Данскиот производител на играчки „Lego“ минатата година ја зголеми продажбата на своите шарени пластични коцки и покрај падот во Кина и учествуваше на пазарот на играчки за кој вели дека е најслаб во последните 15 години. На глобалниот пазар на играчки кој беше намален за 7%, „Lego“ ја зголеми продажбата на потрошувачите за 4% минатата година поради силниот раст во САД и Централна и Источна Европа, објави компанијата во вторникот. Главниот ...

Данскиот производител на играчки „Lego“ минатата година ја зголеми продажбата на своите шарени пластични коцки и покрај падот во Кина и учествуваше на пазарот на играчки за кој вели дека е најслаб во последните 15 години. На глобалниот пазар на играчки кој беше намален за 7%, „Lego“ ја зголеми продажбата на потрошувачите за 4% минатата година поради силниот раст во САД и Централна и Источна Европа, објави компанијата во вторникот. Главниот ...

Данскиот производител на играчки „Lego“ минатата година ја зголеми продажбата на своите шарени пластични коцки и покрај падот во Кина и учествуваше на пазарот на играчки за кој вели дека е најслаб во последните 15 години. На глобалниот пазар на играчки кој беше намален за 7%, „Lego“ ја зголеми продажбата на потрошувачите за 4% минатата година поради силниот раст во САД и Централна и Источна Европа, објави компанијата во вторникот. Главниот ...

Данскиот производител на играчки „Lego“ минатата година ја зголеми продажбата на своите шарени пластични коцки и покрај падот во Кина и учествуваше на пазарот на играчки за кој вели дека е најслаб во последните 15 години. На глобалниот пазар на играчки кој беше намален за 7%, „Lego“ ја зголеми продажбата на потрошувачите за 4% минатата година поради силниот раст во САД и Централна и Источна Европа, објави компанијата во вторникот. Главниот ...

Данскиот производител на играчки „Lego“ минатата година ја зголеми продажбата на своите шарени пластични коцки и покрај падот во Кина и учествуваше на пазарот на играчки за кој вели дека е најслаб во последните 15 години. На глобалниот пазар на играчки кој беше намален за 7%, „Lego“ ја зголеми продажбата на потрошувачите за 4% минатата година поради силниот раст во САД и Централна и Источна Европа, објави компанијата во вторникот. Главниот ...