмалите општини во Словенија, „Шпар“, во соработка со компанијата „Халожанка“, свечено отвори нова продавница, франшиза на „Шпар“ и „Халожанка“. Партнерската продавница се наоѓа на Храстовец 25б и може да се пофали со модерен и пријателски имиџ, типичен за продавниците на „Шпар“. Објектот располага со продажен простор од 450 м², а пред него се достапни 36 паркинг-места. Координираниот тим од осум вработени се грижи за богато ...
Во една од најмалите општини во Словенија, „Шпар“, во соработка со компанијата „Халожанка“, свечено отвори нова продавница, франшиза на „Шпар“ и „Халожанка“. Партнерската продавница се наоѓа на Храстовец 25б и може да се пофали со модерен и пријателски имиџ, типичен за продавниците на „Шпар“. Објектот располага со продажен простор од 450 м², а пред него се достапни 36 паркинг-места. Координираниот тим од осум вработени се грижи за богато ...
Панел дискусијата на 10 FMCG Summit и оваа година предизвика големо внимание меѓу учесниците и јавноста. Заменик-министерот за економија, Марјан Ристески, Виктор Петков, генералниот менаџер и сопственик на „Випро“, Џемаил Даути, генералниот директор на „Даути комерц“ и Драган Иванов, генералниот менаџер на ЛКА, дискутираа дали има Fair Play во малопродажниот сектор, замерките за намалување на маржите и за актуелниот закон за нефер трговски ...
Според податоците на Државниот завод за статистика, индексот на цените на угостителските услуги во октомври 2024 година, во споредба со септември 2024 година, е зголемен за 1.1 %. Индексот на цените на угостителските услуги во октомври 2024 година, во однос на истиот месец од претходната година, е зголемен за 6.1 %. Кумулативниот индекс на цените на угостителските услуги за периодот јануари – октомври 2024 година, во однос на истиот период од ...
Компанијата „Џамбо“ лансира нови приватна трговска марка на прехранбени производи под името Jumbo's, кои ќе им бидат достапни на потрошувачите во сите 725 продавници на компанијата низ Холандија и Белгија. Трговската марка која е развиена во соработка со куварите од „Џамбо Фудколеџ“ вклучува свежи оброци, сосови, кафе и овошни мармалади, а компанијата разви и намази од зеленчук. Овој асортиман одговара на растечката потреба за пристапни ...
Агенцијата за истражување и консалтинг „Инсајдер ИД“, го спроведе истражувањето “Преферирани ланци на маркети и Најпознати брендови 2023-ва година” кое е спроведено на репрезентативен примерок од 1,200 активни потрошувачи на територија на целата држава со користење на персонални интервјуа. Врз основа на податоците, веќе 4-та година по ред агенцијата прогласува Најпознати брендови според потрошувачите во 16 различни категории. Истражувањето за ...
Со пошумувањето на околината на Вуковар успешно е завршен проектот „Добрите работи паѓаат од небо“, кој го спроведуваат „Раденска Адриатик“ и Проект О2. За потсетување, во рамки на проектот започнат на почетокот на септември, компанијата ги покани потрошувачите да активираат бесплатен купон со одговор на прашање за биодиверзитетот, врз основа на кој „Раденска Адриатик“ ќе засади дрвца на еден квадратен метар во областа вуковарско Подунавље. ...
Компанијата за производство на картон, „Корспак“ која е со седиште во Босна и Херцеговина, е најновиот член на групацијата „Виолета“. Најновата членка на групацијата како дел од инвестицијата вредна 40 милиони евра, отвори нова фабрика во присуство на 700 гости. Основачот и сопственик на „Виолета“, Петар Чорлука, истакна дека амбалажата е многу важна затоа што го преставува првиот допир на купувачот со производот. Производ без пакување не може ...
Според „Монстат“ просечната бруто плата во септември во Црна Гора изнесува 1.102 евра, додека просечната плата без пресметаните даноци и придонеси изнесува 877 евра. На месечно ниво, просечната нето плата бележи раст од 1,9%, додека во однос на минатата година во септември е повисока за 9,6%. По сектори на дејност, просечната нето заработка бележи месечен раст во следните сектори: Земјоделство, шумарство и рибарство (7,7%), Образование (7,2%), ...
Како дел од својата стратегија за одржливост, „Шпар“ лансира кеси за купување кои се направие од пластичната фолија собрана во продавниците на „Шпар“ и „Интершпар“. Имено, компанијата ја испраќа пластиката собрана од продавниците на рециклирање до својата партнерска компанија „Папиер – Метер“, која го претвора овој материјал во гранули и потоа од нив произведува кеси за купување, каде што уделот на рециклиран материјал во овие кеси често ...
„Витаминка“ започна со караван во предучилишните установи за едукација за основните општествени вредности. Во повеќе од 80 предучилишни установи преку музичка претстава, интерактивна игра и забава најмладите ќе ги запознаваат овие вредности и ќе се едуцираат за емпатија, другарство, разбирање, почит на другиот и ценење на различностите. Преку овие активности, „Витаминка“ се надева дека ќе го поттикне позитивниот развој на децата и ќе придонесе ...
„Карслберг“ пријави раст на приходите од 1,3% во третиот квартал, или 2,75 милијарди евра. Овој пораст компанијата го припишува на растот на приходите од 2% по хектолитар, како и на порастот на обемот на продажбата. Во овој период, производителот пријави силен раст на премиум портфолиото на пазарите како Индија, Малезија, нордиските земји, Германија, Казахстан, Украина и на Балканот, но растот на овие пазари не успеа да го компензира падот на ...
„ДТЛ Персу“ свечено ги отвори вратите на еден од шесте во Жабље на новата адреса Стевана Сремац 24, нудејќи им на верните потрошувачи во Жабље можност да пазаруваат на поголема површина и со поразновиден асортиман. Новиот маркет со продажна површина од 160 метри квадратни, на потрошувачите им нуди повеќе од 3.500 производи, локални и светски, како и поголем избор на артикли по секогаш „СуПЕР“ цени. Како што соопштуваат од „ДТЛ Персу“, и овој ...
Повеќе од 400 учесници, над 70 компании, позитивна енергија, размена на идеи и искуства, инспиративни презентации, одговори на актуелните предизвици и идни деловни партнерства го одбележаа јубилејниот 10 FMCG Summit, кој се одржа вчера во организација на магазинот InStore и агенцијата „Кликер маркетинг“. Со 11 инспиративни говорници, 4 панелисти, 19 спонзори и 4 ритеил-партнери, повторно докажавме дека FMCG Summit, e најголемиот трговски настан ...
На обуката наменета за продажните експерти, професионалци од областа на шопер-маркетингот и трејд-маркетингот присуствуваа 47 учесници од 20 компании од Македонија и од регионот. Приреди: Редакцијата на InStore Скопје уште еднаш беше место каде што професионалците од FMCG-секторот можеа да научат нешто повеќе од докажани светски експерти. Тимот на „Кликер маркетинг“ и тимот на InStore на 6 март ја имаа честа да бидат домаќини на светски ...
„Алди“ во Велика Британија најавува рекордна инвестиција од 800 милиони фунти (928 милиони евра) во својата продажна мрежа. Минатата година, нето-продажбите на „Алди“ се зголемија на историски највисоко ниво од 16%, повеќе од двојно од стапката на инфлација на храната. Благодарение на зголемената ефикасност, добивката пред оданочување тројно се зголеми. Овој стратешки потег, меѓу другото, има за цел да ја зголеми предноста во однос на ривалот ...
Германските дисконтери се обврзуваат на концептот „Нето нула“ до 2050 година. „Алди суд“ и „Шварц груп“ сакаат да постигнат јаглеродна неутралност низ целиот нивен синџир на вредност, вклучувајќи ги и добавувачите. Амбициозната цел поставува нов стандард во малопродажната индустрија. Повеќе од 200 компании кои го пропуштија крајниот рок за поставување на „Нето нула“ цели беа отстранети од иницијативата за научно базирани цели. Пишува: Себастијан ...
Лидерот на германскиот пазар „Eдека“ сака да имплементира хибридни пултови за одделите со свежа храна. Овој чекор е мотивиран од континуираниот недостиг на работна сила на германскиот пазар. Услужните пултови ќе останат главна разлика за операторот на супермаркетите. Пишува: Себастијан Ренак, меѓународен ритејл аналитичар „Едека“ планира да воведе хибридни услужни пултови. Пет од седум региони на „Едека“ сакаат да воведат флексибилни решенија ...
Германскиот дисконтер „Пени“ го модернизира својот сегмент на мали, урбани дисконт продавници. Овие промени се ориентирани кон к – продавниците ( convience store), со што се избегнува директната конфротација со лидерите меѓу дисконтерите „Лидл“ и „Алди“. За секторот на к – продавниците, „Пени“ ја користи стручноста на својата матична компанија, „Реве груп.“ „Пени“ во Германија ја зајакнува својата позиција во урбаните средини. Според ...
Извештајот за одржливост на „Алди Норд“ за 2023 година го истакнува растот на нето продажбата од 5,9%, поттикнат од експанзијата на клучните европски пазари. Иако се повлече од Данска, компанијата забележа рекорден раст во Полска, Шпанија и Португалија. Компанијата го оптимизираше асортиманот, го зголеми фокусот на приватните трговски марки и ја прошири понудата на хербални производи, со што одговори на промените во навиките на потрошувачите. ...
„Алкалоид“ со консолидирани продажби од 231,3 милиони евра, извоз од 157,7 милион евра и со инвестиции од 16,5 милиони евра во периодот јануари – септември 2024 г. Според единечниот биланс на успех, во периодот јануари – септември 2024 година продажбите достигнуваат 9.997.468.062 денари, што е за 9 отсто повеќе во споредба со истиот период од минатата година. Вкупните консолидирани продажби, пак, достигнуваат 14.236.125.924 денари, што е за 14 ...
Во согласност со својата одржлива деловна стратегија, „Подравка“ ја заврши втората фаза од инвестицијата во соларни електрани, со што заврши реализацијата на проектите за изградба и опремување на соларните централи на групацијата „Подравка“ во Копривница, Вараждин и Дугопоље, како и во Марибор. Инвестицијата е вредна околу 5 милиони евра и е кофинансирана со средства на Фондот за модернизација. Во 2024 година компанијата инсталирала вкупно ...