Кога рекламата станува вирална, тоа е најчесто поради една од двете причини - или толку длабоко одекнува кај гледачите што не можат да престанат да зборуваат за тоа, или ги вознемирува луѓето толку многу што брзаат на социјалните мрежи да го изразат својот бес. Се чини дека рекламата на „Apple“ за новиот „iPad Pro“ спаѓа во втората категорија. Рекламата, објавена во вторникот на социјалните мрежи од Тим Кук, главниот извршен директор на „Apple“, ...

Кога една реклама ќе стане вирална, тоа е обично поради една од двете причини - или толку длабоко одекнува кај гледачите што не можат да престанат да зборуваат за тоа, или ги вознемирува луѓето толку многу што брзаат на социјалните мрежи да го изразат својот бес. Се чини дека рекламата на Apple за својот нов iPad Pro спаѓа во втората категорија. Рекламата, објавена во вторникот на социјалните мрежи од Тим Кук, главниот извршен директор на Apple, ...