Станицата „Лизиба“ во Чонгкинг, Кина, е веројатно единствената железничка станица во светот сместена сред станбена зграда. И тоа, таа се наоѓа меѓу шестиот и осмиот кат на 19-катната зграда – и, според многумина, навистина е неверојатно да се гледаат возовите како минуваат низ „утробата“ на облакодерот. Возот бил планиран кога самата зграда била изградена. Шините, притоа, биле провлекувани низ постоечкиот облакодер, иако често се верува дека е ...

Целосно ќе се реновира железничката станица во Скопје. Планот е да се зачува основниот изглед, но со модерни елементи. Билбордите ќе бидат забранети, а ќе се отстрани и се што е доградено од првичниот проект. „Железничката станица не може да биде турбо-фолк хаб во државата. Може да има содржини од општествен интерес, нека има аптеки, некоја цвеќара, нека има комерцијални содржини кои се општо прифатени секаде во светот. Но, доградби како ...

Железничката станица во Скопје нема повеќе да биде турбо фолк хаб. Македонски железници најавуваат целосна реконструкција на едно од архитектонските обележја на главниот град, со која ќе се зачува основниот изглед кој што е направен по проектот на Кензо Танге, но со нови и модерни елементи и материјали. Ќе се врши замена на инсталацијата, водоводот, греењето и ладењето. Ќе има забрана за рекламирање на какви било рекламни билборди. „Се што е во ...

Железничката станица во Скопје ќе се реновира, а притоа ќе се задржи автентичкиот изглед проектиран од Кензо Танге. Ќе се врши замена на инсталацијата и ќе се забрани рекламирање на билборди. Директорот на Македонски железници – Инфраструктура Синиша Ивановски денеска изјави дека нема да се брза со проектирањето кое би траело околу една година. – Ќе се врши замена на инсталацијата, водоводот, греењето и ладењето. Ќе има забрана за рекламирање ...

Синиша Ивановски, директор на МЖИ Инфраструктура денеска изјави дека реконструкцијата на Железничката станица, за којашто се очекува најмалку една година да се изработува проект по што ќе следуваат обезбедување финансии и градежни работи, треба да заврши за пет-шест години, во исто време со пуштањето на брзата пруга на коридорот 10 и железничкиот крак до Меѓународниот аеродром Скопје. „Ако завршиме со проектот за една година потоа финансирањето ...