Според последниот извештај на Центарот за управување со кризи изминатото деноноќие имало вкупно 1.851 повици на Единствениот број за итни случаи 112. Од нив „реални“ повици за итни случаи биле 34,85 отсто, додека 65,15 проценти биле евидентирани како „неитни повици“, односно биле за други потреби на граѓаните. Покрај овие повици, како што велат од ЦУК, примарно се постапува и по тие што се за комбинирано решавање, а не само за ангажман на една ...

Според извештајот на Центарот за управување со кризи имало вкупно 1.670 повици за итни случаи на Единствениот број за итни случаи 112 во ЦУК, меѓу коишто имало повици за фатален пожар во населено место, за опасни штети од силен ветар, за поплавени простории и за многу други пријави според коишто институциите од Системот за управување со кризи интервенирале на терен. Од вкупниот број 1.670 повици, „реални“ повици за итни случаи биле 40,36%, а ...

Според извештајот на Центарот за управување со кризи имало вкупно 1.670 повици за итни случаи на Единствениот број за итни случаи 112 во ЦУК, меѓу коишто имало повици за фатален пожар во населено место, за опасни штети од силен ветар, за поплавени простории и за многу други пријави според коишто институциите од Системот за управување со кризи интервенирале на терен. Од вкупниот број 1.670 повици, „реални“ повици за итни случаи биле 40,36%, а ...

Според извештаја на Центарот а управување со кризи имало вкупно 1.771 повик за итни случаи на Единствениот борј за итни случаи 112 во ЦУК. Од нив „реални“ повици за итни случаи биле 38,34%, а 61,66% други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат од, такви непродуктивни за нив повици, службите и институциите коишто се за итно ...

Според извештаја на Центарот а управување со кризи имало вкупно 1.771 повик за итни случаи на Единствениот борј за итни случаи 112 во ЦУК. Од нив „реални“ повици за итни случаи биле 38,34%, а 61,66% други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат од, такви непродуктивни за нив повици, службите и институциите коишто се за итно ...

Според извештаја на Центарот а управување со кризи имало вкупно 1.771 повик за итни случаи на Единствениот борј за итни случаи 112 во ЦУК. Од нив „реални“ повици за итни случаи биле 38,34%, а 61,66% други, именувани како „неитни повици“, што биле за други потреби на граѓаните или едноставно не биле итни. Со примањето во ЦУК на овие „други“ повици се растоваруваат од, такви непродуктивни за нив повици, службите и институциите коишто се за итно ...

- Според последниот извештај на Центарот за управување со кризи изминатото деноноќие имало вкупно 1.851 повици на Единствениот број за итни случаи 112. Од нив „реални“ повици за итни случаи биле 34,85 отсто, додека 65,15 проценти биле евидентирани како „неитни повици“, односно биле за други потреби на граѓаните. Покрај овие повици, како што велат од ЦУК, примарно се постапува и по тие што се за комбинирано решавање, а не само за ангажман на ...

Скопје, 28 ноември 2023 (МИА) - Според последниот извештај на Центарот за управување со кризи изминатото деноноќие имало вкупно 1.851 повици на Единствениот број за итни случаи 112. Од нив „реални“ повици за итни случаи биле 34,85 отсто, додека 65,15 проценти биле евидентирани како „неитни повици“, односно биле за други потреби на граѓаните. Покрај овие повици, како што велат од ЦУК, примарно се постапува и по тие што се за комбинирано решавање, ...

Според последниот извештај на Центарот за управување со кризи изминатото деноноќие имало вкупно 1. 851 повици на Единствениот број за итни случаи 112. Од нив „реални“ повици за итни случаи биле 34,85 отсто, додека 65,15 проценти биле евидентирани како „неитни повици“, односно биле за други потреби на граѓаните. Покрај овие повици, како што велат од ЦУК, примарно се постапува и по тие што се за комбинирано решавање, а не само за ангажман на една ...

Според последниот извештај на Центарот за управување со кризи изминатото деноноќие имало вкупно 1.851 повици на Единствениот број за итни случаи 112. Од нив „реални“ повици за итни случаи биле 34,85 отсто, додека 65,15 проценти биле евидентирани како „неитни повици“, односно биле за други потреби на граѓаните. Покрај овие повици, како што велат од ЦУК, примарно се постапува и по тие што се за комбинирано решавање, а не само за ангажман на една ...

Од нив „реални“ повици за итни случаи биле 34,85 отсто, додека 65,15 проценти биле евидентирани како „неитни повици“, односно биле за други потреби на граѓаните. Покрај овие повици, како што велат од ЦУК, примарно се постапува и по тие што се за комбинирано решавање, а не само за ангажман на една служба, односно институција. -Според распределбата согласно природата на настаните, случаите, кон Полиција биле упатени 43,96 отсто од повиците од 112 ...

На Единствениот број за итни случаи 112 во изминатото деноноќие имало вкупно 1.851 повици. Од нив „реални“ повици за итни случаи биле 34,85 отсто, додека 65,15 проценти биле евидентирани како „неитни повици“, односно биле за други потреби на граѓаните. Покрај овие повици, како што велат од ЦУК, примарно се постапува и по тие што се за комбинирано решавање, а не само за ангажман на една служба, односно институција. -Според распределбата согласно ...

Според последниот извештај на Центарот за управување со кризи изминатото деноноќие имало вкупно 1.851 повици на Единствениот број за итни случаи 112. Од нив „реални“ повици за итни случаи биле 34,85 отсто, додека 65,15 проценти биле евидентирани како „неитни повици“, односно биле за други потреби на граѓаните. Покрај овие повици, како што велат од ЦУК, примарно се постапува и по тие што се за комбинирано решавање, а не само за ангажман на една ...