Зголемен е процентот на отчитување на броилата на 95% на три месечно ниво (на 90% на месечно ниво), таргетирани се 10.000 потрошувачи кои во последните две години имале приговори или поплаки во врска со фактури и со нив е почната етапна телефонска комуникација – ова се дел од сетот на активни мерки што по налог на Регулаторната комисија за енергетика, водни услуги и услуги за управување со комунален отпад (РКЕ) ги презеде операторот на ...
Граѓаните ќе добиваат сметки за струја со реално потрошени киловати наместо прогнозирани суми. По налог на Регулаторната комисија за енергетика (РКЕ), „Електродистрибуција“ значително го зголеми процентот на отчитани броила, кој сега изнесува 95% на тримесечно ниво. За да се избегнат лавините приговори од претходните години, компанијата формираше вонредни екипи кои ќе вршат отчитување на терен дури и за време на претстојните новогодишни и верски ...
Граѓаните ќе добиваат сметки за струја со реално потрошени киловати наместо прогнозирани суми. По налог на Регулаторната комисија за енергетика (РКЕ), „Електродистрибуција“ значително го зголеми процентот на отчитани броила, кој сега изнесува 95% на тримесечно ниво. За да се избегнат лавините приговори од претходните години, компанијата формираше вонредни екипи кои ќе вршат отчитување на терен дури и за време на претстојните новогодишни и верски ...
Граѓаните ќе добиваат сметки за струја со реално потрошени киловати наместо прогнозирани суми. По налог на Регулаторната комисија за енергетика (РКЕ), „Електродистрибуција“ значително го зголеми процентот на отчитани броила, кој сега изнесува 95% на тримесечно ниво. За да се избегнат лавините приговори од претходните години, компанијата формираше вонредни екипи кои ќе вршат отчитување на терен дури и за време на претстојните новогодишни и верски ...
Зголемен е процентот на отчитување на броилата на 95% на тримесечно ниво (на 90% на месечно ниво), таргетирани се 10.000 потрошувачи кои во последните две години имале приговори или поплаки во врска со фактури и со нив е почната етапна телефонска комуникација – ова се дел од сетот на активни мерки што по налог на Регулаторната комисија за енергетика, водни услуги и услуги за управување со комунален отпад (РКЕ) ги презеде операторот на ...
Зголемен е процентот на отчитување на броилата на 95% на тримесечно ниво (на 90% на месечно ниво), таргетирани се 10.000 потрошувачи кои во последните две години имале приговори или поплаки во врска со фактури и со нив е почната етапна телефонска комуникација. Ова се дел од сетот на активни мерки што по налог на Регулаторната комисија за енергетика, водни услуги и услуги за управување со комунален отпад (РКЕ) ги презеде операторот на ...
Зголемен е процентот на отчитување на броилата на 95% на тримесечно ниво (на 90% на месечно ниво), таргетирани се 10.000 потрошувачи кои во последните две години имале приговори или поплаки во врска со фактури и со нив е почната етапна телефонска комуникација. Ова се дел од сетот на активни мерки што по налог на Регулаторната комисија за енергетика, водни услуги и услуги за управување со комунален отпад (РКЕ) ги презеде операторот на ...
Зголемен е процентот на отчитување на броилата на 95% на тримесечно ниво (на 90% на месечно ниво), таргетирани се 10.000 потрошувачи кои во последните две години имале приговори или поплаки во врска со фактури и со нив е почната етапна телефонска комуникација – ова се дел од сетот на активни мерки што по налог на Регулаторната комисија за енергетика, водни услуги и услуги за управување со комунален отпад (РКЕ) ги презеде операторот на ...
Во последните 3 месеци 95% од струјомерите се отчитани, а во последниот месец процентот е 90%, таргетирани се 10.000 потрошувачи кои во последните 2 години имале приговори или поплаки во врска со фактури и со нив е почната етапна телефонска комуникација, информира Регулаторната комисија за енергетика (РКЕ) . Како што информираа од РКЕ, ова се дел од сетот на активни мерки во врска со навременото читање на броилата од страна на ...
Зголемен е процентот на отчитување на броилата на 95% на тримесечно ниво (на 90% на месечно ниво), таргетирани се 10.000 потрошувачи кои во последните две години имале приговори или поплаки во врска со фактури и со нив е почната етапна телефонска комуникација – ова се дел од сетот на активни мерки што по налог на Регулаторната комисија за енергетика, водни услуги и услуги за управување со комунален отпад (РКЕ) ги презеде операторот на ...

