„Образованието е клучниот двигател на просперитетни, инклузивни и мирни општества“, изјави генералниот директор на УНЕСКО Одри Азулеј. „Сепак, квалитетното образование ризикува да биде привилегија на неколкумина, ако не преземеме сериозни мерки за да им дадеме на секое дете ширум светот истата шанса да учи и да напредува“, додаде таа. Иако има напредок во запишувањето во образованието – со 110 милиони деца кои започнаа да одат во училиште од ...
Според извештајот, во земјите со ниски приходи, 33 отсто од децата и младите на училишна возраст не одат на училиште, во споредба со само 3 отсто во земјите со високи приходи „Образованието е клучниот двигател на просперитетни, инклузивни и мирни општества“, изјави генералниот директор на УНЕСКО Одри Азулеј.„Сепак, квалитетното образование ризикува да биде привилегија на неколкумина, ако не преземеме сериозни мерки за да им дадеме на секое дете ...
Според извештајот, во земјите со ниски приходи, 33 отсто од децата и младите на училишна возраст не одат на училиште, во споредба со само 3 отсто во земјите со високи приходи „Образованието е клучниот двигател на просперитетни, инклузивни и мирни општества“, изјави генералниот директор на УНЕСКО Одри Азулеј.„Сепак, квалитетното образование ризикува да биде привилегија на неколкумина, ако не преземеме сериозни мерки за да им дадеме на секое дете ...