Американците потрошија 11,8 милијарди долари на „Црн петок“, што е пораст од 9,2% според Adobe Analytics. Од 1 до 28 ноември онлајн продажбата достигна 111,4 милијарди долари, 7,1% повеќе од лани, а за целата празнична сезона се прогнозираат над 253,4 милијарди. Мобилното купување доминира со 58,7 милијарди долари – раст од 6,8% – и 2025 година станува прва во која мобилните уреди го надминуваат десктопот, со 70% од сите посети на малопродажни ...

Американците потрошија 11,8 милијарди долари на „Црн петок“, што е пораст од 9,2% според Adobe Analytics. Од 1 до 28 ноември онлајн продажбата достигна 111,4 милијарди долари, 7,1% повеќе од лани, а за целата празнична сезона се прогнозираат над 253,4 милијарди. Мобилното купување доминира со 58,7 милијарди долари – раст од 6,8% – и 2025 година станува прва во која мобилните уреди го надминуваат десктопот, со 70% од сите посети на ...