Во платеното политичко рекламирање на последните парламентарни избори, доминираат мажите. Жените се помалку застапени, не се става акцент на родовата разновидност. Овој заклучок беше истакнат на денешниот брифинг со новинарите организиран од Фондацијата за интернет и општество „Метаморфозис“ и Меѓународната фондација за изборни системи (IFES) за претставување на клучните наоди од набљудувањето за време на изборната кампања на последните ...

Во платеното политичко рекламирање на последните парламентарни избори, доминираат мажите. Жените се помалку застапени, не се става акцент на родовата разновидност. Ова е заклучокот кој беше истакнат на денешниот брифинг со новинари, организиран од Фондацијата за интернет и општество „Метаморфозис“ и Меѓународната фондација за изборни системи (IFES). На настанот, експертките Марина Тунева и Билјана Бејкова ги презентираа клучните наоди од ...

Скопје, 18 декември 2024 (МИА) - Во платеното политичко рекламирање на последните парламентарни избори, доминираат мажите. Жените се помалку застапени, не се става акцент на родовата разновидност. Овој заклучок беше истакнат на денешниот брифинг со новинарите организиран од Фондацијата за интернет и општество „Метаморфозис“ и Меѓународната фондација за изборни системи (IFES) за претставување на клучните наоди од набљудувањето за време на ...

Во платеното политичко рекламирање на последните парламентарни избори, доминираат мажите. Жените се помалку застапени, не се става акцент на родовата разновидност. Овој заклучок беше истакнат на денешниот брифинг со новинарите организиран од Фондацијата за интернет и општество „Метаморфозис“ и Меѓународната фондација за изборни системи (IFES) за претставување на клучните наоди од набљудувањето за време на изборната кампања на последните ...

Во платеното политичко рекламирање на последните парламентарни избори, доминираат мажите. Жените се помалку застапени, не се става акцент на родовата разновидност. Овој заклучок беше истакнат на денешниот брифинг со новинарите организиран од Фондацијата за интернет и општество „Метаморфозис“ и Меѓународната фондација за изборни системи (IFES) за претставување на клучните наоди од набљудувањето за време на изборната кампања на последните ...