Пазарот на дигитално рекламирање во Европската Унија продолжува да расте, но податоците за 2024 година покажуваат големи разлики меѓу земјите-членки. Според најновите статистички индикатори објавени од Евростат, нешто повеќе од една третина од компаниите во ЕУ, поточно 32,6 проценти, одлучиле да инвестираат во платено рекламирање на Интернет. Највисок процент на компании што користат платени онлајн кампањи е забележан во Малта, каде што повеќе ...
Пазарот на дигитално рекламирање во Европската Унија продолжува да расте, но податоците за 2024 година покажуваат големи разлики меѓу земјите-членки. Според најновите статистички индикатори објавени од Евростат, само малку повеќе од една третина од компаниите во ЕУ, поточно 32,6 проценти, одлучиле да инвестираат во платено рекламирање на Интернет. Највисок процент на компании што користат платени онлајн кампањи е забележан во Малта, каде што ...