Центарот за управување со кризи (ЦУК) информира дека имало вкупно 1 621 повици на Единствениот повикувачки број за итни случаи 112 во ЦУК во последното деноноќие, од коишто „реални“ повици биле 59,35%, а 40,65% биле за други потреби на граѓаните што не биле итни. Кон Полиција биле упатени 72,55%, кон Итната медицинска помош 21,57%, а кон пожарникарите 2,08% од реалните повици кон 112 во ЦУК. Инаку, имало 670 повици за итни случаи на 112 за во ...

Центарот за управување со кризи (ЦУК) информира дека имало вкупно 1 621 повици на Единствениот повикувачки број за итни случаи 112 во ЦУК во последното деноноќие, од коишто „реални“ повици биле 59,35%, а 40,65% биле за други потреби на граѓаните што не биле итни. Кон Полиција биле упатени 72,55%, кон Итната медицинска помош 21,57%, а кон пожарникарите 2,08% од реалните повици кон 112 во ЦУК. Инаку, имало 670 повици за итни случаи на 112 за во ...

Центарот за управување со кризи (ЦУК) информира дека имало вкупно 1 621 повици на Единствениот повикувачки број за итни случаи 112 во ЦУК во последното деноноќие, од коишто „реални“ повици биле 59,35%, а 40,65% биле за други потреби на граѓаните што не биле итни. Кон Полиција биле упатени 72,55%, кон Итната медицинска помош 21,57%, а кон пожарникарите 2,08% од реалните повици кон 112 во ЦУК. Инаку, имало 670 повици за итни случаи на 112 за во ...

Центарот за управување со кризи (ЦУК) информира дека имало вкупно 1 621 повици на Единствениот повикувачки број за итни случаи 112 во ЦУК во последното деноноќие, од коишто „реални“ повици биле 59,35%, а 40,65% биле за други потреби на граѓаните што не биле итни. Кон Полиција биле упатени 72,55%, кон Итната медицинска помош 21,57%, а кон пожарникарите 2,08% од реалните повици кон 112 во ЦУК. Инаку, имало 670 повици за итни случаи на 112 за во ...