Владата на Федерацијата Босна и Херцеговина ја продолжи контролата на цените на основните производи до крајот на годината. На итна седница, Владата на Федерацијата Босна и Херцеговина, на предлог на Федералното министерство за трговија, го усвои предлогот за измени на Одлуката за воведување мерки за непосредна контрола на цените преку утврдување на највисоко ниво на цени за одредени производи. Со измената се продолжува важноста на Одлуката до 31 ...

Заменик-министерот најави и дека кампањата за поддршка на македонските производи постепено ќе се проширува. Тој истакна дека давањето предност на домашните производи ја поддржува економијата и дека тие често се поквалитетни од увозните Заменик-министерот за економија Марјан Ристески денеска соопшти дека од следната година се планира повеќекратно зголемување на казните за нефер трговски практики, како и други промени во Законот за нефер трговски ...

Пред да се донесе владината уредба за ограничувања на маржата во Србија, најпродаваните производи во повеќето случаи имаа маржи под 20 проценти, бидејќи трговците на мало ги користеа овие производи за да привлечат клиенти во своите продавници. Сепак, видливи попусти има на непрехранбени производи, особено на козметика и хемикалии за домаќинството кои не се купуваат секој ден, но на овие производи навистина можете да заштедите пари. Препорачано ...

Бизнис-секторот со апел за поддршка на домашните компании и за купување домашни производи. Со цел да се подигне свеста кај потрошувачите за домашните производи, да се стимулира производството и да се поддржат домашните компании, бизнисот ја поддржа кампањата „Македонско најдобро“. Оваа кампања, како што беше речено во Стопанската комора, во иднина, освен со домашни земјоделски производи, ќе биде проширена и со производи од кондиторската и со ...

Годишната стапка на инфлација во Грција во август изнесуваше 2,9 проценти, што е за 0,1 процент повеќе отколку во јули, покажуваат податоците на Грчкиот статистички институт (ЕЛСТАТ). Цените на производите и услугите од групите облека и обувки се зголемија за 7,7 проценти за една година, а услугите во групата Хотели-Кафулиња-Ресторани за 6,2 проценти, главно поради зголемувањето на цените во рестораните, слаткарниците, кафулињата и мензите. ...

Со купувањето домашни производи се јакне македонската економија и им се помага на домашните компании. Досега, во државава се спроведоа повеќе кампањи за купување македонски производи, кои имаа цел да ја зголемат потрошувачката и да се поттикне земјоделското производство. Земјоделците ја поздравуваат новата кампања „Македонско најдобро“, но сметаат дека е задоцнета, бидејќи 80 отсто од земјоделските производи се од увоз, а најголем дел од ...