Се чини дека моделот Sanderо ќе остане важна мамка за клиентите, но идејата е да се тргне и во сегменти каде маржите и профитот се многу повисоки Прво Volkswagen го направи тоа со Škoda, а по истиот пат изгледа ќе оди и Renault со Dacia. Ако се сеќавате, автомобилите на Škoda некое време беа евтини, најчесто на постарите платформи на Volswagen, а потоа по одличните продажни бројки, цените и квалитетот почнаа да растат. Renault сега цели на ...

Прво Фолксваген го направи тоа со Шкода, а по истиот пат изгледа и оди и Рено со Дачија. Добиј ги најважните вести, бесплатно на Viber Шкодите беа евтини некое време, обично на постарите платформи на Фолксваген, а потоа по одличните продажни бројки, цените и квалитетот почнаа да растат. Рено сега цели на повисоки маржи за Дачија, нејзиниот романски бренд. Новата идеја е „вредност за парите“, а целта не е само да се продаваат евтини автомобили. ...

Прво Volkswagen го направи тоа со Škodа, а по истиот пат изгледа и Renault оди со Dacia. Ако се сеќавате, Škodа некое време беше евтина, а потоа по одличните продажни бројки, цените и квалитетот почнаа да растат. Renault сега цели на повисоки маржи за Dacia, нејзиниот романски бренд. Новата идеја е „вредност за парите“, а целта не е само да се продаваат евтини автомобили. Маржите на Dacia сега се 10 проценти, изјави извршниот директор Лука де ...