
Скопје
9ᴼ /
9ᴼ



„Макро“ кој е дел од групацијата „Макро Аг“, продолжува со унапредување на гастрономската понуда и со засилувањето на својот асортиман од сопствените брендови преку лансирање на 406 нови производи. Кај новите производи најмногу иновации се забележани во категориите на смрзнатото и свежо месо, како и во делот на професионалните кујнски садови и опрема. Зад овие производи стои тимот на центарот „Планта Тхинко“ кој компанијата го отвори во 2022 ...
Компанијата „Алберт Хеин“ во своите 600 продавници воведува повеќекратни торби за леб, печива и за слатки кои се направени од рециклиран памук. За да промовира нова алтернатива на пластичните ќеси за еднократна употреба во своите пекари, компанијата ја започна кампањата „Топло препорачано од нашите пекари“. Оваа одржлива торба е идеална за носење помали колачи и слатки. Торбата е направена од 100% рециклиран памук и има атрактивен дизајн, па ...
„Шпар“ - Словенија најави продолжување на долгогодишното партнерство со Кошаркарскиот сојуз на Словенија (КЗС). Оваа соработка која трае веќе 24 години, неодамна ја обновија генералниот директор на„Шпар“ – Словенија, Давид Ковачиќ и претседателот на Кошаркарскиот сојуз на Словенија, Матеј Ерјавец, по повод завршниот турнир во „Шпар“ купот што се одржа на 13 и 14 февруари во салата Кодељево во Љубљана. Партнерството со Кошаркарската федерација ...
Трговскиот синџир „Гомекс“ продолжува со ширењето на својата малопродажна мрежа и унапредувањето на постојните продажни објекти со отворање на нова продавница во населбата Лјутово, како и повторно отворање на реновираната продавница во Бачко Петрово село. Во населбата Лјутово, на адреса Слободан Принци Селје 1, отворена е нова продавница на „Гомекс“ која се протега на 117 квадратни метри и во која се вработени седум лица. На купувачите во овој ...
На малопродажбата често се гледа како на област во која клучен фактор се политиките за набавка и дистрибуција на производите, политиката на цените и маржите, објектите кои треба да бидат луксузни и привлечни на око. Секако дека ова се клучните елементи кои се неопходни за успех, но сепак, како неизбежен дел од формулата за раст треба да го споменеме најважниот ресурс на секоја компанија – вработените! Тие имаат свои потреби, очекувања и со нив ...
Агенцијата за храна и ветеринарство (АХВ) минатата и оваа недела спроведе 154 вонредни инспекциски надзори во магацини и ладилници за храна. Недоследности се утврдени кај 41 оператор, за што се издадени решенија за наредба. Изречени се 15 парични казни и уништени се десеттина килограми небезбедна храна. Кај 7 од контролираните оператори утврдени се незадоволителни хигиенски услови, а кај двајца, производите не биле означени (декларирани) на ...
На крајот на 2024 година, вкупниот број на активни платежни картички во БиХ изнесуваше 2.585.419, што е зголемување за 131.069 во споредба со 2023 година, објави Централната банка на Босна и Херцеговина (ЦББХ). На пазарот доминираат дебитните картички, со учество од 83,37% и изразен тренд на раст. Вредноста на трансакциите со картички се зголемува и во 2024 година изнесува 18,4 милијарди конвертибилни марки (9 408 161 040 евра), што е ...
„Пекабеско“ АД за периодот јануари-декември 2024 оствари добива на износ од 174.142.000 денари и е повисока од претходната година за 19 отсто. Остварените вкупни приходи од работењето во периодот јануари-декември 2024 година изнесуваат 5.955 милиони денари и во споредба со остварените во истиот период во 2023 година бележат зголемување од 8%. Во структурата на вкупните приходи најголемо учество од 98,8%, имаат приходите остварени со продажба на ...
My Box го претстави решението што конечно ги надминува долгогодишните предизвици на достава на пратки. Оваа револуционерна услуга воведува паметни автоматизирани пакетомати, кои овозможуваат флексибилно, сигурно и непречено подигнување на пратките 24/7, без оглед на работното време на курирските служби или ризик од пропуштени испораки. Новата платформа беше официјално претставена денеска на промотивен настан наречен Unbox Your Box, кој привлече ...
Со завршната претстава во Прилеп, градот каде е седиштето на „Витаминка“, се комплетираше едукацијата на карванот на „Витаминка“ за општествените вредности. Во текот на неколку месечната посета на предучилишните установи-градинките низ целата држава повеќе од 22 000 деца учеа за другарството, емпатијата и почитта кон другиот. Карванот преку музички претстави, на непосреден и забавен начин ги учеше децата што значи меѓусебно разбирање, како да се ...
Просечните цени на земјоделските производи во Европската унија (ЕУ) се зголемени за 2,2 отсто во четвртиот квартал од 2024 година во однос на истиот период од 2023 година, објави „Евростат“. Спротивно на тоа, просечната цена на услугите и стоките што се користат во производството, како што се енергијата, ѓубривата или добиточната храна, е намалена за 2,7 отсто во однос на четвртиот квартал од 2023 година. Ова е најмал пад на цената во однос на ...
Владата на Србија ја усвои уредбата за воспоставување план за намалување на амбалажниот отпад за периодот од 2025 до 2029 година, со која, како што се наведува, се поставени цели за подобрување на управувањето со комуналниот амбалажен отпад во Република Србија. Најважната цел на регулативата е да им се овозможи на српските граѓани да го одделат амбалажниот отпад од домаќинствата погоден за рециклирање во одредени контејнери, се вели во ...
Претседателот на САД Доналд Трамп се закани дека ќе воведе царини од 200 отсто на европското вино, шампањ и жестоки пијалаци ако Европската унија не се откажае од најавените царини на американското виски од 50 отсто. Ако оваа царина не се тргне веднаш, САД наскоро ќе воведат царини од 200 отсто на сите вина, шампањи и алкохолни пијалаци кои доаѓаат од Франција и други земји од Еу. Тоа ќе биде одлично за бизнисите со вино и шампањ во САД, напиша ...
Консултантската фирма „Мекинсеј“ во својот европски извештај соопшти дека маржите во малопродажбата на прехранбени производи се мали во споредба со другите индустрии и се под постојан притисок. Макроекономските услови и динамиката на индустријата негативно влијаеа на хипермаркетите и супермаркетите во последните пет години, додека дисконтерите малку ги зголемија своите маржи. Просечната оперативна профитна маржа (EBITDA) на трговците на мало ...
„Веитрос“ која е дел од групацијата „Џон Луис Партнершип“ минатата година оствари раст на продажбата од 4,4% односно 8 милијарди фунти. Сакам да им се заблагодарам на сите наши партнери за нивните неверојатни напори оваа година и на нашите купувачи за нивната лојалност, што доведе до континуиран подем во текот на годината, а особено за Божиќ. Тројното зголемување на нашиот профит е значаен доказ за напредокот на нашата трансформација - ние сме ...
Трговскиот синџир „Алкампо“ кој е дел од француската компанија „Ошан“, минатата година лансира 536 нови производи од сопствените трговски марки. Од вкупно 536 нови производи, 280 се од сегментот на храна, 156 се додатоци за домашни миленици, речиси 70 производи доаѓаат од нивната козметичка линија Cosmia, додека 30 производи се од категоријата производи за чистење. Меѓу 280-те нови прехранбени производи, 170 го носат препознатливото лого на ...
Путер од кикирики, виски, сок од портокал.. потрошувачите во Германија наскоро ќе плаќаат повеќе за некои американски производи во супермаркетите. Причината се дополнителните царини наметнати од Европската унија како одговор на американските царини. Се очекува повисоките трошоци делумно да ги погодат купувачите, изјави Дирк Јандура, претседател на Здружението за надворешна трговија „БГА“. Маржите во супермаркетите се толку ниски што бизнисите ...
Потрошувачките цени во Србија во февруари 2025 година, во однос на истиот месец претходната година, се повисоки за 4,5 отсто, додека во однос на декември 2024 година се повисоки во просек за 1,1 отсто, објави Заводот за статистика на Република Србија. Цените на стоките и услугите за лична потрошувачка во февруари 2025 година, во однос на јануари 2025 година, се зголемени во просек за 0,5%. Гледано по главни групи производи и услуги ...
„Студенац“ потпиша договор со „ВГП“ “ за изградба на нов логистичко – дистрибутивен центар во рамките на комплексот „ВПГ парк Сплит“. Отворањето на логистичко-дистрибутивниот центар, кој ќе се простира на површина од 23.000 метри квадратни, се очекува во првата половина на 2026 година. Со изградба на уште еден модерен дистрибутивен центар, ние продолжуваме да ги издигнуваме нашите логистички процеси на највисоко ниво на извонредност. ...
Индексот на цените на храната на ФАО во февруари 2025 година во просек изнесуваше 127,1 поени, што претставува зголемување за два поени или 1,6% во однос на ревидираното јануарско ниво. Додека индексот на цените на месото остана стабилен, сите останати се зголемија, при што најзначајни зголемувања се забележани кај шеќерот, млечните производи и растителните масла, објави Организацијата за храна и земјоделство на Обединетите нации (ФАО). Цените ...
Цените на производите и услугите за лична потрошувачка во Босна и Херцеговина, мерени преку индексот на потрошувачките цени, во јануари се повисоки за 1,4 отсто во однос на претходниот месец, додека годишната инфлација изнесува 3,3 отсто, објави Агенцијата за статистика на БиХ. Храната и безалкохолните пијалоци во јануари се во просек поскапи за 2,2 отсто од декември лани, алкохолните пијалоци и тутунот за 0,8 отсто, домувањето и комуналните ...
Во декември 2024 година, цените на зеленчукот во Северна Македонија беа 52,1% повисоки од просекот во 2021 година, додека цените на овошјето за 24,3%, се вели најновата анализа од Институот за економски истражувања и политики, „Фајнанс тинк“ која се однесува на маржите на овошјето и зеленчукот на зелените пазари. Овие порасти се случија во време на општ ценовен пораст најпрво предизвикан од глобалните тектонски поместувања на пазарите на храна и ...
По две успешни акции за собирање пластични шишиња „Лидл“ - Словенија покрена нова иницијатива во соработка со Здружението „Фирст респондерс“, организација која ја подигнува свеста за важноста на првите лица кои реагираат во итните медицински случаи и им обезбедува дополнителна обука. Прво реагираат лица без медицинска експертиза кои по повик од здравствената диспечерска служба пристигнуваат на местото на настанот за да обезбедат мерки за ...
Германија беше доцна започна со формати на продавници без касиери, но за само шест години се отворија 600 смарт продавници. Сегментот смарт продавници 24/7 се шири, особено во руралните области, земјоделските малопродажни и транспортни центри. Студијата на Универзитетот „ДХБВ“во Баден-Виртемберг ги истражува пејзажот и иднината на продавниците без персонал. Дали овој тренд ќе ја преобликува германската малопродажба на храна или ќе остане ...
Германија беше доцна започна со формати на продавници без касиери, но за само шест години се отворија 600 смарт продавници. Сегментот смарт продавници 24/7 се шири, особено во руралните области, земјоделските малопродажни и транспортни центри. Студијата на Универзитетот „ДХБВ“во Баден-Виртемберг ги истражува пејзажот и иднината на продавниците без персонал. Дали овој тренд ќе ја преобликува германската малопродажба на храна или ќе остане ...
Главните фактори што влијаат врз одлуките за купување се квалитетот, функционалноста, практичноста и цената. Во потрошувачката се имплементирани и навиките за ублажување на финансискиот притисок, а сѐ попопуларни стануваат и производите поткрепени со научни и целни решенија. Извор: „Еуромонитор интернационал“, www.euromonitor.com Компанијата за анализа на податоци „Еуромонитор интернационал“ го објави извештајот за петте клучни глобални ...
Групацијата „Хенкел“ оствари приход од 21,5 милијарди евра во фискалната 2024 година, што претставува номинален раст од 0,3% во споредба со претходната година. Негативните ефекти од девизниот курс ги намалија приходите за 1,8%, а кога ќе се исклучат овие ефекти, растот на приходите е 2,1%. Стекнувањата и деинвестициите имаа благо негативно влијание од -0,4%, главно поради повлекувањето на деловните активности на Хенкел од Русија во 2023 година. ...
Грција воведе нов кодекс на однесување за супермаркетите со цел да ја зголеми транспарентноста на цените за потрошувачите. Според новите правила, попустите на супермаркетите сега мора да се засноваат на најниската цена на производот во последните 30 дена, наместо на предложениот попуст од добавувачот. Понудите за пакети со повеќе производи мора да ја понудат поединечната цена на производот за споредба, освен ако промоцијата трае подолго од 60 ...
Компанијата „Пени“ свечено отвори нова продавница во сараевската населба Отес, на улица Барска 61а. Новиот објект, покрај дизјанот се истакнува и со напредни еколошки и технолошки стандарди. При изградбата на објектот беа поставени високоефикасни топлински пумпи А+++ кои ја намалуваат емисијата на гасови и штетни материи. За да се постигне оптимална енергетска ефикасност, објектот е изолиран со камена волна, која обезбедува одлична топлинска ...
Компанијата „Белторг“ на 7.март отвори два нови маркети, со што вкупниот број на „Светофор“ маркети во Србија достигна бројка од 50. Маркетот во Сјеница е отворен на Никола Тесла 21 и се простира на површина од 1.300 метри квадратни. Пазарот во Апатин се наоѓа на плоштадот Ослободување 7а, на површина од 900 м2. Како и сите нивни продавници, така и овие две новоотворени продавници имаат околу 450 артикли. Во двата објекта се вработени по 15 ...