Европската комисија конечно ја објави својата официјална одлука за иднината на автомобилската индустрија по 2035 година. Најавената флексибилност за класичните мотори многу малку се менува, бидејќи хибридите од поскапи технологии кои се потпираат на мотор со внатрешно согорување претежно ќе преживеат. Она што претходно беше целосна забрана за мотори со внатрешно согорување, сега станува пофлексибилен пристап. Наместо 100 проценти нулта емисија, ...

Европската комисија конечно ја објави својата официјална одлука за иднината на автомобилската индустрија по 2035 година. Најавената флексибилност за класичните мотори многу малку се менува, бидејќи хибридите од поскапи технологии кои се потпираат на мотор со внатрешно согорување претежно ќе преживеат. Она што претходно беше целосна забрана за мотори со внатрешно согорување, сега станува пофлексибилен пристап. Наместо 100 проценти нулта ...