Новата стратегија на Meta, како одговор на строгите прописи за приватност на Европската унија, би можела да биде месечна претплата за корисниците на ЕУ Meta, компанијата која стои зад популарните социјални мрежи Facebook и Instagram, размислува да воведе месечна претплата за корисниците во Европската унија кои не се согласуваат со прикажување на персонализирани реклами. Според информациите објавени од The Wall Street Journal, корисниците кои ќе ...

Мета, компанијата која стои зад популарните социјални мрежи Фејсбук и Инстаграм, размислува да воведе месечна претплата за корисниците во Европската унија кои не се согласуваат со прикажување на персонализирани реклами. Според информациите објавени од The Wall Street Journal, корисниците кои ќе изберат да плаќаат месечна претплата ќе можат да ги користат производите на Мета без реклами. Почетната цена за користење на десктоп верзијата на ...

Мета, компанијата која стои зад популарните социјални мрежи Фејсбук и Инстаграм, размислува да воведе месечна претплата за корисниците во Европската унија кои не се согласуваат со прикажување на персонализирани реклами. Според информациите објавени од The Wall Street Journal, корисниците кои ќе изберат да плаќаат месечна претплата ќе можат да ги користат производите на Мета без реклами. Почетната цена за користење на десктоп верзијата на ...