Зголемен е процентот на отчитување на броилата на 95% на три месечно ниво (на 90% на месечно ниво), таргетирани се 10.000 потрошувачи кои во последните две години имале приговори или поплаки во врска со фактури и со нив е почната етапна телефонска комуникација – ова се дел од сетот на активни мерки што по налог на Регулаторната комисија за енергетика, водни услуги и услуги за управување со комунален отпад (РКЕ) ги презеде операторот на ...
Зголемен е процентот на отчитување на броилата на 95% на тримесечно ниво (на 90% на месечно ниво), таргетирани се 10.000 потрошувачи кои во последните две години имале приговори или поплаки во врска со фактури и со нив е почната етапна телефонска комуникација. Ова се дел од сетот на активни мерки што по налог на Регулаторната комисија за енергетика, водни услуги и услуги за управување со комунален отпад (РКЕ) ги презеде операторот на ...
Регулаторната комисија за енергетика (РКЕ) на координативен состанок со раководството на компанијата напоменале дека е клучно во првите недели од јануари да продолжи редовното отчитување По поплаките од граѓаните на почетокот на оваа година, операторот на електро-дистрибутивниот систем „Електродистрибуција“ во наредниот период ќе врши отчитување на броилата со цел потрошувачите да добиваат сметки со реална, а не прогнозирана потрошувачка. ...
Зголемен е процентот на отчитување на броилата на 95% на тримесечно ниво (на 90% на месечно ниво), таргетирани се 10.000 потрошувачи кои во последните две години имале приговори или поплаки во врска со фактури и со нив е почната етапна телефонска комуникација. Ова се дел од сетот на активни мерки што по налог на Регулаторната комисија за енергетика, водни услуги и услуги за управување со комунален отпад (РКЕ) ги презеде операторот на ...
Во пресрет на зимските месеци, на иницијатива на РКЕ се одржа координативен состанок со Електродистрибуција ДООЕЛ, каде првите луѓе на компанијата реферираа за преземените мерки со цел подобрување на услугата и воспоставување на двонасочна комуникација со потрошувачот, а се со цел јакнење на довербата, транспарентноста и отчетноста. Како што се наведува во соопштението од РКЕ, регулаторите напоменале дека клучно е во првите недели од јануари да ...
Зголемен е процентот на отчитување на броилата на 95% на тримесечно ниво (на 90% на месечно ниво), таргетирани се 10.000 потрошувачи кои во последните две години имале приговори или поплаки во врска со фактури и со нив е почната етапна телефонска комуникација. Ова се дел од сетот на активни мерки што по налог на Регулаторната комисија за енергетика, водни услуги и услуги за управување со комунален отпад (РКЕ) ги презеде операторот на ...
Добивај вести на Viber Зголемен е процентот на отчитување на броилата на 95 отсто на тримесечно ниво (на 90 проценти на месечно ниво), таргетирани се 10.000 потрошувачи кои во последните две години имале приговори или поплаки во врска со фактури и со нив е почната етапна телефонска комуникација. Ова се дел од сетот на активни мерки што по налог на Регулаторната комисија за енергетика, водни услуги и услуги за управување со комунален отпад (РКЕ) ...
Процентот на отчитување на броилата е зголемен на 95 отсто на тримесечно ниво, односно на 90 отсто на месечно ниво, а дополнително се таргетирани 10.000 потрошувачи кои во изминатите две години поднеле приговори или поплаки поврзани со фактурирањето, со кои е започната етапна телефонска комуникација. Ова се дел од активните мерки што, по налог на Регулаторната комисија за енергетика, водни услуги и услуги за управување со комунален отпад (РКЕ), ...
Економија Зголемено отчитувањето на броилата - 95 отсто на тримесечно ниво 24.12.2025 Зголемен е процентот на отчитување на броилата на 95% на тримесечно ниво (на 90% на месечно ниво), таргетирани се 10.000 потрошувачи кои во последните две години имале приговори или поплаки во врска со фактури и со нив е почната етапна телефонска комуникација. Ова се дел од сетот на активни мерки што по налог на Регулаторната комисија за енергетика, водни ...

