Hisense, глобалниот бренд на потрошувачка електроника и апарати за домаќинство, ја зацврсти својата лидерска позиција на светскиот пазар на 100-инчни телевизори во третиот квартал од 2024 година. Ова го потврди и меѓународниот истражувачки институт Omdia, па така Hisense е четврти последователен квартал на водечката позиција во тој сегмент. Во третиот квартал од 2024 година, 100-инчните телевизори на Hisense сочинуваа дури 63,4 отсто од ...

Hisense, глобалниот бренд на потрошувачка електроника и апарати за домаќинство, ја зацврсти својата лидерска позиција на светскиот пазар на 100-инчни телевизори во третиот квартал од 2024 година. Ова го потврди и меѓународниот истражувачки институт Omdia, па така Hisense е четврти последователен квартал на водечката позиција во тој сегмент. Во третиот квартал од 2024 година, 100-инчните телевизори на Hisense сочинуваа дури 63,4 отсто од ...