Властите во САД долго време планираат проект за брза железница од Лос Анџелес до Сан Франциско, кој се очекува да чини повеќе од 100 милијарди долари, но критичарите велат дека немаат многу што да покажат за тоа - освен 0,3 милји (0,48 км ) мост што не води никаде. И покрај тоа што првичното финансирање било одобрено во 2008 година, оваа брза железничка линија е сè уште далеку од изградба. Досега, изградбата е само во најрана фаза и ...

Властите во САД долго време планираат проект за брза железница од Лос Анџелес до Сан Франциско, кој се очекува да чини повеќе од 100 милијарди долари, но критичарите велат дека немаат многу што да покажат за тоа - освен 0,3 милји (0,48 км ) мост што не води никаде. И покрај тоа што првичното финансирање било одобрено во 2008 година, оваа брза железничка линија е сè уште далеку од изградба. Досега, изградбата е само во најрана фаза и дополнителни ...

Властите во САД долго време планираат проект за брза железница од Лос Анџелес до Сан Франциско, кој се очекува да чини повеќе од 100 милијарди долари, но критичарите велат дека немаат многу што да покажат за тоа - освен 0,3 милји (0,48 км ) мост што не води никаде. И покрај тоа што првичното финансирање било одобрено во 2008 година, оваа брза железничка линија е сè уште далеку од изградба. Досега, изградбата е само во најрана фаза и ...

Властите во САД долго време планираат проект за брза железница од Лос Анџелес до Сан Франциско, кој се очекува да чини повеќе од 100 милијарди долари, но критичарите велат дека немаат многу што да покажат за тоа - освен 0,3 милји (0,48 км ) мост што не води никаде. И покрај тоа што првичното финансирање било одобрено во 2008 година, оваа брза железничка линија е сè уште далеку од изградба. Досега, изградбата е само во најрана фаза и дополнителни ...