[ВИДЕО] Луѓето ја критикуваат новата реклама на „Apple“: Немате никаква почит

Супермен

09/05/2024

15:30

5.387

Големина на фонт

а а а

Кога рекламата станува вирална, тоа е најчесто поради една од двете причини - или толку длабоко одекнува кај гледачите што не можат да престанат да зборуваат за тоа, или ги вознемирува луѓето толку многу што брзаат на социјалните мрежи да го изразат својот бес.

Се чини дека рекламата на „Apple“ за новиот „iPad Pro“ спаѓа во втората категорија. Рекламата, објавена во вторникот на социјалните мрежи од Тим Кук, главниот извршен директор на „Apple“, започнува како еден вид временска капсула за човечката креативност.

Додека ги слушаме воведните зборови на „All I Ever Need Is You“, сингл од Сони и Шер од 1972 година, почнува да се спушта метална плоча. Предметите се ставаат во џиновска хидраулична преса и во рок од околу 40 секунди сите ќе исчезнат, смачкани под тони сила.

По уништувањето, хидрауличната преса повторно почнува да се крева. Отпадоците сега ги нема, на негово место е нов сјаен „iPad Pro“ и слушаме глас кој вели: „Најмоќниот iPad досега е и најтенок“, додека Шер пее „All I ever need is you“.

Видеата од хидраулични преси кои дробат сè, од електроника до бонбони, станаа многу популарни во последниве години, делумно поради честопати хипнотизирачката природа на уништување нешта под притисок. Се чини дека „Apple“ се обиде да го искористи овој тренд бидејќи истакнува дека неговиот нов „iPad Pro“ е толку моќен што може да замени други средства за креативно изразување.

Бројни критики

Но, многу гледачи не се импресионирани од рекламата. „Не сум сигурен дека непромисленото уништување на сите добри и убави нешта на овој свет е вистинската атмосфера кон која одевте“, вели еден корисник на „Икс“. Воопшто не можам да се поврзам со оваа реклама. Таа ги исмејува креаторите и креативната опрема, немате никаква почит“, се надоврзува друг.

„Тоа е креативен концепт и добра изведба, но рекламата изненадувачки ме растажи! Изборот на песната изгледа особено ја идолизира технологијата во однос на реалниот живот. Сега само сакам да ги избегнувам екраните и да поминувам повеќе време уживајќи во офлајн светот“, коментира трет корисник на оваа платформа.

„Требаше да биде доловување и почитување на суштината на она што е толку посебно за сите овие работи и искуства за да ги споиме во уред, а не да ја извадиме душата од нив“, коментира уште еден корисник на „Х“, а многумина се согласија со него.



Спонзорирани линкови

Маркетинг
назад до tocka.com.mk